Bölüm 89

454 57 18
                                    


Fragman çıkar çıkmaz Qiu Jin'in kötü oyunculuk becerileri meselesi tamamen sona erdi ve hatta çok daha fazla insan ondan film için randevu almak istedi.

"Bu bir abartı mı?" Qiu Jin duş aldıktan hemen sonra Yang Chi'den bir telefon aldı.

"Sana ne yalan söyledim?" Yang Chi de çok heyecanlandı "Sana gelen birçok iş teklifi var."

Qiu Jin kafasını silerken "Bir senaryo varsa önce onu seçmeme yardım edebilirsin" dedi.

Şimdi popülerlik kazanma zamanı ve durumu açıklığa kavuşturmak için bazı çok saygın işlere güvenmesi gerekiyor.

Yang Chi ondan daha gergindi ve emin olmak için hızla göğsünü okşadı: "Beyaz perdeye gitmek isteyenin sen olduğunu bildiğimden ve seni destekleyeceğimden emin olabilirsin!"

"Hala büyük bir hayal" Qiu Jin bir yudum su aldı ve "İş teklifleri nelerdir?"

"Fena değil Avrupa lüks kozmetik markası tarafından piyasaya sürülen nötr bir parfüm var bir süre önce A'dan O'ya geçmediniz mi? Ürün tasarımlarına uygun olduğunu düşünüyorlar."

parfüm? Daha önce de benzer bir iş almıştı. Bu dünyada parfüm aynı zamanda genel olarak iyi bir kaynak olan bir bariyer ajanı görevi görür Qiu Jin cevap verdi ve Yang Chi'den kendisine bilgi göndermesini istedi.

Lance ünlü bir Avrupa lüks kozmetik markasıdır bu sefer "Blue Ocean Fresh Edition" adlı nötr bir koku çıkardı. 

Aslında Lance Greater China'nın başkanı Cole "Four Seasons Food" sırasında Qiu Jin'e aşık oldu Qiu Jin'in güneşli ve vahşi mizacının "Blue Ocean Fresh Edition" ürün mizacıyla mükemmel bir şekilde eşleştiğine inanıyordu.

Ancak o zamanlar Qiu Jin iyi tanınmıyordu ve onu kullanmak için acele etme riski vardı bu nedenle Cole adayı baskı altında belirlemedi ancak daha sonra Qiu Jin büyük yapım "Yükseliş ve Düşüşün, Yükselişi ve Düşüşüne" katıldı ve birkaç gün öncede yayınlanan fragman, daha da popülerlik ve ağızdan ağza bir kazan-kazan durumuydu.

Bu kez marka nihayet bekleyişi bıraktı ve bu işbirliği kısa sürede sonuçlandı.

Qiu Jin son birkaç gün içinde daha az oyunu olduğu gerçeğinden yararlanarak reklamı çekmek için zaman ayırdı.

Reklamın çekim yeri Donghai Şehri idi Pekin Şehrinden yaklaşık iki saat araba sürdükten sonra varılırdı Qiu Jin bunu düşündü ve Ji Shenxiao'ya bir WeChat mesajı gönderdi.

[Evde misin? Birkaç gün içinde dönebilirim yemek yapmamı ister misin?] Qiu Jin borçlu olmayı sevmez Ji Shenxiao'dan pek çok fayda gördü ve karşılığını veremedi.

[İşteyim.]

Hızlı bir yanıt geldi ve bir cümle daha ekledim: [Ne zaman geleceksin? Seni alacağım.] 

[Gerek yok.] Qiu Jin onu nereden almaya cesaret etti hemen dedi ki [Bir reklam çekmek için geri gideceğim ve artık sizi rahatsız etmeyeceğim.]

Ji Shenxiao: [Nerede reklam çekilecek?] 

Qiu Jin: [Donghai Şehri.] 

Ji Shenxiao: [Ji Qisheng bir etkinliğe katılmak için oradaydı ve onu alıp seni bu arada götürmemi istedi.]

 Qiu Jin: [Bu arada?]

 [Aksi takdirde?] Ji Shenxiao bir tane daha ekledi [Seni özel olarak alacağımı mı düşünüyorsun? ] 

Qi Jin: "..." 

Ona yüz vermeye nasıl cesaret eder?

 [Hayır, hayır sadece seni rahatsız etmemek için.]

This Alpha's Pheromones Are ExplodingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin