Obudziłem się w ramionach Dominika, nie budząc go sięgnołem po telefon by sprawdzić sociale.
Przeglądaj Facebook'a wyświetlił mi się profil Bartka...wspomnienia z Koreii wróciły...chuj dodam go ciekawe jak to się potoczy.Dominik
Obudził mnie dźwięk dzwoniącego Messenger'a i to nie był mój telefon.
Paweł dość szybko odebrał dzwoniący telefon i poszedł do innego pomieszczenia. Nie powiem byłem w chuj ciekawy kto to taki.
Wyszedłem z pokoju pod pretekstem skorzystania z toalety i przechodząc obok Pawełka usłyszałem dość ciepły męski głos i słowa "tęsknię Paweł".
Kto to do cholery jest! Może tata...ale to nie możliwe on by nie dzwonił do Pawła po tym wszystkim co mu zrobił.
Może brat?Po ,,skorzystaniu z toalety" wróciłem do pokoju. Paweł był taki szczęśliwy gadając z tym kolesiem, na szczęście kończył rozmowę bo słyszałem jak się żegna z tym kimś.
-z kim tak gadałeś Paweł?- zapytał Pawła.
-Nie uwierzysz! Bartek, ten współlokator z Koreii o którym Ci gadałem. Powiedział, że do mnie przyjedzie! Tak się cieszę. Nie miałem z nim kontaktu odkąd jestem w Polsce! Chyba też już jest w Polsce jeżeli chce przyjechać. - blondyn prawie skakał ze szczęścia.
-żartujesz? Nie odzywał się do ciebie tyle lat i nagle się pojawia chuj wi skąd- poddenerwował się faktem, że może być blondyn zainteresowanym byłą sympatią.
-sam zacząłem z nim pisać, znalazłem go na Facebooku i tak wyszło.- powiedział zaklopotany.
-dalej on ci się podoba?- podszedł do blondyna.
-sam nie wiem.
CZYTASZ
Odkąd Się Zmienił...(Lawięc)
Fanfiction◇Proszę nie brać Opowieści na poważnie◇ ♧przepraszam za błędy ortograficzne (Mam dysortografie)♧ ●w tej opowieści są sceny 18+● 《Lakarnum x Awięc 》 🏳️🌈MIŁOŚĆ TO JEDNAK PIĘKNA RZECZ 🏳️🌈