Sam nawet nie wiem kiedy zasnąłem.
Piekły mnie oczy od łez, czuję się oszołomiony.
Wstając skapnąłem się że jestem u siebie w pokoju...jak?
Poszedłem do salonu by znaleźć Bartka,
Ujrzałem go bez koszulki na kanapie.
Od bioder w dół był przykryty szarym kocem, wygląda naprawdę zajebiście.-~dzień dobry~- przywitał blondyna zachrypniętym głosem i poprawił się do dosiadu opierając się o ręce.
-cz-cześć- skrępował się.
- Przepraszam, ale nie chciałem by było Ci nie zręcznie. Jak tylko zasnąłeś zaniosłem cię do siebie a sam spałem tutaj.- powiedział uśmiechając się.
-Nie musiałeś...ale dziękuję.Bartek ma coś w sobie, ale to nie jest to co Dominik. Podoba mi się, ale Bartek wydaje się za perfekcyjny, nie ma wad.
-Paweł...-zaczął wstając z kanapy i podchodząc do Pawła.
-hmm?
-Kochasz Dominika? Bo jak tak to ja się odsunę od ciebie i se odpuszczę...- powiedział I złapał Pawła za dłonie.
-sam nie wiem, to jest właśnie najgorsze.-patrzył głęboko w oczy Szatyna.
-dam Ci czas. dobrze? - powiedział dając buziaka w policzek Blondynowi.Zamurowało mnie. O tym mówiłem, jest bez wad!
Bartek musiał się zbierać. ubrał jakąś moją bluzę I szykował się do wyjścia.
Mam nadzieję, że jeszcze się spotkamy bo naprawdę lubię spędzać z nim czas.-jest już czternasta...muszę lecieć...a nie chcę. Bardzo lubię z tobą spędzać czas...
Tęskniłem strasznie i przepraszam, że się nie odzywałem.- posmutniał, było widać, że chłopak żałował, że to wszystko tak się potoczyło.
-Nie musisz...- uśmiechnął się promiennie.
-Nie przestawaj się uśmiechać...- powiedział poprawiając włosy Pawłowi.
-dziękuję, że pomagasz - wtulił się.
-Nie dziękuj Paweł. Ja muszę lecieć wiesz...
-no dobrze...- posmutniał.
-Nie smutaj już proszę i jak coś to dzwoń.- powiedział I szarpnął za klamkę drzwi wyjściowych.
-Dobrze. Pa pa- pożegnał z uśmiechem.
- no cześć.Ig- wydatne_chlopaki.💜💜💜
CZYTASZ
Odkąd Się Zmienił...(Lawięc)
Fanfiction◇Proszę nie brać Opowieści na poważnie◇ ♧przepraszam za błędy ortograficzne (Mam dysortografie)♧ ●w tej opowieści są sceny 18+● 《Lakarnum x Awięc 》 🏳️🌈MIŁOŚĆ TO JEDNAK PIĘKNA RZECZ 🏳️🌈