strona 32 (przestań)

733 19 1
                                    

UWAGA! STRONA ZAWIERA SCENY +18
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jakoś nie chce mi się wierzyć w to co się dzieję. I nie chce mi się wierzyć, że Dominik jest sam...zachowuje się jak by to robił nie jeden raz...Był cudowny.

-~Mmm...~- jeknał Paweł I zakrył usta dłonią.
-~Nie rób tak. Chce cie słyszeć.~-powiedział sapiąc i zabrał dłoń z twarzy i wygiął rękę za pleny Pawła I przyśpiesz czynność. Paweł nie jęczał,tylko krzyczał z przyjemności.
-~Japierdole co ty ze mną robisz maluchu~- wysapał i odchylał głowę zagryzając zęby i skupiając się na przyjemność.
-~z-zaraz d-dojdę Dominik...~-ledwo wydukał te słowa przez przyjemność jaką sprawiał mu Starszy brunet.
-~Jak jeszcze raz wyjęczysz moje imię to też długo nie wytrzymam~-wysapał.
- D-Dominik...- powiedział ciekawy reakcji Bruneta.
-kurwa! doigrałeś się- wygiął ręce leżącego Pawła na brzuchu tak by były skrzyżowane na plecach i przyciągnął do siebie. Lewa dłoń Dominika trzymała nadgarstki a prawą dłonią obejmował szyje blondyna i zaczął poruszać się rytmicznie ocierając się o  czuły Punkt Pawła.
-P-przestań...- ledwo wydusił słowa ale Dominik nie przestawał i kontynuował czynność.
-P-powiedziałem Przestań!- krzyknął I się wyrwał.

Odkąd Się Zmienił...(Lawięc)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz