Bölüm 86

444 65 16
                                    


Xiang Xi yönetmenle konuşan Qiu Jin'e baktı ve isteksizce geri çekildi.

Qiu Jin'in bu kadar iyi davranmasını beklemiyordu ve seleflerinin performanslarını doğru bir şekilde yakalayabilir ve hatta ışığını gölgede bırakabilirdi.

"The Rise and Fall of the World" aslen bir grup dramasıdır Ji Tongguang'a oyuncu denmesinin nedeni, diğerlerinden daha fazla oyuna sahip olması ve ana olay örgüsünü birbirine bağlayabilmesidir. Bir bakıma etkileyici olan bazı önemli yardımcı rollere bile sahip değil.

Üstelik Prens İntikam gibi karakterlerin arketipleri çok eski moda ve artık seyircinin sevgisini uyandıramıyor oyunda ondan daha üstün olan insanlar her yerdeler.

Örneğin, erkek kılığına girip onu öpen Ji He sonunda badanalandı bahsetmiyorum bile ve ayrıca erkek ve erkek **** sahneleri de var! Kötü adamlar, temel duygular, bu süper yüksek seviyeli kelimelerin hepsi onun tarafından açıklanıyor.

Zhang Qiongzi'nin canlandırdığı güçlü ve pervasız, harem kadrosunun zayıf ve şehvetli kocanın işlerini yönettiği kraliçe Qianluo da var. Daha sonra kocasının haremdeki minyon cariye yatağında ölmesine izin vermek için tasarlandı doğrudan dünyayı ele geçirmesi için kralı çağırdı.

Ayrıca şiddetli bir kişiliğe ve kibirli olan Jiang Ming tarafından oynanan bir baykuş olan Jiang Zuo da var.

Bu insanlardan hangisi acımasız ve zehirli değildir?

Sadece yardımseverlik ve ahlak dolu rolü, aile adaleti, seyirci bundan bıktı mı?

Hayır kahraman Feng Ling en az onun kadar mutsuz. Dadı kurtulur ve eczacı Bai Lianhua Ana rol, hastalara karşı bir ilaç geliştirmek için sonraki Ji He'yi takip etmektir. Günlük hayatta çok fazla sadelik vardır ve varoluş duygusu neredeyse sıfırdır.

Feng Ling de çok depresyondaydı. Belli ki kahramandı ve neden bu kadar zayıf olduğunu bilmiyordu Ji Yao dünyanın ilk güzeli olsa da ilk bölümü askıda kalsa da izleyicinin onu hatırlamasını engellemiyor.

Zhang Qiongzi baharatlı bir kraliçedir ve günlük aurası güçlüdür.

Kadın kılığında Qiu Jin bile gerçekten güzel.

Ama kadın kahraman tüm süreç için tüm araçlara sahip ve başından sonuna kadar hiç giyinmedi.

Hatta yönetmen makyöze Lingling'in çok güzel olduğunu ona çok ağır makyaj yapmadığını resmin tarzının uyuşmadığını ve bunun onun oyunculuk becerilerini kapatacağını söyledi.

Lord Daikin geldiği için sahnenin tüm çalışanları gergindi ve beklenenden erken sona erdi Yi Congqing, yönetici direktörü bir sonraki sahne için şiddetle hazırladı.

Ji Shenxiao ve bir grup üst düzey yönetici başlangıçta ayrılmaya hazırlanıyorlardı ancak bir sonraki oyunun içeriğini gördüklerinde tekrar durdular.

Bu Qiu Jin ve Jiang Ming'in rakip oyunudur.

Ji He uzun süredir hazır olduğundan Ji Mingwu'nun suikastı başarısız oldu ve Ji He'nin bir erkek kıyafeti kılığına girdiği ortaya çıktı her iki kardeş de Jiang Zhe tarafından keşfedildi.

Ji He bir kadın gibi giyinmiş ve...

Nasıl açığa çıktı?

Eve döndüğü gün Jiang Zhe'nin doğrudan Ji He'den Mançu sivil ve askeri yetkililerin önünde gömleğini çıkarmasını istediğini hatırladı, sadece kıyafetleri değil aynı zamanda tüm An Hanedanlığı'nın itibarı da çıkarıldı.

This Alpha's Pheromones Are ExplodingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin