Genç kuşaktan birkaç kişi gürültüyü duydu ve kapıya akın etti böyle yakışıklı bir genç adam gördüklerinde kafaları da karıştı: "Qiu Jin-ge?"
[ 哥 ge "ağabey" anlamına gelir. Burada bir yüceltme eki olarak kullanılır ve biyolojik ilişkilerden bağımsız olarak sizden daha büyük herhangi bir erkeğe uygulanabilir. Bu özel durumda hepsi kuzen olsa da.]
Qiu Jin onlara tek tek cevap verdi ve herkese hediyeler dağıttı çocuklar hemen Wen Mojia'nın yanından ayrıldılar ve mutlu bir şekilde oynamak için dışarı çıktılar Wen Mojia iki eliyle kapı çerçevesini sıktı.
Zhou Ying kendi çocuğum ne zaman bu kadar temiz ve canlandırıcı oldu ve hatta EQ'su daha da yükseldi?
Bir an için Zhou Ying öne çıkmaya cesaret edemedi: "Sen, sen...?"
"Anne gelecekte çok çalışacağım."
[ Bu cümlenin altında "Aptallık etmeyi bırakacağım ve istikrarlı bir şekilde çalışacağım" var.]
Zhuo Ying bir an afalladı ve uzun bir süre sonra sormaya çalıştı "Sen... Xiang Xi adındaki o adamdan artık hoşlanmıyor musun?"
Qiu Jin'in ifadesi sakindi: "En, onu artık sevmiyorum."
Bu cümle tek başına Zhuo Ying'in gözlerini yaşarttı.
Ah, onun mükemmel oğlu bir zamanlar bir omega için kendini küçük düşürmüştü ama sonunda bir şeyleri anladı ve şimdi başı dik.
Zhuo Ying hemen kocasını kenara çekti: "Yaşlı adam oğlumuzu gördün mü?"
Qiu Zhiming sonunda biraz sitemli bakışlarını geri çekti ve açıkça başını salladı: "Anlıyorum."
Wen Mojia uzakta değil görünüşünü değiştiren Qiu Jin'e baktı ve aniden tanıdık bir kriz duygusu hissetti.
"Ne şaka ama gerçekten görünüşünü değiştirmenin oyunculuk becerilerini geliştireceğini mi düşünüyorsun?" Zhuo Qian gözlerini devirdi. "Endişelenme oğlum çöp oyunculuk becerileriyle ancak oyunculuk rolü üstlenirse alay konusu olur."
Wen Mojia kaşlarını çattı: "Anne Yönetmen Yi'nin dramasında gerçekten bir sorun olmayacak mı?"
Zhuo Qian, Müdür Yi ile yemekte olanları hatırlayınca bir an dondu kaldı. On milyon yuan yatırım yaptı yani genel yapım ekibinde ne büyük ne de küçük sponsor oldu ama Yi Congqing inatçı biriydi Wen Mojia'nın seçmelere katılacağını ve oyunculuk becerilerine özellikle dikkat edeceğini söyledi.
Ama bunu söylerse oğlunun kişiliğine göre yine kızabilir.
"Sorun yok sorun ne olabilir?" Zhuo Qian bunu söylerken vicdan azabıyla güldü. "Yönetmen size özel ilgi göstereceğini söyledi."
Wen Mojia kaşlarını çattı: "Zaten taşa yerleştirildiğine göre neden hala seçmelere katılmak zorundayım?"
Zhuo Qian gözlerini devirdi ve "Yönetmen oyunculukta iyi olduğunu duydu ve replikleri seninle test etmek için sabırsızlanıyorum" dedi.
Wen Mojia sonunda tatmin olmuştu ve Qiu Jin bile artık o kadar nahoş görünmüyordu hatta merhaba demek için yanına gitti: "Qiu Jin emeklilikten mi çıkıyor?"
Qiu Jin cevap veremeden Wen Mojia "Yakın zamanda Yönetmen Yi'nin büyük dramasında bir rol aldım sana bir rol önermemi ister misin?"
"Yönetmen Yi? Hangi Yönetmen Yi?"
Avluda yüksek ve net bir ses yankılandı mevcut olanlar daha onun figürünü görmeden Qiu Yuqin'i duyabiliyorlardı.
"Yönetmen Yi Congming mi?"
Wen Mojia çenesini kaldırdı ve "Gerçekten de o" dedi.
"Eminim bu kolay olmamıştır değil mi?" Qiu Yuqin sesini alçalttı yönetmen Yi'nin oyuncu seçimi konusunda gerçekten katı olduğunu duydum.
Wen Mojia gururla şunları söyledi: "Bu mutlaka doğru değil ünlü bir yönetmendir sıradan insanlar için nasıl gözleri olabilir?"
Qiu Yuqin dedi ki: "Zhuo Qian Teyze çok para yatırdı değil mi?"
Tüm akrabalar hemen ilgilenmeye başladı: "Hatta para mı yatırdın?"
Zhuo Qian, Qiu Yuqin'i kafasında tekrar tekrar azarladı ama dışarıdan yüzeysel bir gülümseme tuttu: "Pek değil çok değil, sadece biraz."
Qiu Yuqin "On milyon yatırım yaptığınızı duydum." dedi.
"Yoooo on milyon fazla sayılmaz mı?" Başka bir akraba sordu. "İkinci çocuğumuz iş kurmak istiyor neden biraz sübvansiyon yapmıyorsunuz?"
Kim borç para vermek ister ki? Bu yaşlı osuruk ne dediğini biliyor muydu? Yoksa onun atlaması için bilerek bir çukur mu kazıyordu?
Zhuo Qian dişlerini sıktı ve artık ifadesini koruyamadı gülümsemesi ağlamaktan daha kötü görünüyordu: "Ne diyorsun? Ailemizin cüzdanları boşaltıldı ailem tarafından bile azarlandım."
"Öyleyse neden hala bu kadar çok yatırım yaptın?"
"Mojia'nın sevdiği şey bu değil mi?"
"Ne zaman hoşuma gitmeye başladı?" Wen Mojia kaşlarını çattı. "Parayı kendin yatırmak istemedin mi?"
Zhuo Qian: "..."
"Evet, evet, evet yatırım yapmak isteyen bendim."
Qiu Yuqin bir yaşlı havası giydi ve Wen Mojia'yı nezaketle teselli etti: "Bunu [annene] söyleyemezsin yönetmen Yi'nin oyuncu seçimi konusunda katı olduğunu biliyorsun annen sadece senin için yolu açmaya çalışıyordu."
"Onun yolu açmasını kim ister?" Wen Mojia'nın ifadesi hemen kötüleşti "Oyunculuk becerilerimle kesinlikle bir TV dizisinde rol alabilirim."
Qiu Jin ona gülmek üzereydi kuzeninin oyunculuk becerileri pek iyi değildi ama mücadeleci ruhu oldukça yüksekti.
Wen Mojia, Qiu Jin'den birkaç yaş büyüktü bir keresinde bir yetenek şovunda çıkış yaptı ve havalı bir ağabeyin yolundan yürüdü ancak reytingleri her zaman ılık oldu.
↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬
Oy verip yorum yapanlara teşekkür ederim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
This Alpha's Pheromones Are Exploding
RomanceQiu Jin bir kez daha bir kitaba dönüştü. Geçen sefer, feromonlu bir omegaya göç etti ve bu da insanları çıldırtabilirdi. Bu sefer gökler merhametliydi ve sonunda onu bir alfaya göç ettirdi. Üstelik eğlence dünyasının en seksi alfasıydı. Ne yazık ki...