Bölüm 76

510 66 0
                                    


Gösteri bittikten sonra Qiu Jin yüksek bir duruşla kayıt salonundan çıktı ama Ji Shenxiao'nun öfkesiyle yüzleşmeyi düşündüğünde biraz korktu.

Ama düşündü bu kayıtlı bir program seyircinin çekime cep telefonu getirmesine izin verilmiyor belki Ji Shenxiao bilmiyor bile?

Qiu Jin saçını silerken kıyafetlerini değiştirdi gömleğini giydiğinde Liu Wei'nin cep telefonunu teslim ettiğini gördü.

"Abi telefonun çaldı."

Tesadüfen Ji Shenxiao'ydu.

Qiu Jin birkaç saniye telefona baktı ve sonunda hiçbir şey olmadıysa yani gömleğin düğmesi titriyordu ve düğme yanlışsa bakışlarını geri çekti.

Kimse telefona cevap vermeyince ve otomatik olarak kapatılınca Qiu Jin sonunda tüm gömleklerinin düğmelerini ilikledi.

Liu Wei merak ediyordu ve sormaya cesaret edemedi neredeyse boğuluyordu.

Patronum çok iyi mi? Ji'nin telefonuna cevap vermemeye cesaretin var mı?

Ji Shenxiao'yu aşık edecek kanıt bulmak amacıyla gözleri Qiu Jin'in üzerinde gezindi tam Qiu Jin'in kıçına bakarken bir ses hafifçe düştü...

"Neye bakıyorsun?"

Liu Wei geri çekildi ve tekrar tekrar başını salladı: "Hayır, hiçbir şey sadece biraz daha zayıf göründüğünü gördüm."

ince değil mi Ji He'nin karakteri çırpınıyor kasları yükselirse seyirciler ve yönetmen onu azarlayacak.

Yi Congqing 8-10 pound kaybetmesine izin verdi şimdi neredeyse 5 kilo et kaybetti bütün kişi biraz daha küçük görünüyor biraz sert görünüyor ama daha da genç.

Qiu Jin kıyafetlerini giydikten sonra Ji Shenxiao'nun WeChat talimatını aldı: "Bu gece buraya gel."

Bu sefer gecikmedi ve çabucak geri döndü: "Üzgünüm az önce cep telefonumdan gelen aramayı kaçırdım ama hala işim var ve fazla mesai yapmak zorunda kalabilirim...."

Samimiyetini göstermek için Qiu Jin sevimli bir ağlama ifadesi de ekledi.

Ji Shenxiao: " Çalışana sordum işinin olmadığını söyledi."

Qiu Jin: "..."

Qiu Jin: "Hala dışarıda bir duyuru yayınlıyorum eve gitmek için biraz geç olabilir yarın yemek yapacağım?"

Ji Shenxiao: "Aşağı gel ve görüşürüz."

Qiu Jin: "???

Ji, iyi misin?

Qiu Jin yeraltı otoparkında tanıdık siyah Rolls-Royce'u gördü küçük ışık yanıyordu ve Ji Shenxiao arka koltukta pahalı bir şekilde oturuyordu.

"Bay Ji nasıl geldi?"

Huayi Entertainment başkanının da başka biri var Ji Shenxiao hafta içi burada değil buraya geldiği zamanlar nadirdir Qiu Jin nasıl bu kadar şanssız olduğunu bilmiyor en utanç verici anlarda karşılaşabilir.

Ji Shenxiao kısaca şunları söyledi: "Bir yönetim kurulu toplantısı var."

Qiu Jin diğer kişinin ifadesine baktı ve olağandışı bir şey bulamadı.

Tedirgin bir şekilde "Bir şey duydun mu?" diye sordu.

Ji Shenxiao kaşlarını kaldırdı: "Sence ne duymalıyım?"

Qiu Jinju birkaç kez güldü ve tekrar denemek istedi daha konuşamadan sözü kesildi.

"Sorun çıkarma bırak dinleneyim." Ji Shenxiao'nun sesi çok alçaktı ve hafif bir yorgunluğu ortaya çıkardı.

This Alpha's Pheromones Are ExplodingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin