Tárgyalás napja:
-Emily.-ment Jacob azonnal Emilyhez. Ideges volt ezt azonnal megtudta mondani Emily.
-Jacob, ne izgulj rendben?-igazított a nyakkendőjén.
-Em...-érte utol Jacobot Andy.
-Szia.-mosolygott rá megnyugtatóan.
-Jacob...figyelj és hallgass mindenbe Emilyre rendben?-kérte Andy, mire Jacob bólintott.
-J, bemennél Joannaval előre? Nekem beszélnem kell Andyvel még valamiről.
-Gyere Jacob.-kísérte be a terembe Jacobot Joanna.
-Baj van?-aggódott Andy.
-Mi?
-Baj van Jacob ügyével? Vagy...anyukád bántott megint téged?-kérdezte.
-N-nem. Nem velem kapcsolatos.
-Biztos?
-Biztos...ez...valamit el kell mondanom mielőtt elkezdődik a tárgyalás.
-Azt mondtad nem lesz baj.
-Nem, nem is lesz. De...tudnod kell...ki az aki benyújtotta a pert ellenünk.
-Mi?
-Én...azt hiszem jobb ha most megtudod mintsem bent ér majd váratlanul.
-Andy.-jelent meg Lynn így megakadályozva a beszélgetést.
-Lynn. Szia.-köszönt a főnökének.
-Emily. De rég láttalak.-fogott kezet Emilyvel.
-Örülök hogy látlak.-mondta Emily de végig arra tudott gondolni hogy Andynek meg kell tudnia az igazat.
-Hallottam te véded Jacobot így gondoltam benézek a tárgyalásra. Hisz mindketten emlékszünk Andyvel a legelső tárgyalásodra nálunk igaz Andy? Eszméletlen volt.
-A legelső tárgyalásomra?-lepődött meg.-Ti...ott voltatok?
-Andy az utolsó sorban izgult érted már akkor is.-mondta egy aranyos mosollyal.
-Kérem fáradjanak be! A tárgyalást azonnal kezdjük.-szóltak ki a teremből.
-De...-tudta hogy Andy amint megtudja mindezt ki rendezte el összetör. Végleg. Hisz eddig se volt könnyű számára hogy a volt feleségével ilyen a viszonya de ha megtudja hogy a saját fiát ő akarja tönkretenni...Andy végleg elveszti a türelmét Laurie felé. A bíró besétált mire az egész terembe felállt mindenki.
-Foglaljanak helyet.-hallották.-Miss Blank megtenné hogy hozzám fárad?-Emily a bíróhoz sétált.-Miss Blank, sikerült valamire jutnia?
-Bíró úr...nem lehetne más megoldást találni? Jacob édesanyja győzhetetlen de...bíró úr ez....mindez csak egy összetört anya tette.
-Sajnálom de innentől az én hatásköröm akkor eldönteni ki a bűnös.
-Bíró úr...akkor nem lehetne hogy Jacob csak akkor legyen jelen ha ő neki kell vallomást tenni?
-Miért szeretné ezt?
-Nem tudja hogy az anyja miatt van újra itt. Ahogy az apja se. De...Jacobot nem akarom ennek kitenni. Nem akarom hogy...végleg meggyűlölje az anyját. Egyikük se érdemli ezt.
-Legyen.-bólintott rá egy kis hezitálás után.-Kint várakozzon Mrs. Kleinnel. Ha a vallomás tétele jön behívjuk.
-Köszönöm bíró úr.-sétált vissza a helyére.-Joanna, menjetek ki Jacobbal.-súgta.
-Mi? De miért?-lepődött meg.
-Kérlek csak menjetek ki.-kérte újra. Andy értetlenkedve ült.
-Em...-súgta mire Emily hátranézett rá.-Mi történt?-kérdezte.
-Semmi baj.-próbálta nyugtatni de tudta, a következő pillanatban el fognak szabadulni az indulatok.
-Akkor kérem fáradjon be Mrs. Blank ügyfele is.-Emily izgult de miért is ne izgult volna? Laurie sétált Mrs. Blank mellé mire Andy szemei kikerekedtek. Emily végig Andyn tartotta a szemét.
-Ez...-hallotta Andy hangját.
-Miss Dockery.-szólította a bíró.-Továbbra is benyújtani kívánja az ügyet? Nem gondolta meg magát?
-Mi a fene ez?-állt fel Andy idegesen.
-Mr. Barber! Üljön vissza.-szólt rá a bíró.
-Továbbra is akarom az ügy folytatását.-mondta Laurie érzelemmentesen.
-Te milyen anya vagy? TE MILYEN ANYA VAGY?-indult irányába ahogy Emily egy pillanat alatt lépett elé.
-Andy.
-Engedj!
-Andy.-a kezei azonnal Andy arcát fogták közre.-Nézz rám!-a szemei zavartságot mutattak.-Andy nézz rám!-a szemei végre ránéztek.-Jó, most mély levegő rendben?-próbálta nyugtatni.-Minden rendben lesz. Kérlek nyugodj meg.-Emily gyengéd szavai, a gyengéd érintése nyugtatóan hatottak rá.-Kérlek ülj vissza.
-Mr. Barber! Üljön vissza vagy kivezettetem.-szólt rá a bíró.
-Kérlek Andy. Kérlek.-kérte Emily mire Andy leült. Hirtelen úgy érezte az ő feje is nyüzsögni kezdett a gondolatoktól. Hisz nem elég hogy Jacob sérül ha megtudja az anyja tettét de mi lesz ha Andy elveszti a türelmét?
-Tehát Miss Dockery továbbra is azt állítja hogy Jacob Barber gyilkolta meg Ben Taylort?
-Igen.-mondta ki határozottan.
-Miss Blank próbált magával tárgyalni?-kérdezte a bíró. Emily tudta ez lesz a másik dolog amiért magyarázkodnia kell majd Andynek.
-Miss Blanknak nincs igaza. Tudom hogy a fiam tette mert beismerte.
-Mi a fenéről beszélsz?!-üvöltötte Andy.
-Mr. Barber!-kapta az újabb figyelmeztetést Andy.
-Bíró úr, kérnék egy kis időt.-szólalt fel Emily.
-Máris érzed hogy vesztésre állsz?-hallotta meg Emily az édesanyja kijelentését.
-Andy gyere. Gyere ki.-vezette ki magával. Andy alig kapott levegőt. Hirtelen mintha a lába alól kirántották volna a talajt.-Lélegezz.-mondta Emily ahogy kiértek az épület elé.
-Mi...mi a fene folyik itt?
-Andy...
-Miért nem mondtad el? Te tudtad igaz?!
-Andy....
-Miért nem mondtad el?!-kiabálta le Emilyt.
-Én elakartam de...
-De?! A saját fiát akarja börtönbe juttatni.
-Nem fog győzni.
-Honnan veszed?! Miért akarná a saját fiát börtönbe? Mi van ha neki van igaza?
-Andy!-szólt rá Emily.-Ezt ne! Ezt most felejtsd el!-szólt rá idegesen.-A fiad nem gyilkos!
-Em...-megtört. A mellkasa nehezült. Mintha egy kő lett volna rajta.
-Sajnálom...-húzta magához egy ölelésre.-Szörnyen sajnálom.
YOU ARE READING
Collide
RomanceWhen you put your body on mine...and collide🦋 +18❗️❗️❗️ sztori. Nem szeretném minden résznél kiírni ezért itt szólok előre. 🫠 hogy függőséget fog e okozni a sztori? Remélem 😏