Listopad
Niedziela
Godz. 12:40Zawiozłem niedawno młodszą do jej koleżanki, gdyż robiły projekt. Po zawiezieniu młodszej kupiłem białe róże, które dziewczyna uwielbia, kupiłem tort, prezent i balony by zwiesić w salonie.
Gdy byłem w domu, zacząłem sprzątać a gdy skończyłem, zacząłem gotować dakgangjeong, sushi, tteokbokki i bibimbap. Ulubione potrawy mojej księżniczki.
Nie zapraszałem nikogo, gdyż chciałbym te urodziny spędzić sam na sam z moją T/I.
Dzisiaj sąsiedzi z boku nie będą mieli cichej nocy...
Godz. 15:50
Przed chwilą skończyłem gotować i wybrałem film na naszą kolację. Wybrałem Vampire Detective i Hometown cha-cha. Ta randka będzie udana.
Nagle usłyszałem dzwonek mojego telefonu. Dzwoniła moja kobieta.
Dzwoni: Skarbek🥰
Odbierz/odrzuć- Słucham?
-Hej ChimChim. Skończyłyśmy robić projekt.
Dasz radę po mnie przyjechać?-Hej skarbie. Jasne, już jadę.
Jesteś tam, gdzie cię zawoziłem?-Tak. To czekam. Kocham Cię
-Ja ciebie też kocham skarbie
Rozłącz
Wziąłem z szafki kluczyki do mojego auta, dokumenty i ubrałem kurtkę oraz buty, wyszedłem z domu, zamykając na klucz i ruszyłem autem w stronę domu znajomej T/I.
Nie mogłem doczekać się reakcji dziewczyny na prezent, który przygotowałem dla młodszej. Nawet nie wiem kiedy stałem już przed domem, gdzie była moja ukochana.
Wsiadła do auta i przywitaliśmy się szybkim pocałunkiem.
-Hej skarbie- musnąłem szybko jej usta.
-Hej ChimChim- złączgla nasze dłonie i położyła je na drążku.
-Udał się projekt?- spytałem jadzac w stronę domu.
-Tak- uśmiechneła się - mamy nadzieję, że piątki będą.
-Trzymam kciuki aby tak było.
Resztę drogi przyjechaliśmy w komfortowej ciszy. Po kilku minutach byliśmy na miejscu. Otworzyłem drzwi i zaprowadziłem młodszą do środka bloku.
Otworzyłem drzwi od naszego mieszkania zamknąlem drzwi i kazałem młodszej by zamknęła oczy. Zaprowadziłem ją w stronę salonu, puściłem jej dłoń, zapaliłem świeczki i podszedłem do dziewczyny z tortem i kazałem jej otworzyć oczy.
Zacząlem jej śpiewać sto lat i widziałem w jej oczach łzy radości. Kazałem by pomyślała życzenie i zdmuchnęła świeczki co zrobiła. Młodsza podeszła i mnie przytuła.
-Dziękuje kochanie- szepneła i cmoknela moje usta.
-To nie koniec niespodzianek, bo na stole czekają na nas dakgangjeong, sushi, tteokbokki i bibimbap, potem oglądamy film- w tym czasie włączyłem film i pojawiły się dwa napisy Vampire Detective i Hometown cha-cha- oraz czeka na ciebie prezent i w sypialni reszta.
-Jesteś cudowny Jimin- mocniej mnie przytuliła- kocham cię Jimin.
-Ja ciebie też kocham i ty też jesteś cudowna.
Usiedliśmy przy stole i jedliśmy dania, które sam przygotowałem. Dziewczyna cały czas chwaliła jedzenie, że jest pyszne przez co lekko się zawstydzałem.
Gdy zjedliśmy dałem prezent mojej dziewczynie, który otworzyła. Widziałam rozczulenie w jej oczach gdy patrzyła na naszyjnik i drugi prezent.
-Jejku dziękuje Chim- ponownie tego dnia mnie przytuliła- nałożysz? - spytała biorąc drugą połówkę serca.
-Jasne- uśmiechnąłem się i nałożyłem dziewczynie naszyjnik.
-Dziękuje - zarumieniła się- a twoja połówka gdzie jest?
-Tutaj- wyjąłem drugą połówke z pod bluzy i złączylem nasze naszyjniki- pasują tak jak my- musnąlem jej usta.
-Jesteś słodki- położyla swoje rączki na moich policzkach.
Nagle usłyszeliśmy powiadomienie z telefonu młodszej. Wzięła telefon do ręki by zobaczyć od kogo dostała wiadomość.
Nagle po jej oczkach zaczeły spływać łzy. Zmartwiłem się i przytuliłem dziewczynę.
-Skarbie?- spojrzałem na nią- co się dzieje?
Dziewczyna nic nie odpowiedziała, tylko dała swój telefon, który przyjąłem.
Mama
Ciesz się póki możesz, bo nie wiesz kiedy mogę ci wszystko popsuć. Z okazji twoich urodzin, życze ci śmieci. Nienawidzę cię.
Pokręciłem tylką głową, bo z tą kobietą jest ewidentnie coś nie tak. Pogłaskałem dziewczynę po plecach się i zacząłem ją pocieszać by nie płakała. Gdy się uspokoiła nie była w dobrym humorze, tylko była smutna.
Dlatego na poprawę humoru młodszej, zabrałem ją do sypialni by pomóc się odstresować mojemu maluszkowi.
Prezent, który Jimin kupił T/I
Przenośna mini drukarka (możecie sobie wybrać kolor)
Naszyjnik dla par (Jimin ma czarną połówkę, a T/I białą)
_____________________________________________________
Wstawiam rozdział wcześniej 💜
16:52 ✓
19:50 ✓
22:09 ✓
22:52 ✓
I dodatkowy rozdział o 23:00 ×
Ponownie zmieniam bo spać mi się chce XD
CZYTASZ
Stepbrother | Park Jimin
Romance"- Pięknie się rumienisz siostrzyczko- cmoknąłem jej usta. -Ah Jimin przestań- zaśmiała się- co zrobią nasi rodzice jak dowiedzą się co robimy? -O to się nie martw skarbie- przytuliłem T/I do siebie- W każdej chwili możemy się wyprowadzić i być szcz...