„Bello, pust ji!" zavelel autoritativně Snape, jenže Bellatrix dle očekávání neuposlechla a Hermioniona se nedokázala pohnout. Ztuhla a přála si, aby ji velké mužské dlaně strhly na svoji stranu, jenže drobné dlaně s dlouhými štíhlými prsty ji jako ďáblovo osidlo objímaly a stahovaly k sobě. Z mladé čarodějky vyklouzl roztřesený výdech, když na svých zádech pocítila prsa a hruď Bellatrix. Mazlivě se na Hermionu nalepila.
„Stále tak krásná," zašvitořila provokativně čarodějka ke Snapeovi, jehož dlaně bez přestání hřály Hermionin pas, „a mladá." Jedna kostnatá ruka přestala objímat ženino tělo, ale vzápětí se jí zamotaly prsty do hlasů. „Ale pořád mudlovská šmejdka."
„Nekřížím ti plány, nejsem na ministerstvu, tak o co stojíš?"
„Pachtuješ se s mudlovskou děvkou a to stačí, abych byla znepokojená." Hermiona bolestivě vyjekla, když ji zprvu laskající prsty náhle tvrdě chytily za vlasy a donutily ji zaklonit hlavu, čímž odhalila svůj krk.
Snape vytasil hůlku, avšak během okamžiku, kdy překvapil čarodějnici, vytrhl Hermionu z cizího držení a přivinul si ji k sobě. Mladá čarodějka se mohla konečně nadechnout, jenže s přívalem kyslíku přišly i slzy a panika, která ji nutila se svévolně tisknout ke Snapeovi. Poprvé si všimla, že je Bellatrix nepřepadla sama. Další tři kouzelníci jí kryli záda.
„S kým se pachtuju ve svém volném čase, je pouze moje věc," odvětil stále klidně Snape, jenž sice mířil hůlkou na čarodějnici, ale přestal držet Hermionu a celý rozhovor se přenes téměř na úroveň přátelského špičkování dvou starých známých. Bellatrix si dokonce začala natáčet hůlkou vlasy. „Není důvod, abychom se víckrát v životě viděli. Nech nás odejít."
„Až se Pán zla vrátí, budeš první, koho zničí," vydechla nedočkavě. „Tebe, ji... Tvoji dceru... Lily. Ještě jsem malou lady Snapeovou neviděla," zamyslela se tiše, ale Hermioně se stahoval žaludek z každého slova. Věděla o její dceři, měla ji v hledáčku a především znala Snapeovo nejslabší místo. „Měla bych pro ni přítelkyni."
„Bello, pokud si potřebuješ vyříkávat staré křivdy, řeš je pouze se mnou. Má... žena ani dcera s tím nemají nic společného."
„Jsou to mudlovské šmejdky, měly by zemřít už jen z principu." Pokrčila lehkovážně rameny. „To jsem ale nechtěla řešit," vyčinila sama sobě dotčeným tónem. „Snape, nechápu, že ještě stále nejsi na ministerstvu. Neřekla jsem ti dost jasně, že chci, aby mi nešli po krku?"
„Pro tebe žádná změna..." Bellatrix pomalu svoji hůlku přesunula na Hermionu, aby Snape pochopil, že ji žertování opustilo.
„Zařiď to, abys pro ni získal čas." Nevychovaně ukázala na mladou ženu, která se snažila jako malé dítě schovat v záhybech Snapeova pláště. „Pokud mi vyhovíš, přimluvím se, aby tě Pán zla zabil rychle. Rozumíme si?"
Snape strnule přikývl, což Hermiona pociťovala na mírném pohybu hrudi, ke které se tiskla. Stěží vnímala, co čarodějnice říkala, ale výhrůžky se jí vrývaly hluboko pod kůži stejně jako dýka, jíž Bellatrix před lety ryla cejch Hermioně do paže. Jako ve snu přihlížela, jak se čarodějnice rozplynula a za ní i její eskorta. Snape jen němě ovinul dlouhou paži kolem drobných zad, aby i oni mohli opustit Příčnou ulici.
Celou cestu Hermiona křečovitě svírala kouzelníka, zatímco jí tekly slzy, ale jakmile se přemístili před dům na Grimmauldovo náměstí, Hermiona kouzelníka pustila a pouze se předklonila, aby nepozvracela sebe ani jej. Snape trpělivě postával stále na stejném místě, než čarodějku neupravil kouzly a nezavedl do domu. Hermiona se v průběhu cesty opět natiskla ke kouzelníkovi, i když se samu sebe snažila přesvědčit, že Bellatrix se dnes již objevit nemůže...
Snape odvedl ženu až před pokoj, ale když se zeptal, zda ji může nechat osamotě, iracionálně zavrtěla hlavou a zatáhla muže až do své ložnice. Nemohla být tento večer sama jen s Lily, když Harry stále setrvával na kurzu a Bellatrix jí otevřeně vyhrožovala smrtí...
„Už se cítíte lépe?" zamumlal unaveně po dlouhém tichu Snape, jenž seděl vedle postele a dohlížel na Hermionin i Lilyin klid.
„Chce nás všechny zabít – zase."
„Nejde po vás, má jen další šílený plán, do kterého z nějakého důvodu zahrnula mě." Povzdechl si. „Nečekal jsem, že by vás setkání s madam Lestrangeovou mohlo až tak rozhodit," přiznal a natáhl ruku s hůlkou k ležící čarodějce, aby na ni seslal další zahřívací kouzlo. Hermionu tento čin skutečně uklidňoval. „Nicméně se nemusíte obávat, já ani Potter nedovolíme, aby se vám něco stalo."
Jako na povedl začaly doléhat až do pokoje těžké kroky běžícího Harryho, který se přiřítil jako velká voda. Lily se zmateně probudila, ale Snape ji zvedl z postýlky dříve, než mohla začít plakat.
Černovlasý chlapec vpadl do pokoje, sotva lapal po dechu, tváře rudé, ale když spatřil uslzenou Hermionu, zmoženě padl na kolena a svěsil ramena.
„Vzbudil jste mi dceru, Pottere," vyprskl Snape otráveně, zatímco si opět sedl před Hermionu, která naprosto nechápavě sledovala kamaráda.
„Jsi v pořádku, Hermiono," zachroptěl s notnou dávkou úlevy, což všem prozradilo, že se stalo něco hrozného. „Bellatrix zabila v Londýně osm kouzelníků a deset mudlů a byla prý spatřena i v Příčné ulici stejně jako ty... Tak jsem se bál, že jsi jedna z obětí..."
Již brzy vás nechám vydechnot, ale musíme si připomenout, že Bellatrix stále existuje.
ČTEŠ
Snamione: Poslední šance
FantasíaBradavice padly, Harry a Ron padli a celou zemi zcela ovládl Voldemort. Hermiona, jakožto nejvěrnější následovnice Harryho Pottera, byla uvržena na mnoho měsíců do žaláře, kde si sáhla na dno, a s přáním rychlé smrti se vydala na poslední audienci k...