-Miss Blank. Magához jöttek.-mondta kisebb rémült tekintettel Lora.
-Hozzám? Azt hittem a következő ügyfelemet háromra beszéltük.-nézett az órájára.-Hamarabb ért ide?
-Ő...ő nem jelentkezett be.-mondta.
-Kérlek akkor mond meg neki, hogy válasszon időpontot és akkor nagyon szívesen fogadom bármilyen kéréssel.
-Én mondtam neki de ő...ő szóval Mr. Barber exfelesége.-mondta Lora már az ujjait tördelve. Emily meglepődött.
-Hozzám jött Andy volt felesége? Biztos nem Andyt keresi?-kérdezte Emily.
-Kifejezetten magát keresi.-Emilybe ezernyi gondolat fordult meg. És természetesen pont most kell Andynek is tárgyaláson részt venni így ha kellemetlenre fordulna ez az egész szituáció képtelen közbeavatkozni.
-Engedd be.-mondta Emily miután arrébb rakta az előtte lévő papírokat. Lora jelezve Laurienak engedte őt be Emily irodájába.
-Miss...
-Mrs. Barber.-mutatkozott be miközben Emily tisztán tudta már elváltak Andyvel.
-Mrs....Barber...-pontosított még ha nehezére is esett.-Miben segíthetek?
-A férjemről lenne szó.-Emily mély levegőt vett.
-Hallgatom.-nézett rá.
-Azt akarom hagyja békén.
-Megkérdezhetem Miss...vagyis Mrs...Barber miért is mondja ezt nekem? Egy munkahelyen dolgozok vele.
-És egy ágyban alszik.-vágta hozzá. Emily türelmes ember volt világéletében. De a hazugságot nehezen viselte még a pályáját tekintve is.
-Na jó, Miss...
-Mrs. Barber!
-Elváltak tudtommal.-mondta.
-Te fruska!
-Tegeződünk? Nem emlékszem hogy engedélyt adtam volna?-kezdett a türelme eltűnni.
-Egy ilyen szajha engedélyére nincs szükségem.-emelte fel a hangerejét Laurie.
-Szajha? Egy férfival állok kapcsolatban tudomásom szerint.
-A férjemmel!
-Az exférjeddel...Laurie.
-Ne merészeld a nevem a szádra venni!
-Komolyan azért jöttél idáig hogy elmond ne feküdjek le a volt férjeddel?
-Tönkretetted a családom!
-Én? Mégis mivel?!
-Mert megjelentél az életünkbe!
-Tájékoztatnálak hogy mikor megismertem Andyt rég nem voltál az élete része. És nem vagyok hajlandó elhagyni őket mert te hisztériás rohammal idejössz és leszajházol.-Laurie felpofozta Emilyt. A körmével felsértve Emily ajka szélét. Emily mély levegőt vett.-Ne tépd meg...-mondta magának.
-Na jól figyelj te szajha! Tűnj el a családom életéből vagy tönkreteszlek.
-Tégy próbára.-nem félt Laurietól. Világéletében erős nő volt nem fog egy exfeleség miatt meghátrálni.
-Megbánod.
-A helyedbe inkább elmennék. Andy bármikor visszajöhet és szerintem nem kérdés kinek az oldalára fog állni.
-Az enyémre!-üvöltötte.
-Biztos vagy benne? Éjszaka mégis mellettem alszik.-mondta egy szarkasztikus mosollyal.
-Te...
-Miss Blank...megérkezett az ügyfele.-jelent meg Lora mint megmentő.
-Ezért még számolunk.-hagyta ott idegesen kiviharozva a helységből.
-Miss Blank...
-Öt percet kérek...addig főzz neki kávét kérlek.-ült le az asztalhoz.
-Nincs...nincs szüksége semmire?
-Egy patkányriasztóra ami a rágcsálókat távoltartja.-vette elő a táskájából a tükröt amiben próbálta eltűntetni az ajkánál lévő sebet. Szerencsére az ügyfelének egy gyors aláírásra volt szüksége egy ügyvédtől és egy pecsétre így gyorsan végzett.
