Styczeń
Godz. 14:40Obudziłem się z mocnym bólem głowy. No tak.. mogliśmy zorganizować urodziny Taehyunga i sylwester razem, ale zrobiliśmy oddzielnie. Ledwo co w sylwestra po jednym kacu nie wytrzeźwiałem, a już mam kolejnego kaca po sylwestrze.
Rodziców nie było, bo oni pojechali sami na sylwestra do przyjaciół. Początkowo miałem zaprosić do siebie moich znajomych, ale niestety nie mogli. Więc, sylwestra spędziłem z T/I pijąc wino. Po szóstej lampce wina, film mi się urwał i nie pamiętam co robiłem.
Nagle do pokoju weszła dziewczyna, która trzymała tacę ze śniadaniem, spojrzałem w jej kierunku i pomimo bólu głowy, uśmiechnąłem się do dziewczyny.
-Hej ChimChim - odwzajemniła mój uśmiech- przyniosłam ci leki i śniadanie - postawiła mi tacę na kolanach.
-Hej T/I. Bardzo ci dziękuję- spojrzałem na tacę, gdzie były naleśniki i gofry- aww, skąd wiedziałaś, że uwielbiam gofry?.
-Hah sama je lubię, więc pomyślałam, że to dobry pomysł- zachichotała.
To był najsłodszy chichot jaki byłem w stanie usłyszeć. Ona jest naprawdę słodka i rozkoszna, że aż czasami sam sobie współczuje, że jesteśmy rodzeństwem. Może i nie jesteśmy powiązani więzłem krwi i jesteśmy "przyszywanym rodzeństwem" to jednak jest ta sama sprawa.
-Masz słodki chichot- dziewczyna się zarumieniła lekko, a ja się zaśmiałem.
-Jimin?- spojrzała na mnie.
-Hmm?- spytałem i wziąłem gryza gofra polanego polewą czekoladową.
-Muszę ci się z jednej rzeczy wygadać. Wiem, co teraz sobie myślisz, że skoro chce ci się z czegoś zwierzyć to powinnam dzwonić do znajomych, ale ja chcę z tobą- odrazu pokiwałem głową by kontynuowała - bo jest taki jeden chłopak z akademika i on bardzo mi się podoba- zarumieniła się i spóściła wzrok.
Zrobiłem wielkie oczy, moja siostra jest w kimś zakochana? Kim jest ten gościu, w którym ona się zakochała?
Z jeden strony byłem szczęśliwy, że moja młodsza siostrzyczka się zakochała, ale z drugiej strony poczułem lekką złość i zazdrość? Nie umiem tego nazwać ale serio, zrobiło mi się przykro.
-Ou- mruknąłem- mogę wiedzieć, kto jest tym szczęściarzem?- spytałem.
-Nie wiem czy znasz ale jest to Jung Wooyoung- zarumieniła się na samą myśl o mężczyźnie- jest on na drugim roku aktorstwa i bardzo mi się podoba- westchneła rozmarzona- mogę mieć do ciebie prośbę?
-Jasne, że tak mała- uśmiechnąłem się delikatnie pomimo bólu w sercu, który był dla mnie nie zrozumiały.
-Pomożesz mi się przygotować do randki z nim? Zaprosił mnie kilka dni temu jak byłam w szkole do parku- zrobiłem wielkie oczy.
-A-ale tutaj w Pusan czy w Seulu?- spytałem szybko.
-Tutaj, on tu mieszka- zastygłem w bezruchu.
-J-jasne- pokiwałem głową a młodsza mnie mocno przytuliła, natomiast ja objąłem ją ramieniem.
Jednak ból serca dalej pozostał...
_________________
→ 12:30 ✓
→15:00 ✓
→18:00 ✓
→21:00 ×
→23:00 ×
CZYTASZ
Stepbrother | Park Jimin
Romance"- Pięknie się rumienisz siostrzyczko- cmoknąłem jej usta. -Ah Jimin przestań- zaśmiała się- co zrobią nasi rodzice jak dowiedzą się co robimy? -O to się nie martw skarbie- przytuliłem T/I do siebie- W każdej chwili możemy się wyprowadzić i być szcz...