Sierpień
Sobota
Godz. 18:50-Musimy jechać?- spytała młodsza, która ziewneła.
Zaśmiałem się delikatnie z zachowania młodszej. Kobieta była lekko zaspana, ponieważ zasneła na kanapie.
-Musimy- młodsza jękneła zawiedziona- wiem, że nie chcesz, ale nie ładnie odmawiać.
-No wiem, wiem- westchneła- wydaje mi się, że twoja mama chce mi ciebie zabrać- zaśmiała się.
-Nie przejmuj się tym skarbie. Mama chce po prostu odbudować, to co kiedyś zniszczyła.
- No wiem- pogłaskała moją dłoń- po co były nam potrzebne ciuchy?- spytała nagle.
-Bo będziemy nocować, ale jutro musimy jechać do naszego domu- wytłumaczyłem.
-Rozumiem- pokiwała głową.
Resztę drogi przejechaliśmy w ciszy, ale nie była ona niekomfortowa, tylko przyjemna. W radiu leciała cicha muzyka dodająca komfortu jazdy.
Dopóki muzyka nie została przerwana, a nie nadeszły informacje...
-Dzień dobry, wita was Byun Hyejin, a to są wiadomości. Ostrzeżenie dla Seulu. Uciekła kobieta z ośrodka psychiatrycznego, która jest bardzo niebezpieczna. Jest to Choi Ji-Yoo, ma 43 lata. Rysopis kobiety jest na stronie internetowej policji.
Zamarłem gdy to usłyszałem. Moja kobieta jest znowu zagrożona tą glupią babą. Spojrzałem na moją ukochaną, która drżała. Szybko zjechałem ja pobocze i odwrócilem się do mojej dziewczyny.
-Skarbie?- złapałem ją za ręcę- hej, spokojnie, jestem tutaj- przytuliłem do sobie młodszą.
-B-boje się Jimin- załkała łapiąc mnie mocno za bluzę- o-ona będzie chciała się zemścić.
-Nie zostawię cię, słyszysz? Nigdy- pocałowałem jej czoło- Nie chcę cię dobijać skarbie, ale mój wujek chce rozpocząć nowy projekt za granicą- młodsza spojrzała na mnie z łzami w oczach- zrobię wszystko,by zostać z tobą.
-Jimin- położyła swoją dłoń na moim policzku- jeżeli będziesz musiał, to pojedziesz. Poradzę sobie- uśmiechneła się smutno.
-Postaram się byś tym razem nie została sama- pocałowałem ją w dłoń, którą dziewczyna miała na moim policzku- nie przeżyje tego, jak drugi raz coś ci się stanie.
Starłem łzy z policzka młodszej. Uspokoiliśmy się trochę, bo nie powiem, że sam się zdenerwowałem tą sprawą.
Ruszyłem w dalszą drogę do domu moich rodziców. Będę musiał porozmawiać z moimi rodzicami na jeden temat.
Nie pozwolę, by mojej dziewczynie drugi raz stała się krzywda...
°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•
Witam was!
Jutro wstawię kolejny rozdział!
Iiii mam jedne pytanie:
Z którym z tych panów chcecie kolejną książkę?
Hoseok czy Namjoon?
(Napiszcie w komentarzach!)
CZYTASZ
Stepbrother | Park Jimin
Romance"- Pięknie się rumienisz siostrzyczko- cmoknąłem jej usta. -Ah Jimin przestań- zaśmiała się- co zrobią nasi rodzice jak dowiedzą się co robimy? -O to się nie martw skarbie- przytuliłem T/I do siebie- W każdej chwili możemy się wyprowadzić i być szcz...