2. Vágyak

1.4K 43 4
                                    

-Köszönöm a vacsorát, de nem kellett volna helyettem is fizetned.
-Ugyan, ez semmiség.-sétáltak ki a parkolóba.
-Hát...Andy, örültem hogy megismerhettelek.
-Úgyszint Emily.-mosolygott rá. Emily egy utolsó mosoly után indult az ellentétes irányba mikor egy erős kéz a csuklóját elkapta.
-Andy?
-Gyere velem.
-Ha most meggyilkolsz nagyon csalódott leszek a megfigyelőképességeimbe.
-Had legyek az a férfi akiben ma este száz százalékig megbízol.-Emily nem válaszolt. Ő kezdeményezett este de ő se gondolta hogy ennyire egymásra fognak hangolódni egy szimpla vacsora alatt. Mégis mindkettőjükben megmozdult valami.
-Kocsival vagy?-kérdezte. Andy bólintott.
-Te is?-kérdezte.
-Mázlid van, hogy gyalog jöttem. Mutasd az utat.-Andy kifújta a levegőt ahogy a kocsijához vezette őt. Idegesek voltak mindketten mégis kár lett volna tagadniuk hogy a vacsora alatti játék nem tette meg a hatását. Andy túllépve egy két sebességhatárt parkolt le a kocsifelhajtón.-Te gazdag vagy?-kérdezte Emily ahogy kiszállt, majd az ajtóig követte Andyt.
-Nem vagyok gazdag, de nem is keresek rosszul.-csukta be az ajtót.
-A fiad nincs itthon?-nézett körül Emily ahogy a nappaliban állt.
-A volt feleségemnél van. Hetente kétszer-háromszor nála alszik.
-Oh és ma pont szerencséd van?
-Azt még nem tudom, szerinted az lesz?-sétált elé.
-Andy tudnod kell hogy én tényleg nem vagyok az a fajta lány aki egy ismerkedés után bárkivel összefekszik.
-Én se vagyok az a fajta férfi mégis...egy este alatt megbolondítottál Emily.-lépett újra közelebb.-Töltsd velem az éjszakát.
-És ha reggelre eltűnök mellőled?
-Ha az élet úgy akarja...még találkozunk. Ha pedig mégsem...akkor boldogan fogok emlékezni a csodás esténkre.
-Csodás esténk lesz?
-Sajnálom de nem birom tovább.-kapta közre az arcát ahogy azonnal kiéhezve esett az ajkainak. Emily egy pillanat alatt karolta át a nyakát ahogy közelebb került a testéhez és azonnal az ingje gombjaival szenvedett. Andynek azonban nem volt ennyi türelme. Egy pillanat alatt szakította le róla a felsőt.
-Az volt az egyik kedvenc felsőm.-nevette el magát.
-Lenyúlhatod egy ingem.-kapta el újra az ajkát.
-Nem rossz ajánlat.-adott teret Andynek hogy a nyakához férjen. Végre Emily lebontotta róla az inget ahogy azonnal elétárult az izmos hasa, széles válla. Látszott hogy kora ellenére nem hagyta el magát.-Nem mondtad hogy ennyire szexi vagy.-vizsgálta a felsőtestét.
-Te se hogy ennyire csodás ajkaid vannak.-kiéhezve kapta el őket újra ahogy egy pillanat alatt emelte fel Emilyt aki meglepődve de a lábait Andy dereka köré helyezte.
-Ugye nem most gyilkolsz meg?
-Nem. Mert most magamévá teszlek.-nyitott be a hálószobába, majd az ágyra fektette őt. A komódfiókhoz nyúlt mikor Emily megfogta a karját.
-Nem kell aggódnod, szedek gyógyszert.
-Biztos vagy benne?-biztosra akart menni.
-Miben? Abban hogy gyógyszert szedek?-viccelődött.
-Nem akarom hogy megbánd.
-Ezt már nem csak te akarod Andy.
-Szedjük le gyorsan a maradék ruhát.-elnevette magát Emily látva Andy türelmetlenségét.-Hogy te mennyire tökéletesen gyönyörű vagy.-érintette őt meg a kezével amitől Emily teste libabőrös lett.-Már most imádom ahogy a tested beszél hozzám.
-Na és mit mond?-a kezei folyamatosan a hasát simogatták.
-Hogy annyira vágyik rám ahogy én rád.
-Kivételesen eltaláltad.-harapott az alsó ajkába.-Az utolsó ruhadarabtól is megszabadítasz?-célzott a fekete alsóneműre.
-Szólnod kell ha valami kellemetlen számodra. Mert nem tudom igérni, hogy az amit most kiváltasz belőlem...az az énem lesz ami vonzó lesz számodra.
-Nézzük meg mit tudsz.-ért a boxeréhez ahogy azonnal megérezte Andy éledező férfiasságát. Andy óvatosan szabadította le róla az egyetlen ruhadarabot ami takarta őt és a látvány leírhatatlan volt.-Most te jössz.-jegyezte meg. Andy leügyeskedte magáról a boxert így már őt se takarta semmi.
-Megérinthetlek?
-Tiéd vagyok.-Andy kezei lassan csúsztak a lábai közé mire Emily ajkait apró hang hagyta el.
-Minden rendben?-nézett rá.
-Kérlek csináld.-markolt az egyik kezével a lepedőbe míg a másik keze erősen markolta Andy felsőkarját. Andy ujjai újra a már nedves testrészhez értek ami elég volt ahhoz hogy Emily vágyait csak mégjobban felerősítse.-Kérlek Andy.-miért volt annyira erotikus, szexi ahogy ezt kérte tőle? Miért hiányzott ez a tűz, vágy Laurie és közte mindig? Szerették egymást mégis soha se érezte ezt a kéztetést valami iránt amit ennyire akart. Erre itt van ez a lány aki eléri hogy többet és többet akarjon kapni belőle.
-Kéred őket?-kérdezte. Emily bólintott. Gyengéden csúsztatta fel két ujját mire felszisszent.-Csodás ahogy körülöleled az ujjaim.-kezdte gyorsabban mozgatni.
-Gyorsíts, kérlek.
-Mit szólsz inkább ehhez?-hajolt le a lábai közé ahogy a nyelve megízlelte őt.
-Úristen...-kapkodott levegőért.-Andy...
-Édes vagy Emily...nagyon édes.-folytatta a kényeztetést.
-Nem akarok az ujjaid köré élvezni.-hadarta el.
-Akkor mit szeretnél?-mikor volt ő ilyen domináns szeretkezésben?-Mond mit szeretnél.
-Érezni téged.
-Miért? Most nem érzel?-nyomta bentebb két ujját.
-Andy...-mélyesztette a körmeit a karjába.
-Szeretnéd ezt?-vette a kezébe a férfiasságát. Emily bólintott.
-Szeretném látni az ajkaid körül.-mondta Andy.
-Feküdj le.-ült fel Emily ahogy hátradöntötte Andyt majd lefejtette a kezét a férfiasságáról ahogy már ő kezdte kezelésbe venni.-Csukd be a szemed.
-Látni akarlak.
-Csak nem beindít?-mosolyodott el.
-Bárhonnan nézlek...mindenhogy beindítasz.
-Akkor nézz. De ne merészeld levenni a szemeid rólam.
-Egy pillanatra se.-Emily lassan hajolt irányába ahogy azonnal a szájába vette a merev férfiasságát.-Úristen...-hajtotta hátra a fejét.
-Hé! Szemek rajtam.-szólt rá. Elérve hogy Andy újra őt nézze.-Nézd és irányíts.-vette újra teljes hosszát a szájába.
-Csodásan csinálod.-a keze azonnal a haját markolta ahogy elkezdte diktálni számára az ütemet.-Gyerünk, még bentebb.-Emily egy mosollyal az arcán nézte Andyt aki közel volt. Túl közel.
-Fent vagy lent?-kérdezte Emily.
-Bárhol leszel, a menyországba juttatlak.
-Kerekedj felül rajtam Andy.-feküdt le ahogy Andy azonnal a lábai közé térdelt. Kínozva őt a férfiasságával figyelte az arcát amin látszódott mennyire türelmetlenkedve várja már hogy egyesüljenek. Egy határozott mozdulattal tolta be magát tövig amire Emily ajkát egy nagyobb nyögés hagyta el.
-Jól vagy?-várt Andy.
-Úgy érzem ez lesz életem legjobb éjszakája.-engedte el magát.
-Remélem is Emily.-kezdett mozogni. Az ahogy mozgott benne, az ahogy Emily teste körülölelte mind...leírhatatlan volt számukra.-Gyerünk Emily.-gyorsított.
-A-Andy...
-Add nekem magad. Akarom érezni ahogy a farkamra élvezel.
-Andy...!
-Gyerünk...-pillanatokon belül a lélegzetükért kapkodva feküdtek egymáson ahogy elmosolyodtak. Andy ráemelve a tekintetét egy apró hajtincset simított ki az arcából.-Ígérd meg hogy még találkozunk.

CollideWhere stories live. Discover now