-Miss Blank...
-Hazamegyek...-csomagolt össze.-Vagy volt még valaki mára?
-Senki...
-Ne nézz így rám Lora.-mondta neki mosolyogva.
-Miss Blank...
-Emily...-javította ki. De hiába.
-Miss Blank...maga és Mr. Barber...
-Amúgyis kiderült volna.-vont vállat.-Bár nem így terveztük szétkürtölni a világnak.-csomagolt a táskájába.
-Tudja...igazán összeillenek.
-Igen?
-Sokszor figyeltem mikor együtt kávéztak az irodában vagy csak együtt voltak a nyomtatónál. Izzott maguk között a levegő. Persze ezt Mr. Barbernek nem merném elmondani.-mosolyodott el.
-Ne is. Még nagyon elbízná magát.-mondta egy mosollyal az arcán mire felszisszent.-Veszett macska.-utalt Lauriera.
-Tudja...Laurie régen is ilyen volt. Csak szerintem látva hogy most tényleg nincs esélye...
-Rengeteg esélye volt Lora. Hisz látva Andyt miattam mikre képes kétlem hogy ilyen könnyen feladta volna a házasságuk. És őszintén gondolom hogy megérdelmi a boldogságot. Vagy velem...vagy mással de mindenképp.
-Mindenképp magával. Magának drukkolok...vagyis maguknak.-mondta kissé túlbuzgón.
-Aranyos vagy Lora. Megyek ha Andy keresne mond hogy fájt a fejem és hazamentem.
-De...
-Nem akarom hogy idegeskedjen miattam.
-Megmondom neki.
-Köszönöm.-hagyta el az irodát.
Andy késő délután parkolt le az épület előtt. Tervek szerint néhány papírt összeszedve remek kifogás lehetne hogy Emilyt kiszabadítsa az irodából és hazavigye minden feltűnés nélkül.
-Mr. Barber. Végeztek?-kérdezte Lora amint a mappát átvette tőle.
-Végre. Hosszú tárgyalás volt. Azt fűzd le kérlek a hatos mappába, a nyilatkozat mehet a többihez. Összeszedek néhány papírt utána én hazamegyek.-ment az irodába. Kapkodva fogott össze egy két papírt hisz alig várta hogy lássa Emilyt. De meglepetésére az ablakán a rolók lehúzva, az ajtaja bezárva volt.-Ügyfele van?-kérdezte.
-Miss Blanknak?-mielőtt Lora válaszolt volna Andy bekopogott és benyitott. Az iroda sötétben állt.
-Hol van Emily?
-Miss Blank kora délután hazament.-válaszolta.
-Azt hittem azt beszéltük hogy együtt végzünk.-motyogta ahogy a telefonjáért nyúlt.-Mi...mi a...-valahogy nem tudta mi is történik most. De érezte hogy valami nincs rendben.-Lora, esetleg Emilynek most van ügyfelével találkozója?
-Nincs. Az utolsó ügyfele nemsokkal három után elment.-Lora látta Andy agyalását.-Uram...Miss Blank kérte hogy ne mondjam el.
-Mégis mit?-fordult a testével Lora irányába.
-Miss Blank meg fog haragudni.-motyogta.
-Mit ne mondj el Lora?-de nem mondhatta el.
-Miss Blanknak fájt a feje.
-Mi?! Ezt...ezt nem mondhattad el?-nevetett.-Istenem azt hittem valami baj van.-fújta ki a levegőt.-Rendben...akkor megyek. Te is menj Lora majd holnap befejezed. Jó éjszakát.-hagyta el az irodát. Nem volt kérdés hogy az útja Emilyhez viszi. Vigyázni akart rá még ha ez az egész számára egy jelentéktelen fejfájás is. Számára mégsem az volt.
YOU ARE READING
Collide
RomanceWhen you put your body on mine...and collide🦋 +18❗️❗️❗️ sztori. Nem szeretném minden résznél kiírni ezért itt szólok előre. 🫠 hogy függőséget fog e okozni a sztori? Remélem 😏