Onu görünce, portmanto birkaç adımda önünde diz çökmek için kaydı ve endişeyle ve dikkatli bir şekilde ona bağırdı: "Jin... Kardeş Qiu, önce örtün."
Qiu Jin banyo havlusunu aldı ve vücudunu örttü, keskin gözleri portmantonun yüzünü taradı.
İkincisi, onun bakışıyla şaşırdı telefonu verdi ve kekeledi, "Kardeş Yang aradı ben... ona bundan bahsetmedim."
Qiu Jin gözünü kırpmadı, telefonun kilidini açmak için parmak izini kullanırken sakin ve aklı başında kaldı. Çağrı kaydında Yang Chi adı vardı.
Portmanto temkinli bir şekilde, "Ama... ama itirafın başarısız olsa bile, yine de Başkan Ji'nin rezerve ettiği yüzme havuzuna girmemelisin. Ji Shenxiao serçe parmağıyla bizi öldürebilir. Böyle bir insanı nasıl kışkırtabiliriz?"
Qiu Jin bakışlarını değiştirdi ve öyle oldu ki dışarıdan gelen adamın soyunma odasına önünden geçtiğini gördü. Beline sarılı beyaz bir banyo havlusu vardı. Denizkızı çizgisi cehennem gibi seksiydi.
Sadece ifadesi gerçekten çirkindi. Yüzü vebalı bir şey görmüş gibi görünüyordu ve olabildiğince uzağa gitmek için sabırsızlanıyordu.
Dikkatini geri çeken önündeki zayıf genç adam hala gevezelik ediyordu: "Tarihte itiraf ettikten sonra reddedilen ilk kişi değilsin. Ayrıca Xiang Xi'nin senin için her zaman böyle olduğunu biliyorsun. Başkan Ji ile karşılaştırmaya gerek yok..."
Neden bu kadar çok konuşuyor? Sinir bozucu.
Qiu Jin kaşlarını çattı: "Kapa çeneni."
Genç adamın gözleri büyüdü. Konuşmaya cesaret edemeden dudaklarının üzerinde bir fermuar hareketi yaptı.
Ji Shenxiao, Xiang Xi... bu tanıdık isimler zihninde canlandı. Sadece şimdiye kadar Qiu Jin tekrar bir kitaba geçtiğini fark etti.
Neden "yine?" Çünkü bu onun ilk göçü değildi.
Bir zamanlar Qiu Jin, eğlence dünyasında bir efsaneydi. Sıradan bir doğumdu, ama cennet ona güzel bir görünüm ve harika oyunculuk becerileri bahşetmişti. Yol boyunca zorlu deneyimler yaşadı ve deneyimli bir oyuncu oldu. Ardından yetenekleriyle Film İmparatoru ödülünü ele geçirdi. Beklentileri sınırsızdı. Ancak beklenmedik bir aksilik sonucu suya düştü ve göç etti. Omega süperstarı oldu.
Only Want Your Pheromones, topluma uyum sağlamak için ABO bilgisini anlamak için okuduğu bir JJ Danmei romanıydı.
Kahramanı gong soğuk bir tiran CEO olan Ji Shenxiao'ydu. O maksimuma kadar alfaydı. Otokontrolü o kadar güçlüydü ki, omegalar onu ne kadar baştan çıkarmaya çalışsalar da, bir dağ gibi hareketsiz kalacaktı. İkinci damarını harekete geçiren ve onu en vahşi gong köpeğine dönüştüren kahramanı omega shou ile tanışana kadar.
Ve o, Ji Shenxiao ile rekabet eden top yemi alfasıydı.
Kibirli ve despot, zorla almaya çalıştı ve büyük ölçüde kaybetti. Kahramanın alt çizgisine tekrar tekrar meydan okudu. Sonunda bezi yok edildi ve ailesi yoksulluğa düştü.
Az önce gerçekleşen sahne baş kahramanı Xiang Xi tarafından ilk itirafının reddedilmesinden sonraydı, öfkeyle hayali rakibi Ji Shenxiao'ya koştu ve diğer adamla rekabet etmek için eğlence dünyasındaki en seksi alfa unvanına güvendi. Vücut şekillerini karşılaştırmak isteyen ve kimin daha büyük olduğunu karşılaştırmak isteyen.
Sonuç olarak, tereddüt etmeden bir deli olarak dışarı atıldı.
Sonraki Pazar gününe rezil oldu ve geri döndü.
Ancak Qiu Jin, romanda Ji Shenxiao'nun iç çamaşırını asla çıkarmadığını hatırladı!
Sonuçta, Ji Shenxiao gökyüzündeki asil bir insan gibiydi, nasıl olur da bu kadar küçük bir destekleyici rol onun büyük dong'unu görecek yanaklara sahip olabilir?
Bunu düşünme bile!
İlk karşı çıkanlar okuyucular olacaktır!
Bilmelisiniz ki, Qiu Jin kitapta bir alfa olsa da roman ayarlarına göre bir alfa karakter olarak ne kadar kararlı ve dik olursa olsun, yine de son derece istisnai Ji Shenxiao'nun takım elbise pantolonunun altında kendini secde etmek zorunda kalacaktı.
İşler onun için nasıl bu kadar elverişli ve avantajlı olabilirdi?
Dahası, Qiu Jin şu anda bundan yararlanmak istemiyordu. Alfa olduğundan beri omegayı kim umursadı ki? Omega ne kadar çekici olursa olsun, hiçbir omega önceki enkarnasyonundaki kadar çekici olamaz.
İyi yaşamak en önemli şeydi.
Oy verip yorumlarınızı belirtirseniz sevinirim
Kitaba göz attığınız içinde ayriyeten teşekkür ederim.
(。﹏。)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
This Alpha's Pheromones Are Exploding
RomanceQiu Jin bir kez daha bir kitaba dönüştü. Geçen sefer, feromonlu bir omegaya göç etti ve bu da insanları çıldırtabilirdi. Bu sefer gökler merhametliydi ve sonunda onu bir alfaya göç ettirdi. Üstelik eğlence dünyasının en seksi alfasıydı. Ne yazık ki...