-Jól laktam.-dőlt hátra a székbe a hasát fogva Jacob.
-Ízlett?-kérdezte Emily.
-Nagyon jól főzöl Em.-mondta széles mosollyal.
-A nagyon jól, az erős túlzás de örülök ha ízlett.-mosolygott Jacobra.
-Igaza van Jacobnak, isteni volt.-mondta Andy is.
-El fogok pirulni.-takarta el az arcát.
-Tudjátok min gondolkoztam?-kezdte Jacob.
-Na min?
-Egyszer otthon összedobhatnánk egy közös vacsit Emilyvel és Sarahval.
-Csak nem bátorságot kaptál hogy elhívd?-kérdezte Andy.
-Emily győzködött és lehet igaza van.
-A fiam nem tőlem kér szerelmi tanácsokat?-játszotta a megsértettet.
-Emily jobb tanácsokat ad.-pártolt a lány mellé.
-Ezt nem hiszem, de örülnék ha végre sikerülne elnyerned a szívét.-szólt közbe Emily.
-Apu elnyerte már a szíved?-kérdezte Jacob egy huncut mosollyal.
-Jacob!
-Talán.-válaszolta őszintén Emily.-Bár azt még soha se mondta el hogy pontosan mit is jelentek számára.
-Hallod apu? Valaki vallomásra vár.
-Azt hittem nem akarod hallani amíg...
-Én magatokra hagylak, nem akarom hallani a nyálas részeket.-állt fel Jacob.-Jó éjszakát apa, jó éjszakát Emily.
-Jó éjszakát Jacob.-köszöntek el egyszerre. Andy szemei Emilyn állapodtak meg.
-Mit szólsz ha kint folytatjuk?-bökött a terasz irányába.
-Menjünk.-állt fel Andy, kinyitva a terasz ajtót amin előre engedte Emilyt.-A fiam mióta szólít téged Emnek?
-Reggel óta.-válaszolta egy mosollyal ahogy összekulcsolt kezekkel sétáltak le a partig. Talán ez volt a második alkalom hogy egymás kezét foghatták minden aggodalom nélkül.-Miért?
-Szerintem kedvel téged...jobban mint te gondolnád.-Emily leült a homokba.
-Nem ülsz ide mellém?-tapogatta meg maga mellett a helyet.-Vagy félsz hogy vénségedre nem fogsz tudni felállni?
-Most melyik testrészemről is beszélünk?-viccelődött ahogy kihúzta magát.
-Gyere már mellém.-fogta meg a kezét ahogy maga mellé rángatta.
-Jól van, jól van.-nevetett ahogy már mellette foglalt helyet.-Emily...
-Még mindig azt gondolom ne mond ki...vagyis azt a szót ne. Még ha melegséggel töltené meg a szívem akkor se.-mondta ahogy a mellkasához felhúzott lábára fektette a fejét és nézte Andy.
-Miért baj ha megadnám neked ezt a melegséget?
-Még...nagyon friss ez az egész mindkettőnknek. Te...nemrég váltál el...
-Fél éve.
-Nem akarom Jacob anyukáját kitúrni a képből bármennyire is magánakvaló nő.
-Azzal ha kimondom miért túrnád ki?
-Mert akkor azt jelenti komolyan gondolod velem. És onnantól nem csak J, hanem én is az életed fontos szereplője leszek és...
-Komolyan gondolom veled Em. Még ha te ezt most nehezen hiszed is el. És fontos vagy az életembe. Tudom most azt gondolhatod hogy egy elvált, szingli apuka szórakozást keres magának de én nem vagyok olyan Em.
-Tudom.
-Én sze...-Emily felállt ahogy ledobta a felsőjét a homokba.
-Kapj el Barber.-indult a víz irányába.
-Emily!
-Gyerünk Mr. Barber.-vette le a nadrágját is, ahogy az előtte fekvő tó irányába sétált.
-Emily ne szórakozz!
-Azt hiszed szórakozom?-fordult felé egy huncut mosollyal ahogy kicsatolta a melltartóját és az ujján megpörgetve dobta Andy irányába.
-Ez a nő nem szórakozik.-nézte hitetlenkedve Emilyt. Emily már térdig bent volt a tóba ami meglehetősen kellemes volt jelen pillanatban.
-Gyere már.-hívta újra nevetve.
-Mi a fenét művelek én?-kérdezte ahogy felállt és a ruháitól megszabadult. Egy szál boxerbe ment Emily után a tóba. Em bohóckodva kezdte őt spriccelni a vízzel amit Andy ugyanúgy viszonzott. Majd egy hirtelen mozdulattal mikor már elég közel volt hozzá magához húzta őt. Az ajkaik közel kerültek egymáshoz.-Mit művelsz Emily Blank...?-nézte a nőt aki megbabonázta.
-Megmutatom a halaidnak hogy más a kedvenc időtöltésed már.
-Nem csak időtöltés vagy.
-Szeretkeztél már a tóba?
-Te most szórakozol?-nevetett.
-A-a.-érintette őt meg a víz alatt.
-Emily egy tóba vagyunk! Ha ennyire akarod menjünk be és hidd el úgy magamévá teszlek hogy holnap felkelni se lesz erőd.-tartotta Emilyt magánál, aki a lábait köré kulcsolta.
-De ez extrém.
-Mert a halak között szeretkezhetünk?
-Mert a halaid között szeretkezhetünk.-harapta meg az alsó ajkát.
-Emily te bolond vagy.
-Igen?-fogta meg Andy kezét amit magához értetett. Andy szemei kikerekedtek.
-Hova lett a bugyid?!
-Nem tudom.-játszott vele.
-Istenem te megbolondítasz.-esett az ajkainak. A csókba Emily belekuncogott.
-Boxer Barber. Tűntesd el magadról de gyorsan.-mondta az ajkainak.
-Nem hiszem el mire készülök.-nevetett ahogy a víz alatt megszabadult a ruhadarabtól.-Gyere ide.-húzta vissza magához Emilyt.
-Tégy magadévá Andy Barber.-hezitálás nélkül ültette magára Emilyt. Az érzés pedig felülírhatatlan volt.-Ugye hogy nem is rossz?-kezdett lassan mozogni ami a vízben egyben kihívás volt.
-Olyan dolgokra veszel rá, amiket valójában soha se tettem volna meg.-mondta ahogy a nyakát csókolgatta.
-Pecázás éjszaka?-viccelődött.
-Nem tudom ki volt az előző férfi az életedbe...-kezdte.
-Oh, ne szeretkezés közbe beszéljünk az exekről.
-...hálás vagyok neki.
-Hálás?-kérdezte mikor épp Andy egy erőteljesebbet lökött rajta.-Ah...
-Hálás...mert ha még veled lenne nem lehetnél az enyém.
-Ah....-lökött újra egy határozott mozdulattal.-Ez még...szexi is volt.-kapkodott a levegőért.-És ha nem vízbe lennénk tudnád mennyire beindított...
-Élvezz körém és megtudom.
-Ezt az örömet nem adom meg a halaidnak....a parton fejezzük be.-csókolta meg Andyt.
YOU ARE READING
Collide
RomanceWhen you put your body on mine...and collide🦋 +18❗️❗️❗️ sztori. Nem szeretném minden résznél kiírni ezért itt szólok előre. 🫠 hogy függőséget fog e okozni a sztori? Remélem 😏