-Te mindenre előre gondoltál.-nevetett Emily ahogy Andy a hűtőből elővette a pezsgőt majd két pohárral a kezében sétált Emilyhez.
-Gondolj bele ha nemet mondtál volna.-rakta az asztalra ahogy a pezsgőt kibontotta.
-A-a. Biztos hogy igent mondtam volna. Neked bármikor.-nyugtatta meg Andyt.
-Ha tudnád hogy izgultam.-öntött a pohárba az édes pezsgőből.
-Izgultál?
-Jacobbal annyira elterveztünk mindent.-mosolyodott el.-Direkt mondta hogy elmegy a nagyihoz csak hogy kettesbe tudjunk lenni.
-Várj. Jacob...tud erről? Vagyis a...
-Persze hogy tud.-vágott a szavába.-Egy ilyen fontos dolgot nem titkolnék előle. Meg természetesen számított a véleménye is. És nagyon boldogan fogadta a hírt hogy feleségül akarlak venni.-Emily szívét ez megmelengette.
-Szeretni fogom őt Andy.
-Ebben biztos vagyok. Látom ahogy bánsz vele és ez talán ami miatt kicsit se hezitáltam abban hogy megmerjem ezt lépni és megkérjelek légy a családunk oszlopos tagja.-kortyolt a pezsgőbe ahogy a másik keze Emily ujjaival játszott.-Nagyon jól áll a gyűrű az ujjadon.
-Marha szexi volt ahogy felhúztad.-nevetett Emily.
-Hamarabb kellett volna már az ujjadra húznom? Nem mondtad hogy ilyen gyönyörűen néz ki egy ékszer is a kezeden.
-Ennél szebb egyik sem lenne.
-Mrs. Barber leszel...el se akarom hinni.-figyelte Emilyt.
-Ha már itt tartunk Mr. Barber.-rakta le a pezsgőt a kezéből majd Andyét is elvéve rakta le az asztalra. Lassan mászott az ölébe ahogy a kezei a nyakát ölelték.-Jacob akkor ma nem jön haza igaz?
-Nem.-válaszolta egy mosollyal hisz tudta ezután mi következik.
-Akkor kettesben vagyunk egész este?-tett egy apró körkörös mozdulatot az ölében, amitől Andy ajkait apró morgás hagyta el.
-Em...
-Felavatjuk ezt a bútorfelületet is?-harapott az alsó ajkába.
-Ne harapdáld az ajkad. Mert csak arra fogsz feleszmélni hogy a kanapéhoz döngöllek a kezemmel a lábad között.
-Légy türelmes...-körözött a kezeivel gyengéden a tarkóján.-...és édes.
-Hmm.
-Oh, kit akarok etetni?-nevetett.-Alig várom hogy felülkerekedj rajtam ahogy a kanapéba döngölsz.-estek egymás ajkainak ahogy Andy egy pillanat alatt kezdte lebontani a felsőt róla. Az ajkai Emily ajkáról az arca vonalán indult a nyaka irányába ahol megtalálva az érzékeny pontját kezdett nyomot hagyni rajta.-Ah...-hagyta el az első hang Emily ajkait.
-Tetszik ez a hang.
-Figyelmeztetlek. Karmolok és harapok.-viccelődött vele. Andy arcára egy perverz mosoly ült.
-Meg fogsz alattam remegni és könyörögni fogsz.-ígérte meg neki. Emily ettől pedig érezte a lábai közötti rész nedvesedni kezdett.-Marha szexi, okos, intelligens nő vagy Em...de egy istennő vagy ha szexről van szó. Akár egy vadmacska.
-Szokj hozzá hogy ez egy életen keresztül a tiéd.-ajkaik újra háborúba kezdtek.
-Imádom minden egyes gondolatát hogy a nevem fogod viselni.
-Imádod?-huncut mosollyal az arcán nyúlt Andy merevedő testrészéhez nadrágon keresztül.-Nem feszít a nadrág?-harapta meg újra az alsó ajkát.
-Emily...
-Tudod hogy a lábaim nagyon cukin néznének ki a derekad körül? Vagy a fejednél?-játszott vele.
-Mutasd meg.
-Istenem...látom hogy beszélsz de csak arra tudok gondolni ahogy az arcod a lábam között van.-a perverz gondolatok egyre jobban előmutatkoztak mindkettőjüknél.
-Vetközz.-állította a lábára Emilyt ahogy ő is elkezdte lebontani a ruháit. Egy perc se telt el de már csak egy szál fehérneműben álltak egymás előtt.
-Feküdj a kanapéra.-mondta Emily.
-Imádom mikor főnököskösz.-követte Emily utasítását.
-Igen?-ült a csípőjére, ahogy érezte Andy férfiasságát maga alatt. Andy ajkaiért hajolt ahogy a mellkasát kezdte csókolni.-Megdolgozol a desszertért?-nézett rá vágyakozva.
-Gyere.-Emily egy apró nevetéssel mászott fentebb ahogy egyenest Andy feje fölé térdelt. Andy pedig hezitálás nélkül tolta arrébb a vékony fehérneműt és pillanatok múlva már megízlelte Emilyt. Emily ajkait sóhajok hagyták el ahogy nehezen tudta magát lent tartani. A lábai megremegtek. Andy mégis a kezei segítségével leszorította hogy egy pillanatra se tudjon elszakadni tőle. A nyelve megállás nélkül kényeztette.
-Andy....Andy...-támaszkodott meg a kanapén.
-Szörnyen nedves vagy.-a meleg levegő ami Andy ajkait elhagyta azonnal bizsergő érzésként érzett meg a lábai között.
-El fogok élvezni...-kapkodott levegő után.-Andy...
-Maradj...-nyomta vissza újra a lábainál fogva.-Mozogj...-adta az utasítást.
-Úristen...-Emily egyre közelebb volt. Lassan fel-le mozdulatokat tett ami Andyt szörnyen beindította.
-Ügyes kislány.-érezte újra a levegőt Emily a lábai között. Elérte a célt ahogy próbálta tartani magát a lábai ne zuhanyjanak alatta össze.-Még nem végeztünk.-tolta le magáról a boxert.
-Még szerencse.-mondta széles mosollyal ahogy megcsókolta Andyt.
-Cseréljünk?-kérdezte.
-Hogy a kanapéba döngölhess?-nevetett.-Kérlek.- válaszolta. Andy könnyedén fektette őt a hátára ahogy felétornyosult.-Előtte ne segítsek én is rajtad?
-Alig bírtam már így is a helyén tartani. Miről beszélsz? Annyira benned akar már lenni.-tolta be hirtelen tövig magát amire Emily hátrafeszítette a fejét.-Nem akarok udvarias lenni. Most nem.
-Ahogy én se akarom hogy az légy.-helyezte a kezeit Andy nyaka köré ahogy a lábai körülölelték a derekát még nagyobb helyet biztosítva neki hogy minden egyes alkalommal tövig tudjon hatolni benne.
-Igazad volt.-kezdett benne mozogni.
-Miben is...? Ah...
-Cukik a lábaid körülöttem.
-Ne most udvarolj.
-Eszem ágában sincs. Főleg mikor ilyen tökéletesen magadba fogadsz engem.
-Tökéletesen illesz hozzám...
-Az enyém vagy...
-Csakis...ah...a tiéd...-karmolt Andy hátába.
-Élvezz körém Em...-gyorsított.-Érezni akarlak...
-A-Andy...
-Gyerünk gyönyörűm.-fokozta a tempót.
-Úristen!-kiabálta ahogy elélvezett. Andy pedig pillanatok múlva követte. Egymás szemébe néztek ahogy széles mosoly ült az arcukra.
-Belegondolni hogy ezt napi szinten megtehetem veled igazán boldoggá tesz.
-Nem csak magának boldogság Mr. Barber. Nekem is.-mondta ahogy ajkaik egy csók erejéig találkoztak.-Szeretlek.
-Én is szeretlek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Collide
RomantizmWhen you put your body on mine...and collide🦋 +18❗️❗️❗️ sztori. Nem szeretném minden résznél kiírni ezért itt szólok előre. 🫠 hogy függőséget fog e okozni a sztori? Remélem 😏