Belirlenen iki yemeğe gelince yumuşak, yumuşak ve sulu yemek kömürde ızgara sarımsaklı istiridye ve sert, sıcak ve haşlama tabağı kömürde ızgara domuz pirzolasıydı.
Yapılması gereken çok fazla yemek vardı ve temelde herkesin atanmış görevleri vardı. Tan Yunting yardım etmek istedi ama herkes nazikçe ondan [mutfaktan] çıkıp dinlenmesini istedi.
Tan Yunting gülse mi ağlasa mı bilemedi: "Ben o kadar narin değilim."
Shan Wen onun eline bir sepet doldurdu: "O zaman biraz meyve toplamama yardım etmeye ne dersin?"
Tarlalarda incir, küçük domates, şeftali gibi mevsim meyveleri vardı. Akşam yemeğinden sonra tatlı olarak toplanıp yenebilirler.
Mutfak çok meşguldü. Evin dışındaki çimenlerin üzerinde Qiu Jin oturdu ve açık istiridyeleri azarladı.
Lanhou Adası istiridyeleri büyük ve dolgundu. Parça başı iki yuan'a mal oldular o kadar ucuzlardı ki, satıcı onları bedavaya veriyormuş gibi geldi.
Beyaz ve yumuşak içindeki istiridye eti hareket ediyormuş gibi titredi ve hatta suyu çıktı. Qiu Jin bir yudum almadan edemedi ve bir anda gözleri büyüdü.
Bu süper tatlıydı!
Ocağı çalıştırdıktan sonra Qiu Jin açılan istiridyeleri ızgaraya koydu ve kısa bir süre sonra deniz ürünleri köpürmeye başladı.
Qiu Jin, istiridyeleri biraz ev yapımı sarımsak sosuyla doldurdu ve sarımsak kokusu hemen avluya yayıldı. Kameraman bile tükürüğünü yutmadan edemedi.
"Ne yaptın? Çok kokulu!" Shan Wen aromayı koklayınca dışarı çıktı.
"Sarımsak istiridyeleri" Qiu Jin bir tane aldı ve ona uzattı "Hazır olmalı tadı bir deneyin?"
"O zaman kendimi tutmayacağım."
İstiridye kabuğu kömür ateşinden çıktıktan sonra bile hala köpürüyordu. Soluk sarı sarımsak, beyaz ve yumuşak istiridye etini kapladı. Darının baharatlı kırmızısı ve soğanın taze yeşili ile süslenmişti. İstiridye kokusu zengin bir aroma yaymak için sarımsakla birleşir.
Shan Wen bir nefes aldı ve istiridyeyi dikkatlice ağzına koydu. Gözleri bir anda mutlulukla kapandı.
Bu gerçekten sadece iki yuan ile satın alınan bir istiridye miydi? Tadı sadece harikaydı!
İstiridye eti tatlı ve yumuşaktı. Ağızda eridi ve zengin süt aromasıyla doluydu tamamlayıcı sarımsak ve baharatlı aroma, tat alma tomurcuklarını harekete geçirdi istiridye eti ağzında eridiğinde, ağzının tat alma tomurcuklarında güzel bir senfoni çalıyor gibiydi.
Qiu Jin öne eğildi gözleri hafifçe genişledi: "Nasıl?"
Shan Wen'in sesi biraz endişeliydi ve aceleyle "Bana bir tane daha ver!"
Qiu Jin başka bir istiridye aldı ve ona verdi.
Sonunda bu sefer tatmin olmuştu. Shan Wen ona bir başparmak verdi ve içtenlikle dedi ki: "Harika her tattığım en iyi ızgara istiridye.
Personel biraz şaşırmıştı. Shan Wen ünlüler arasında çok kritik bir yemekti. Tadının güzel olduğunu söylese bile istiridyeler ne kadar güzeldi?
Birçok insan denemeye hevesli istiridyelere baktı.
"Sadece ızgara istiridye çok sıradan görünüyor." Xiang Xi'nin sesi bir tiksinti iması taşıyarak etrafa yayıldı. "Çok büyük çok fazla su var ve koku..."
Bir rüzgar esti ve ızgara istiridye kokusu anında burnuna girdi. Xiang Xi kendini tutamadı ve aniden duyulabilir bir "yutkunma" sesiyle tükürüğünü yuttu.
Xiang Xi'nin gözleri anında büyüdü. Sadece ızgara istiridye değil mi diye düşündü. Problem ne? Seni aptal ağız sana yutma yetkisini kim verdi? Bu çok utanç verici ve aşağılayıcı!
Ancak kokusu çok çekiciydi. Xiang Xi'nin gözleri köpüren ızgara istiridyelere takıldı. üzerindeki doğranmış yeşil soğan bile çok saf ve gösterişsiz görünüyordu çok acıkmıştı. Onu gerçekten yemek istiyordu...
Shan Wen, Xiang Xi ve Qiu Jin'in geçmişteki şikayetlerini biliyordu ve diğer tarafın gelmeye utandığını merak etti ve sordu: "Denemek ister misiniz? Lezzetli."
Xiang Xi hayalinden uyandı ve hemen bakışlarını geri çekti.
"Teşekkür ederim [benimle aynı sektörde olan] kıdemli, ama istiridye yemeyi sevmiyorum." Bu cümleyi bir kenara attı ve mutfaktan çıkmakta olan Geng Leyue'nin yanından geçerek uzaklaştı.
Aromayı kokladıktan sonra Geng Leyue geldi. [İstiridyenin] lezzetini tattıktan sonra her zaman sevgili bir genç usta olan o da yüzünde memnun bir ifade sergiledi.
××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××
Oy verip yorum yapanlara teşekkür ederim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
This Alpha's Pheromones Are Exploding
RomanceQiu Jin bir kez daha bir kitaba dönüştü. Geçen sefer, feromonlu bir omegaya göç etti ve bu da insanları çıldırtabilirdi. Bu sefer gökler merhametliydi ve sonunda onu bir alfaya göç ettirdi. Üstelik eğlence dünyasının en seksi alfasıydı. Ne yazık ki...