Qiu Jin sabah saat altıda zamanında uyandı. Yıkandıktan sonra spor ayakkabılarını giydi ve koşuya çıktı.
Personel binasının yanından geçtiğinde önceki gece omega ile karşılaştı.
Diğer adam onu görünce bakışlarını kaçırdı ama sonra hemen başını kaldırdı ve cesaretini topladı: "Üzgünüm dün sana vurdum."
"Sorun değil" Qiu Jin durdu ve "Şimdi iyi misin?" diye sordu.
"Evet şimdi iyiyim teşekkürler."
Tam o sırada içeriden biri kapıyı açtı bir kameraman hala gözlerini ovuşturarak dışarı çıktı karşısındaki manzara karşısında biraz şaşırmıştı.
"Qiu-laoshi neden bu kadar erken kalktı?"
Qiu Jin: "Koşuya gidiyorum."
Koşmak?
Koşmak?!
Kameraman hemen kendine geldi ve birkaç kişinin kendisini takip etmesini istedi.
Qiu Jin'in dili tutulmuştu: "...Bunu da mı çekmek istiyorsun?"
Personel üyesi: "Biraz manzara çekin Lanhou Adası'nı tanıtmak gibi bir görevimiz var."
Qiu Jin: "Yanılmıyorsam Başkan Ji de dışarıda egzersiz yapmalı değil mi?"
Lanhou Adası'nı tanıtmak bu Ji Shenxiao'nun kariyeriyle ilgili değil miydi neden onun yerine onu filme almıyorlardı?
Personel utanarak cevap verdi: "Başkan Ji egzersiz yaparken insanların onu takip etmesinden hoşlanmadığını özellikle söyledi."
Qiu Jin: "..."
Aslında o da egzersiz yaparken insanların onu takip etmesinden hoşlanmıyordu ama ne yazık ki CEO değildi.
Ah sosyal hayvanların acısı.
Kamera ekibi arkadan takip ederken Qiu Jin öne doğru koştu birkaç insansız hava aracı gökyüzünde vızıldayarak Lanhou Adası'nın güzelliğini her yönden gösterdi.
Yeni inşa edilen Huanhai No. 1 Otoyolu kıyı şeridi boyunca uzanıyordu Lanhou Adası'nın su kalitesi gerçekten berraktı ve çivit mavisi suların arasından zümrüt yeşili derinlikler görülebiliyordu. Sahiller, sarkan kayalıklar, resifler ve diğer kıyı oluşumları vardı manzara gerçekten çok iyiydi.
Qiu Jin tek seferde beş kilometre koştu geri döndüğünde Ji Shenxiao'yu uzaktan görebiliyordu karşı taraf onunla aynı yolda değildi ve dağdaki bir çataldan aşağı iniyordu.
Qiu Jin gözlerini devirdi birden aklına bir düşünce geldi hızlandı ve öne doğru yürüdü: "Başkan Ji siz de mi koşuya geldiniz?"
Ji Shenxiao bir "en" sesi çıkardı sesi bir dağ deresinin üzerinde yuvarlanan sabah sisi kadar hafifti.
Qiu Jin yan yana olana kadar onu yakaladı sonra, cevabı bilmesine rağmen yine de bilerek sordu: "Neden senin yanında kimse film çekmiyor?"
"Yollarımız kesiştiğine göre o zaman kaderdir" Qiu Jin kablosuz bir yaka mikrofonu getirdi. "Tesadüf eseri karşılaştığımıza göre biraz işbirliği yapsak nasıl olur?"
Qiu Jin az önce koşarken kamera ekibinin kulaklık takarken onun pantolonunu dinlemekten zorlanmış gibi bir ifadeyle gizlice kızardığını unutmadı.
Bu yüzden insanların onu takip etmesinden hoşlanmazdı.
Koşuyordu... böyle bir ses çıkarması normaldi. Bir aktör olarak Qiu Jin durumu çok fazla umursamadı ne de olsa cinsel çekiciliğinin başkaları tarafından fark edilmesi de bir dereceye kadar onun onaylanmasıydı.
Ama bundan iğrenmemesi bunun gerçekleştiğini görmekten mutlu olduğu anlamına gelmiyordu Ji Shenxiao'ya gelince bu adam adanın reklamını yapmak istedi ama kendini oraya şahsen koymak istemedi hayatta nasıl bu kadar iyi bir şey olabilir?
Dahası Ji Shenxiao omegaları, betaları ve hatta alfaların bacaklarını zayıflatabilen biriydi eğer o sahne ışığına çıkmasaydı kim olacaktı?
Orijinal eserde böyle yazılmıştır. Adam ne kadar soğuk olursa olsun Ji Shenxiao'nun nefes nefese sesini duyarsa o bile bir su birikintisine dönüşecekti.
Dahası Ji Shenxiao ne kadar içine kapanık ve mesafeliyse o kadar çok insan onun seksi sahnesinin terden damladığını görmek istiyordu.
Nefes nefese kalma seslerinin birinin kulağında çınlayıp çınlamayacağından bahsetmiyorum bile.
Qiu Jin hafifçe gülümsedi başını sabah ışığına doğru kaldırdı ve ona seslendi: "Başkan Ji"
Koşmayı yeni bitirmişti bu yüzden nefesi henüz stabil değildi. Sesi kendisinin bile bilmediği bir şekilde boğuk ve seksiydi.
Ji Shenxiao'nun gözleri karardı ve ifadesi de öyle soğuk bir sesle "Bir kenara çekil" dedi.
Qiu Jin onu görmezden geldi ve ileriye doğru bir adım attı: "Madem gösteriye katılmak için buradasın istisna yapma."
Karşıdakinin reddetmesini beklemeden hemen ekledi: "Sonuçta yerel manzarayı teşvik etmek."
Ji Shenxiao ona çatık kaşlarla baktı ikisi güzel manzaralı Huanhai Otoyolu üzerinde bir çıkmazdaydı hava bile gerginleşti.
××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××
Oy verip yorum yapanlara teşekkür ederim.
+_+
ŞİMDİ OKUDUĞUN
This Alpha's Pheromones Are Exploding
RomantikQiu Jin bir kez daha bir kitaba dönüştü. Geçen sefer, feromonlu bir omegaya göç etti ve bu da insanları çıldırtabilirdi. Bu sefer gökler merhametliydi ve sonunda onu bir alfaya göç ettirdi. Üstelik eğlence dünyasının en seksi alfasıydı. Ne yazık ki...