strona 29 (18+)

820 22 8
                                    

UWAGA! STRONA ZAWIERA SCENY +18
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Pocałunki Dominika z klatki piersiowej  zniżały się do podbrzusza.

-~p-prosze~- jeknął.
-O co?- zapytał napalonym głosem.
-~więcej...~- powiedział Błagalnie.

Na słowa Blondyna Awięc zsuwał z niego dresy. Po zdjęciu dresów Dominik ujrzał nawet sporego rozmiaru członka na co Paweł zasłonił zawstydzoną twarz.

-Nie komentuj tego p-proszę...- powiedział cicho.
-ale o co chodzi?- zapytał nachylając się nad Pawłem by spojrzeć mu w oczy.
-To głupie, ale raz już ktoś mnie wyśmiał...wiem głupie!.- schował twarz w dłonie
-No głupia jest ta osoba- zabrał ręce z uroczej twarzy  i pocałował Pawła. Dominik składał delikatne pocałunki by po chwili być w swoim tępie i rytmie. Podczas wbijania się w usta Blondyna jedną ręką złapał członka Niższego na co sapnął w usta Bruneta.

-~Paweł...~- szepnął.
-hmm...- spojrzał w napaloną twarz Dominika.
-mogę...- zapytał zsuwając powoli swoje bokserki z Calvin Klein razem z spodniami.
-...- nie odpowiedział tylko czekał aż sam podejmie decyzję.

Jak Dominik zdjął z siebie dolną część garderoby było widać, że Wcześniej spożyty alkohol i gorąca atmosfera mocno wpływała na Dominika.
Brunet był na skraju by pokazać co tak naprawdę potrafi.
Jego brak delikatność, brak uległości i zachamowań może sprawić, że Paweł będzie się go po prostu bać.
Bał się, że może go skrzywdzić lub odstraszyć tak delikatną osobę jak Paweł.

Odkąd Się Zmienił...(Lawięc)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz