11. ,,Ne nyúlj hozzám..."

1K 36 4
                                    

+Szigorúan 18‼️🤣

-Maradhatok ma estére?-kérdezte Andy ahogy a vacsora maradékait takarította el Emily. Andy szemei egy pillanatra se tévedtek el róla.
-Kár kérdezned.-mosolygott hátra rá.
-Ez egy igen?-Emily megtörölve a kezeit sétált hozzá ahogy a kezei azonnal a nyakát ölelték. Andy pedig gyengéden fogta át a derekát aminek köszönhetően magánál tartotta őt.
-Örülnék ha maradnál.
-És annak is örülnél ha a párom lennél? Nem válaszoltál délután erre nekem.
-Azt hittem nyilvánvaló.
-Hallani szeretném.
-Szeretnék a barátnőd lenni...-mondta széles mosollyal.-...vagyis a párod, mert te vénróka ezt nem így nevezed.
-Emily Blank...most már az enyém vagy.-ültette egy mozdulattal az ölébe ahogy egy szempillantás alatt már az ajkaira tapadt.
-Hm, milyen puha a bőröd.-simította végig a kezét egy kuncogással az arcán.
-A pandának köszönhető.-Emily teljesen megbolondítja. A nap huszonnégy órája is kevésnek bizonyul mellette. Többet és többet akar.
-Látod, hogy nem is volt olyan rossz?
-Mivel ma este esélyes vagyok egy újabb jutalomra, egyáltalán nem bánom.
-Akarod a cicás arcmaszkot is?-viccelődött vele.
-Inkább azt a cicát akarom, hogy doromboljon nekem amelyik az ölembe ül.-kezdte a nyakát kényeztetni, az apró hang pedig ami elhagyta Emily ajkait azonnal életrekeltette a nadrágjában a férfiasságát.-Megbolondítasz.
-Eddig is bolond voltál, miről beszélsz? Hisz nézd meg hova jutottál ki, mert akkor este engedted hogy veled vacsorázzak.
-Életem legjobb döntése volt, hogy nem zavartalak el.
-Én pedig megkönnyebbültem hogy nem vagy bérgyilkos.-nevetett.
-De a függőd lettem.
-Andy...-találkozott a tekintetük.-Még picit várjunk Jacobbal mielőtt elmondjuk neki rendben?
-Izgulsz mit szól ha majd kiderül?
-Kicsit. Másrészről nem nagyon ismer még engem. Én se őt. Szeretnék vele megismerkedni egy kicsit, már ha engeded.
-Ugyan miért ne engedném?-simogatta meg az arcát.-Erre van is egy remek ötletem.
-Kíváncsivá tettél.
-Hétvégén te, Jacob és én együtt elmegyünk horgászni.
-Horgászni? Andy Barber és a halak?
-Kikapcsol. Vagyis eddig az kapcsolt ki, amíg meg nem ismertelek.
-Most komolyan a halakkal állítasz engem versenybe?-nevetett.
-Feladnám érted őket.-viccelődött.
-Oh, ez igazán nagylelkű Mr. Barber.
-Van egy kis tóparti nyaralónk körülbelül két órányira innen. Gyönyörű környezet, embermentes övezet, nyugalom. Mit szólsz?
-Szeretnék a halaiddal találkozni, mielőtt féltékenységből megsütöm őket.-csókolta meg Andyt.
-Nincs okod féltékenynek lenni.
-Mert ők képtelenek úgy kényeztetni téged mint én?-mozgatta meg a csípőjét.
-Em...-döntötte hátra a fejét.
-Nézz rám Mr. Barber.-irányította magára Andy figyelmét.-Ha kell a halaid előtt is megcsinálom ezt.
-Az ölembe dörgölőzöl ahogy teljesen elveszed az eszem?
-Is. Meg mást is.-kacsintott rá.
-Mást? Mire célzol?-Emily az alsó ajkába harapott.
-Istenem de szexi vagy.
-Dőlj hátra a székben Andy.-nyomott egy csókot a szájára ahogy felállt és a felsőjét levette magáról.
-Gyerünk a szobádba.-kapta volna fel Emilyt de ő visszanyomta a székre.
-Maradj nyugton.-kuncogott.-Itt kezdjük el a jutalmad.
-Em, ha azt akarod csinálni amire gondolok figyelmeztetlek holnap asztalt kell vásárolnunk a lakásodba.
-Akkor vásárolunk. Ha kell mindennap veszek egy asztalt ide.
-Istenem.-imádta Emilynek ezt az énjét. Hogy nem rejtette el egyáltalán azt mennyire vágyik Andyre és ki is mondta szavakkal, még ha azok mocskosan is hangoztak.
-Tudod...-gombolta ki Andy nadrágját.-...biztos vagyok benne a halacskáid ilyet nem tudnak.
-Oh mond hogy szex közbe nem a halaimról akarsz beszélni!-nevettek fel egyszerre. A nadrágból eléhúzva Andy merevedő férfiasságát finoman kezdte a kezeivel kényeztetni.
-Te akartál már engem.
-Reggeltől estig téged akarlak, mit vártál?
-Én is akartalak, nagyon.-kapcsolta le magáról a melltartót ahogy már a mellbimbója megkeményedve figyelt szembe Andyvel.
-Tudod mit, én akarlak kényeztetni.-állt volna fel de Emily újra a székre ültette. Akármennyire is volt erősebb nála valahogy Emily tudott rá hatni.
-Te csak nézhetsz. Nem nyúlhatsz hozzám...se magadhoz.-állította fel a szabályokat. Emily a nadrágjához ért amiből azonnal kibújt, alatta pedig előkerült a csipkés alsónemű. Andy megnyalta az ajkát.-Tetszik?-fordult háttal neki ahogy a kerek, formás, feszes fenekét megmutatta neki.
-Emily...
-Nyugalom, te csak élvezd a showt.
-Emily ne akarj megőrjíteni.
-Én? Ugyan. Nem csinálok semmi olyat.-ült fel Andy előtti asztalra.
-Emily...-szólt rá újra hisz gondolta mire készül a lány de nem akarta elhinni hogy tényleg képes lesz rá. Hisz Laurie soha se művelt ilyeneket vele. Emily az alsó ajkába harapott ahogy a kezét végighúzta az alsóneműjén.-Em....
-Hm...ez izgalmas lesz.-kuncogott.
-Emily...
-Most pedig képzeld el ahogy a te kezeid csinálják ezt.-húzta arrébb a fehérneműt ahogy a csodás testrész szembe került Andyvel.
-A francba.-nyúlt volna Andy az ágaskodó férfiasságához.
-A-a! Ne rosszalkodj! Mondtam...nem nyúlhatsz se hozzám se magadhoz. Tartsd be a szabályokat Andy Barber!
-Te tudod mit csinálsz velem igaz?
-Nem.-kuncogott majd két ujját a szájába vette.
-A francba.-harapott újra az ajkába.
-Tudod a te ujjaid nagyobbak de...-a két ujja a bejáratához irányult ahogy azokat lassan kezdte feltolni magának.-Ah...-hagyta el az ajkát egy nyögés. Majd lassan bentebb tolta az ujjait.
-Emily...
-Szeretem az ujjaid...-kezdte a sajátját magába mozgatni.-...ahogy mozgatod őket bennem.-Andyt elöntötte a forróság. A látvány ahogy Emily magát kezdte a csúcsra juttatni talán az egyik legszexibb látvány volt amiben valaha részesült.-De őt ott...-bökött a fejével az ágaskodó testrész felé.-...sokkal jobban.-húzta ki az ujjait magából. Andy pedig egy pillanat alatt termett ott ahogy gondolkodás nélkül hatolt be a férfiasságával.-Ah...-feszült ívbe a háta. Andy kicsit se kímélte, egyáltalán nem.
-Milyen nedves vagy...-markolt a melleibe.
-Andy...-a lökések határozottak, erősek voltak.
-Szörnyen rossz voltál most ugye tudod?
-Andy...-a testük minden alkalommal találkozott. Biztosra ment Andy hogy minden alkalommal tövig tolja magát Emilybe.-Andy...
-Élvezz körém.
-Andy...-nehezen tudta volna Emily leírni az érzést, miért volt más a szex Andyvel. De imádta. Az pedig mikor együtt élveznek el...valami leírhatatlan érzés. Széles mosollyal néztek egymásra ahogy egy szenvedélyes csókot váltottak.
-Még mindig a halaimról akarsz beszélgetni?
-Talán miután letakarítottam az asztalt.-nevetett.
-Még várj vele, nem végeztünk.-kaján mosoly ült Andy arcára.
-Még talán a következő menetet kibírja az asztalom.
-Ne aggódj...veszek neked másikat.

CollideTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang