UWAGA! STRONA ZAWIERA SCENY +18
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Paweł
Dominik gra idealnego chłopaka? Ciekawe na jak długo. No nie powiem podoba mi się rola księżniczki.
Przeglądałem instagrama i Twittera. Zasnąłem. Wybudziło mnie z snu przyjemne uczucie i mlaskanie.
Chwila...co się dzieje.-~C-co ty...Mmmm~- próbował coś powiedzieć, ale nie był w stanie ponieważ Dominik ślinił Członka Pawła. robił okrążenia językiem wokół Żołędzia.
-D-Dominik...Fuck!- przeklnął gdy Brunet wziął go całego do ust. Poruszał powoli głową w górę I dół, delikatnie muskając warkami Penisa by się droczyć. W grę wchodził głównie język.
Paweł wypychał biodra do przodu domagając się więcej. Brunet chwycił biodra blondyna I docisnął go do pościeli łóżka by dalej się z nim droczyć.
-~Kurwa~-denerwował się. Dominik tylko na niego spojrzał stymulując dłonią członka. Oblizał go patrząc mu w oczy. U drugiej dłoni polizał palec I wsunął go powoli.
-~Mmmm~- jęknął .-P-Proszę...Chce dojść...- Wysapał.
Brunet dołożył Palec trafiając na ,,Męski punkt G". Paweł zgiął się w łuk. Dominik wyjął palce. wyczuł moment gdy Paweł był bliski Dojścia. Paweł w sekundzie poczuł poirytowanie, ale nie spodziewał się, że od razu po tym Dominik wbił się w członka ustami i zaczął poruszać energicznie głową. Blondyn gdy poczuł jak penis ociera się o ścianki gardła. Wiedział, że długo nie wytrzyma. Wypchnął biodra do przodu najbardziej jak mógł i spuścił się w usta Dominika.
-Przepraszam- powiedział I zakrył usta dłonią. Dominik tylko spojrzał na Pawła I połknął zawartość ust.Japierdole...Nie wiem co się dzieje...ale w kurwe mi się podoba.
CZYTASZ
Odkąd Się Zmienił...(Lawięc)
Fanfic◇Proszę nie brać Opowieści na poważnie◇ ♧przepraszam za błędy ortograficzne (Mam dysortografie)♧ ●w tej opowieści są sceny 18+● 《Lakarnum x Awięc 》 🏳️🌈MIŁOŚĆ TO JEDNAK PIĘKNA RZECZ 🏳️🌈