38. Megleckéztetés

634 37 3
                                    

-Jó reggelt Lola.-köszönt Andy.
-Jó reggelt Mr. Bar...ber.-pillantotta meg Andy kezeit Emilyével összekulcsolva. Első alkalom volt hogy minden titok nélkül sétáltak be egymás mellett az irodába.
-Jó reggelt Lola.-köszönt széles mosollyal Emily.
-Jó reggelt.-mosolygott óriási vigyorral az arcán Lola.
-Megyek mert el kell intéznem egy telefont de ebédidőben találkozunk?-kérdezte Andy.
-Ki nem hagynám.-válaszolta Emily ahogy Andy az ajkai után hajolt egy csókot adva neki. Lola lábai az asztal alatt örömtáncot jártak. Alig várta hogy becsukódjon az ajtó és Emilyhez rohanva elmondja az örömét.
-Miss Blank!-rohant hozzá.-Úristen! Maguk nagyon cukik!-mondta már lassan fangirlös effektussal.
-Köszönjük Lola.-nevetett Emily mikor Lola megpillantotta a kezét.
-ÚRISTEN! AZ CSAK NEM...?-kiabálta.
-De.-mondta széles mosollyal.-Összeházasodunk.-Lola ugrálni kezdett örömében amihez Emily is csatlakozott a boldogságában.
-Mikor kérte meg a kezét?-tette fel hirtelen a kérdést.
-Két napja.-válaszolta.
-Úristen, maguk a legédesebb pár akiket valaha láttam.
-Köszönjük Lola.
-Lefogadom ha Mr. Logiudice megtudja szörnyen féltékeny lesz.
-Én is féltékeny lennék egy ilyen pasira.-humorizált Emily.
-Tudja, amikor Mr. Barber elvált nem gondoltam hogy valaha is nyitni fog még valaki irányába erre maga betoppan az életébe mint egy hullócsillag.
-Hullócsillag?-mosolyodott el Emily.
-Tudja...váratlan és ritka de minden kívánságát teljesíti az embernek.
-Te most miről beszélsz Lola?-nevetett Emily.
-Ugyan már! Csak nézze meg Mr. Barber arcát. Nem vagyok én vak a szerelemhez. Már az első naptól látszik az arcán hogy oda van magáért. Most pedig ez már száz százalékig biztos.
-Az igazság az hogy nem csak ő hanem én is érte. De ez titok, el ne mond neki.
-Lakat a számon.-mutatta hogy a képzeletbeli kulcsot jó mélyen a zsebébe helyezte.
-Remek. Ki ma az első ügyfelem?
-Majd csak tízre jön Miss Floyd. Mr. Barberhez meg a nyávogós Miss Keith.
-Hallanom kellett volna már róla?
-Jobb ha nem hall. De...az a nő olyan akár egy pióca.-súgta Emilynek.
-Miért is?
-Mr. Barbernél már akkor bepróbálkozott mikor még felesége volt. Azóta meg hogy elvált két hetente minden hülye ürüggyel érkezik ide.
-Miféle ürüggyel?
-A volt férjét akarja kisemmizni de közbe csak az a cél, hogy megszerezze Mr. Barbert.
-És ezt te honnan veszed Lola?-nevetett.
-Miss Keith maga mondta hogy csak Mr. Barberrel hajlandó az ügyeit megbeszélni és kérdezgetett tudom e hogy mi a kedvenc étele, miket szeret csinálni.
-Értem.
-De Mr. Barber egy csepp érdeklődést se mutatott soha irányába.
-Lehet meg kellene leckéztetnem Miss Keithet?-kérdezte egy sunyi mosollyal.
-Szóljak ha megérkezik?-kérdezte Lola.
-Kérlek.-válaszolta ahogy bement az irodájába. Egy órán belül Lola az ajtón kopogott ahogy odasúgta.
-Bent van.-bökött a fejével az iroda felé.
-Remek.-keresett egy papírt az asztalán amire írni kezdett majd hozzáfogva a többit indult Andy irodája irányába. Bekopogott majd a válaszig várva nem lépett be.
-Tessék.-hallotta meg Andy hangját. Benyitott.
-Oh, elnézést. Nem tudtam hogy ügyfeled van.-mentegetőzött.
-Semmi baj, baj van?-kérdezte ahogy a szemei Emilyt nézték végig.
-Nem, nincs. Csak lenne egy két papír amit alá kellene írnod.
-Már elnézést.-szólalt meg Miss Keith. A hangja pedig? A környék összes macskáját elkergetné vele.-De most velem van dolga Mr. Barbernek.
-Értem Miss...
-Keith.-mondta a nő.
-De egy percet vesz ez csak igénybe.
-Ki maga hogy nem tudja hol is a helye?-Emily erre a kérdésre várt.
-Miss Keith ő...-kezdte Andy.
-Mrs. Emily Barber.-nyújtotta felé a kezét. Andy amint meghallotta elmosolyodott. Tudta Emily mit is játszik de valójában hazudna hogy ahogy kimondta ezt a nevet nem indított el benne valamit.
-Barber?-lepődött meg a nő. Ahogy pedig Emily kezét megpillantotta egyenest kiszúrta a csillogó gyűrűt.
-Jaj de bolond vagyok. Még csak Emily Blank. Bocsánat. Már szörnyen várom hogy a vőlegényem nevét hordjam.-mondta ahogy a színészkedése egy mesteri alkotás volt.
-Vő-vőlegény? Maguk ketten...?
-Igen.-mondta Emily széles mosollyal.-Nemsokára összeházasodunk.
-Emily a papírok...-jegyezte meg Andy ahogy próbálta elrejteni a mosolyát amit Emily okozott.
-Oh, a papírok.-helyezte elé.-A negyedik oldalon mindenképp írd alá kérlek.-Andy nem vizsgálta a papírokat, úgy kezdte aláírni mikor a negyedik oldalon egy kézzel írt üzenet volt.
,,Bárcsak most hozzámérnél, bármilyen helytelen is lenne."
Andy megköszörülve a torkát, lazított a nyakkendőjén ahogy aláírva a papírokat nyújtotta át Emilynek.-Mindent rendben találtál?-kérdezte egy huncut mosollyal.
-Igen. Igen.-hadarta ahogy érezte elönti a forróság.
-Remek akkor megyek a dolgomra. Viszlát Miss Keith.-köszönt el ahogy elhagyta az irodát.
-Na?-kérdezte izgatottan Lola.
-Ha Andy keresne megmondanád neki hogy ügyfelem van?
-De hisz...
-Csak mond azt rendben?-mondta ahogy széles mosollyal ment az irodájába. Hisz tudta...Andy meg fog jelenni...és az asztalára fogja fektetni.

CollideWhere stories live. Discover now