Ron Weasley 76

584 52 36
                                    

„Maminko." Tichý hlásek mladou čarodějku probudil a černé vypouklé oči byly to první, co Hermiona uviděla těsně předtím, než jí na tváři přistál dětský polibek. Lily ležela na bříšku vedle Hermiony, podpírala se na loktech, zatímco jí na zádech spočívala velká mužská dlaň, která ji jemně masírovala. Hermiona si musela rychle připomenout události z noci, kdy usínala v náruči staršího muže, který ji hladil po nahé kůži podobně jako nyní malou dceru. „Vstávej, už je ráno!"

„Probudila se už před půlhodinou, ale snažil jsem se vám darovat ještě několik minut spánku," zamručel omluvně Snape, „jenže na snídani musí jít i maminka."

„Jo," přisvědčila rozdováděná holčička, jež vyskočila na nohy a začala mezi rodiči skákat. Hermiona konečně pořádně viděla do mužské tváře, která se na ni vřela usmála, když kouzelník na okamžik spustil oči z holčičky, kterou jistil po celou dobu silnou paží.

„Vypadáte dobře," zhodnotil už opět posměšně Snape, „myslel jsem, že jste toho s přáteli vypila mnohem víc." Vydal podivné zaskuhrání, když na něj bez ohlášení skočila Lily.

„Protože jsem vás nechala spát ve své posteli?" Holčička nevnímala, nejvíce ji zaujaly otcovy ruce, které ji šimraly.

„Protože jste se ke mně polonahá tiskla." Pokynul k odhalené hrudi, kterou si Hermiona spěšně zakryla peřinou, přestože se za obnažená prsa před Snapem nestyděla – už ne. „Museli vás hodně rozrušit."

„Věděla jsem, co se může stát, a stejně jsem tam šla – je to má vina."

„Věděla jste, ale neočekávala to," posoudil situaci. Lily zavýskala a muž ji opět položil mezi sebe a matku, načež ji přišpendlil rukou k matraci, aby se nemohla vrtět. Hermiona byla klidným dítětem a nedokázala si představit, že by byl Snape kdy takto energický jako jejich společná dcera, která nevydržela chvíli na místě. „Upřímně jsem také doufal, že vás nebudou hned spojovat se mnou, ale spíše si všimnou vaší a Potterovy Odyssei před bitvou o Bradavice. Do té doby jste byla obdivována."

„Ale," zaváhala, „já jsem šťastnější teď. Není to o moc větší rozdíl, než když jsem byla v Bradavicích – tam mě taky nikdo nemusel. Teď mám navíc Lily, nikdo se nás nepokouší zabít, pomineme-li Bellatrix, a až si najdu práci, nebudu muset být závislá ani na Harrym."

„Slečno, o peníze si nedělejte starosti, zabezpečím Lily i vás. Ucházím se znovu o post bystrozora a zatím jsem splnil veškeré podmínky, takže budu mít dobrý plat, ale do té doby mám našetřený dostatek galeonů na účtě, abyste se nemusela strachovat." Holčička se přitulila k matce, která ji okamžitě políbila, a mužská ruka nenápadně sklouzla z dětského těla na to ženino. Něžně klouzal prsty po odhalené kůži od lopatek až téměř po bedra. „Mám rozjednanou i koupi domu nedaleko odtud. Lily tam bude mít vlastní pokoj a vy... Nejsem člověk, který by zřizoval pokoj pro hosty, ale mohla byste se mnou přespávat v ložnici – dnes jste si mohla znovu ověřit, že jsem způsobilý nocležník," zamumlal s potlačovaným smíchem, zatímco neustále mapoval nahou kůži, když se dveře do Hermioniny ložnice rozlétly a na prahu se zarazil Ron. Lily zvědavě na cizího člověka pohlédla přes matku, kterou neustále ještě držel Snape.

„Rone!" pokusila se mladého muže zastavit, ale zmizel rychleji, než se neohlášeně objevil. „Musím za ním."

„Není důvod, abyste za ním chodila," pokoušel se Hermionu zarazit Snape.

„Špatně by si to vysvětlil." Rychle vstala, pomocí kouzla si oblékla stejné šaty, jaké měla včera, a bosky se po ledové dlažbě rozeběhla za vytáhlým mužem, jehož těžkopádné kroky slyšela i o patro výše. „Rone, prosím, počkej!" Nezpomalil, takže jej dohnala až v kuchyni. „To, co jsi viděl, nebylo tak, jak si myslíš! Jen jsme si hráli s Lily."

Vysoký muž se naštvaně otočil tváří k ženě a Hermiona si teprve teď uvědomovala, že byl zhruba stejně vysoký jako Snape. Zuřil, to bylo zjevné.

„Normálně si hrajete, když jsi nahá?" pronesl posměvačně. „Ale víš co, mně je to jedno! Je to tvůj život."

„O co ti jde, Ronalde?" Založila si neústupně ruce na prsou, ale nohy jí mrzly od kamenné podlahy.

„O to," ztišil hlas a rozhlédl se, „že motáš Harrymu hlavu, dáváš mu plané naděje, ale místo něj šukáš se Snapem! A já idiot tě litoval! Bylo mi zle, když jsem si představil, že na tebe sahá, bere si tě a ty brečíš, ale ty sis to očividně celé ty roky užívala." Přešel ke stolu, na němž stál jeho hrnek kávy, zatímco Hermiona stála na místě, protože nevěděla, jak reagovat. Přestože se Snapem měla několikrát styk dobrovolně, nikdy to nebylo bezúčelně. „Jestli ti nic z toho, co dělal, nepřišlo zvrácený, tak se podívej na jeho věk – mohla bys být jeho dcera! A ještě divnější je, že před lety chtěl Harryho mámu a teď s ním spíš ty!"

„Rone, tohle je moje věc!" vykřikla, čímž pravděpodobně vzbudila i Harryho v pokoji o dvě patra výše. „Nechtěla jsem Snapea ani dítě, ale obě tyhle věci přišly, nějakým způsobem se staly součástí mého života a já je přijala! Asi se ti nelíbí, že Snape nevypadá jako Fleur," zaškaredila se, „ale udělal pro mě víc než většina ostatních."

„Tak promiň, že jsem s tebou nespal, když jsi byla skoupá na pusu!" Přidržoval hrnek a Hermiona netrpělivě sledovala bouřící se hladinu, jak se mu zlostí chvěla ruka.

„Tohle přeháníte, Weasley!" zavrčel Snape za Hermioninými zády, až sebou čarodějka polekaně škubla a Ronova káva vytekla na stůl. Stále budil v chlapci respekt, přestože si nyní byli rovni. „Přijde vám normální se takto chovat k ženě, natožpak k bývalé přítelkyni a kamarádce? Zkusila mnohem více než vy ostatní a nezaslouží, abyste jí to vyčítal!"

„Kvůli vám zkusila!" vyhrkl rozzuřeně. Snape pouze tiše přikývl na souhlas.

„Rone, přestaň!" Hermiona se snažila mírnit hlas, ale Harryho rychlé kroky byly nepřeslechnutelné a před ním takové věci řešit nechtěla. „K ničemu nedošlo! Jen-"

„Co se stalo?" Do kuchyně vpadl Harry ve vytahaném domácím hábitu s rozcuchanými vlasy a unavenýma očima.

„Nic," pokusila se zalhat Hermiona, vedle níž stál Snape, jenže Ron se rozhodl vše zničit.

„Spí s ním," rychlým posunkem ukázal na čarodějku a následně na staršího kouzelníka, který jej probodával černýma očima, „zase. Viděl jsem je ráno."

„To není pravda, jen jsme si hráli s Lily, proto jsme byli na posteli!" Snape Hermioně položil ruku na pas, aby se už neponižovala. Pochopila, ale Harryho ublížený výraz ji bolel u srdce. On si nic z toho nezasloužil, i když jej nepodvedla, protože ho nedokázala milovat. A zrovna Harry potřeboval hodně lásky.

„Na tvojí posteli, když jsi byla nahá a on tě hladil," doplnil zákeřně Ron. Kde se v něm vzalo tolik zlomyslnosti? „Pojď, Harry, najíme se venku."

„Podáváte zavádějící informace," ozval se znenadání Snape, ale Hermiona věděla, že vše, co Ron řekl předposlední větou, byla pravda. Neměla vůbec dovolit Snapeovi přespat u ní v posteli, protože tím se stávala přesně takovou, jakou ji viděli ostatní – prostitutkou Smrtijeda z vděčnosti.

Ron pouze bránil Harryho.


Souhlasíte s Ronovými slovy a Hermioninými závěry? Chápete Ronovo jednání?

Poslední díl roku 2022, a proto Vám všem přeji hodně chlebíčků na Silvestra, šťastný nový rok a na Nový rok se opět shledáme s Hermionou, Snapem i Harrym. A jako vždy moc děkuji za komentáře, které mě nutí přemýšlet o (něčem jako) volném pokračování tohoto příběhu, až nastane konec...


Snamione: Poslední šanceKde žijí příběhy. Začni objevovat