✨53✨

328 17 3
                                    

Sierpień
Sobota
Godz. 6:30

Obudził mnie skrzek mojego budziła, który ustawiłem. Przez różnicę czasu było mi ciężko wstać. Westchnąłem ciężka i spojrzałem na moją śpiącą T/I.

Była taka piękna gdy śpi. Jakbym mógł to bym leżał i podziwiał jej piękno.

Czasami zastanawiam się, dlaczego moja kobieta ma takie trudności w życiu. Współczułem jej sytuacji i podziwiałem jednocześnie. Na jej miejscu już dawno bym się poddał i albo uciekł gdziekolwiek byle daleko od domu, albo przewracał się w grobie. T/I była naprawdę silną kobietą.

Pogłaskałem ją po włosach i zostawiłem pocałunek na jej czole. Musiałem wstawać, gdyż mam spotkanie z przedstawicielami innej firmy, z którą mieliśmy współpracować.

Wstałem z łóżka, tak aby nie obudzić młodszej i poszłem wziąść szybki prysznic. Wszedłem do łazienki razem z przygotowanymi ubraniami, które położyłem na specjalnym wieszaku, wszedłem pod prysznic i zacząłem się myć.

Po niedługim czasie wyszłem z pod prysznica, wytarlem ciało w ręcznik, wysuszyłem włosy i zacząłem się ubierać w czyste bokserki, białą koszulę, krawat (nienawidzę ich. Niech ludzie to usuną z tego świata), czarne spodnie i pantofle, które są bardzo wygodne.

Ułożylem swoje włosy, umyłem zęby i użyłem moich perfum. Byłem gotowy już do wyjścia.

Wyszłem z łazienki i podszedłem do dziewczyny całując ją w czoło.

-Śpij dobrze kochanie- powiedziałem szeptem i ostatni raz pocałowałem dziewczynę w policzek.

Odsunąłem się od ukochanej i ruszyłem w stonę drzwi. Spojrzałem się ostatni raz na kobietę i wyszedłem z pokoju. Pod moimi drzwiami stał mój wujek i nowa pracownica.

-Dzień dobry- uśmiechnąłem się co zostało odwzajemnione.

-Dzień dobry Jimin. Kierowca na nas czeka na zewnątrz- powiedział i ruszyliśmy do wyjścia.

-Szefie, z jaką firmą będziemy współpracować?- spytała kobieta.

-Powiem wam w samochodzie bo teraz nie mamy czasu- kobieta pokiwała głową.

Sam byłem ciekawy z kim nawiążemy współpracę. W windzie wujek klinął "0" i zjeżdżaliśmy w dół. Po paru minutach byliśmy na samym dole.

Wyszliśmy na zewnątrz, gdzie czekało na nas czarne auto, w którym siedzieli dwaj mężczyźni. Wsiedliśmy do środka i przywitaliśmy się z nimi i wujek podał im adres.

-Więc?- zacząłem - z kim współpracujemy?

-Z firmą Kaufman & Broad*

__________________________________________________

*Kaufman & Broad- to firma zajmująca się budową domów z siedzibą w Stanach Zjednoczonych, założona w 1957 roku jako Kaufman & Broad w Detroit w stanie Michigan . Była to pierwsza firma notowana na NYSE jako firma budująca domy . Jej siedziba znajduje się w Los Angeles w Kalifornii . Jedną z najbogatszych firm.

9:03     ✓
11:03  ✓
15:50  ✓
20:00  x

Stepbrother | Park JiminOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz