66. Gyors tempó?

609 30 4
                                    

-Sziasztok.-lépett be az ajtón Emily.
-Kicsim.-ment hozzá Andy ahogy azonnal az ajkai után hajolt.-Szia.-mondta ahogy a homlokaik összeértek.
-Szia.-mondta egy édes mosollyal Emily.
-Jó napod volt?-nézte most már az arcát Andy.
-Remek.
-Remek? Megtaláltad a ruhát?-kérdezte izgatottsággal a hangjában.
-Meg.-bólintott széles mosollyal.
-Meg? Tényleg?-a boldogság azonnal Andy arcára ült.
-Meg.-bólintott.-Úgyhogy most már minden rajtad múlik hogy mikor akarsz elvenni.
-Már egy lépéssel előtted járok.
-Igen? Miért is?-csengettek.-Várunk valakit?-nézett az ajtó irányába.
-Igen.-sétált az ajtóhoz.
-Andy!
-Szia, Lucas!-fogtak kezet.
-Drágám!-pillantotta meg Emilyt is Lucas.
-Úristen!-ölelte meg izgatottan a férfit Emily is.-Te mit...?
-Ugyan mit? Szerinted? Jöttem átbeszélni az álomesküvőtöket.
-Felhívtam Lucast hogy amint tud szeretném ha jönne és beszélnénk.-vallotta be Andy.
-És itt vagyok. Mikor felhívott és elmondta hogy újra együtt vagytok annyira boldog és izgatott lettem.
-Elmondtam neki hogy minél előbb szeretném ha megtudna mindent szervezni.
-Azt mondta a feleségének akar nagyon hamar. Hát rajtam nem múlik.-Lucas nagyon vidám személyiség volt. De az öröme feléjük őszinte volt.
-Te tényleg nem akarsz várni.-nézett Emily Andyre.
-Nem. Mármint ha te úgy érzed ez nagyon gyors akkor...-Emily megcsókolta Andyt.
-Szeretnék én is minél előbb hozzádmenni.
-Akkor kezdjünk is neki.-ment egyenesen az ebédlőasztalhoz ahol kipakolta a dolgait.
-Kérsz kávét Lucas?-kérdezte Emily.
-Kérnék szépen.
-Egy édesítővel igaz?
-Ez a nő eszméletlen.-mondta Andynek hitetlenkedve.-Még most is emlékszik.
-Pont ezért akarom magamnak őt.-mondta Andy. Emily is végre leült miután kiszolgálta a vendégük.
-Tehát elhoztam a régi terveket is. Nem tudom...hogy azzal akartok továbbra is dolgozni vagy...
-Újat szeretnénk.-mondta Emily.-Vagyis...nem tudom Andy mit gondol de...azt hiszem ez egy új fejezet számunkra és...
-Azt ott lezártuk.-fogta meg Emily kezét.-Tervezzük újra az esküvőnk.-mondta Lucasnak.
-Oké, első akkor...helyszín? Múltkor templomi esküvőt akartatok az marad?
-Nem. Végül...azt beszéltük hogy a parton szeretnénk összeházasodni.
-Ott korlátozottabb a vendégek száma.
-Tudjuk.-vallotta be Andy.-De...
-Nem akarunk nagy esküvőt. Most...már azt valljuk család és barátok, meg persze néhány ismerős de nem akarunk világra szóló esküvőt.
-Rendben.-jegyzetelt.-Akkor van egy jó hírem.
-Szeretem a jó híreket.-dőlt hátra a székben Andy.
-Időpont terén nagyon sok lehetőségünk van.
-Ez pontosan mit takar?-kérdezte Emily.-Fél év?
-Két hét.
-K-két hét?-lepődött meg.
-Ha most megbeszélünk mindent...akár két héten belül leszervezem nektek az álomesküvőtök. Minden időm rátok szentelem.
-Két hét...és a felesége lehetek Andynek?-kérdezte újra.
-Kicsim ha most pánikolsz mert koránnak érzed akkor...
-Úristen! Írd be a naptárba azonnal az időpontot. Az a miénk!-mondta izgatottan.
-Kicsit sem pánikol.-mondta nevetve Andynek.-Szerintem izgatottan várja hogy a neved viselhesse.
-Két hét és ez a férfi itt mellettem a férjem lesz?-kérdezte újra izgatottan.
-Pontosan. Ha ezt szeretnétek.
-Miért nem írod már a naptárba?-kérdezte Emily.
-Andy?-nézett Lucas rá.
-Olyan nagy betűkkel írd hogy egy pillanatra se felejtsd el hogy sürget téged az idő. Mert ez a nő mellettem...két hét múlva Mrs. Barber lesz.-az esküvő egyéb részleteit is átbeszélték. Későre járt de sikeresen zárták a napot.
-Azt gondolom...-készítette elő az ágyat Andy.-Csodás esküvőnk lesz.-nézett a fürdő felé ahol Emily volt.
-Életünk egyik legszebb napja.-kiabálta ki. Andy a fürdőhöz sétált ahogy figyelte Emily kis esti rutinját. Az arckrémet eloszlatta az arcán majd a kezeit is bekente.-Miért nézel így?-pillantotta meg a tükörbe Emily Andyt az ajtóban.
-Csak...eszembe jutott hogy múltkor pont ennyi időre voltunk attól hogy oltár elé álljunk és...én elszúrtam. Már rég a nevem viselnéd, és lehet azóta már egy kisbaba is itt gügyögne a házban.
-Azt hittem megbeszéltük hogy az a múlt és lezárjuk.-sétált hozzá.-Ne gondolj ezekre rendben? Együtt vagyunk, két hét és a feleséged leszek. Utána...jöhet is a baba.-túrt a hajába.-Bízz bennem. Minden rendben lesz.
-Szeretlek Em...nagyon, nagyon, nagyon szeretlek.
-Akkor csókolj meg.-Andy vadul kapott Emily ajkai után.

___________________________________________

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

___________________________________________

Emily szorosan bújt Andyhez, ahogy a mellkasára egy puszit nyomott.
-Kíváncsi vagyok, milyen lesz ha a feleséged leszek.
-Félsz hogy megváltozok?
-Nem. Nem arra gondoltam.-nevetett.-Hanem milyen lesz ha...tényleg végre egymásé leszünk.
Alig várom hogy úgy mutatkozzak be mindenkinek Mrs. Barber.-mondta széles mosollyal.-Vagy mikor néhány nő megjegyzi félhangosan hogy ,,úristen micsoda pasas" én azt tudjam mondani...,,tudom hisz ő ott a férjem". Mikor majd kisbabánk lesz és valaki azt mondja a szépségét tőlem örökölte, bátran ellenkezzek és mondjam ,,biztos hogy nem. A férjem a világ legszexibb pasija, tőle örökölte a csodás genetikát".
-Te bolond vagy.-mosolyodott el.-De imádom ahogy az életükről mesélsz. Hogy végre a feleségem leszel, hogy lesz egy pici kisbabánk. De tudod...várom hogy a hátralévő életem melletted éljem le. Hogy melletted öregedjek meg.
-Te még öregen is szexi leszel.
-A kivehető műfogsorommal is?-viccelődött.
-Még azzal is.-nevetett.-Boldogok leszünk Andy.-nézett rá.-Te, Jacob, én, Darla...
-És a kisbabáink is.
-És a kisbabáink is.-csókolta meg.

CollideDonde viven las historias. Descúbrelo ahora