✨57✨

286 18 20
                                    

Sierpień
Niedziela
Godz. 10:50

-Jimin- zaczął mój wujek- jesteś pewny, że to się uda?- spytał.

-Wujku, zaufaj mi- uśmiechnąłem się- chce by T/I miała dobre wspomnienia z tego dnia.

-Zaufam ci- poklepał moje ramię- więc, od czego chcesz zacząć?.

-Więc tak...

Godz. 11:50

Wyszłem z pokoju wujka i udałem się do wyjścia z hotelu. Musiałem załatwić jeszcze kilka rzeczy. W tym samym czasie, moja dziewczyna szykowała się do naszej randki.

Niewiedziałem jednak, że gdy wróce, to wydarzy się coś, czego się bałem.

Boje się, że stracę swoją ukochaną.

Zamówiłem taksówkę i pojechałem do parku Sand Habor, Lake Tahoe. Odkryłem to miejsce całkiem przypadkiem i chciałbym aby dowiedziała się o tym T/I.

Usłyszałem dźwięk powiadomienia w swoim telefonie, więc go odblokowałem i kliknąłem w ikonkę z kopertą. T/I do mnie napisała.

Skarbek🥰

Na którą godzinę mam być gotowa?
Wyświetlono, o 11:56

Na 15. Wtedy są najlepsze widoki i  wiele pięknych zdjęć zrobisz
Wyświetlono, o 11:56

Nie mogę się już doczekać! Kocham cię Jimin
i wracaj szybko z tego spotkania!❤️
Wyświetlono, o 11:57

Ja ciebie też kocham skarbie i postaram się szybko
wrócić❤️
Wyświetlono, o 11:58

T/I powiedziałem, że jadę na indywidualne spotkanie z szefem firmy, aby porozmawiać na temat projektu.

Zapłaciłem kierowcy za przewóz i wyszłem z samochodu. Ruszyłem w stronę tego pięknego miejsca, gdzie zaczełem wszystko przygotowywać. Dopóki nie głos.

Bardzo dobrze mi znany głos.

-Jimin?- odwróciłem się i zobaczyłem we własnej osobie Kim Yoonji.

-Ji? - wytrzeszczyłam oczy- co ty tutaj robisz?

Kim Yoonji to moja była partnerka, z którą byłem dwa lata w związku. Rozeszliśmy przez przeprowadzkę Yoonji do Los Angeles na studia.

-Jejku, Jimin. Nic się nie zmieniłeś- uśmiechneła się w moim kierunku, co odwzajemniłem.

-Ty też się nic nie zmieniłaś. Chociaż jedynie tylko kolor włosów- zaśmiałem się cicho.

-Nie chciałam być już brunetką, więc jestem teraz blondyną- zbliżyła się do mnie- co tutaj robisz? W Kalifornii?

-Przyjechałem robić biznesy z wujkiem- powiedziałem szybko i usiadłem na kocu, który rozłożyłem wcześniej na piasku- A ty?- dziewczyna usiadła obok mnie i zachichotała.

-Mieszkam tu- oparła swoją głowę o moje ramię.

Nie przeszkadzało mi to. Traktuje swoje byłe partnerki jak swoje znajome. Chyba, że mnie zdradziły to wtedy tak dobrze nie będzie.

-Masz kogoś?- spytała po chwili zaciekawiona.

-Mam- uśmiechnąłem się- a ty? Jesteś w związku?

-Jestem w szczęśliwym związku. Wczoraj mi się oświadczył- uśmiechnęła się.

-To dobrze ci się powodzi- poprawiłem jej opadające włosy z oczu.

-Dziękuje - podziękowała za gest- powodzi i tobie też- a twoi rodzice? Wrócili do siebie?

I w taki sposób rozmawialiśmy o wszystkim i o niczym. Rozmawialiśmy dość długo.

Tak długo, że zapomniałem o czekającej na mnie T/I.
__________________________________________________

Jakie są wasze wrażenia po teledysku Jungkooka?

Mi osobiście się bardzo podobał❤️

Stepbrother | Park JiminOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz