✨56✨

306 13 1
                                    

-Jejku Chim- uśmiechnęła się- Oczywiście, że pójdę z tobą na randkę - przytuliła mnie mocno.

-Bardzo mnie to cieszy- pocałowałem młodszą w skroń- Oglądamy film?- zaproponowałem.

-Tak, ale zanim to- wstała z moich kolan- mam dla ciebie prezent- uśmiechnęła się.

-Prezent?- podniosłem prawą brew do góry- z jakiej to okazji?

-Musi być jakaś okazja bym mogła ci dawać prezenty?- spojrzała się na mnie.

-Nie musi- wstałem z kanapy- gdzie jest ten prezent?- spytałem z uśmiechem.

-Usiądź na łóżku i zaraz go dam- zadowolona podeszła do swojej walizki, którą otworzyła

Byłem ciekawy co wymyśliła T/I.

Wyciągneła średniej wielkości pudełko, zawiązane czerwoną kokardą.

Jakim cudem ona to tam wsadziła?

-Proszę- podała mi pudełko, które przyjąłem.

-Dziękuje- uśmiechnąłem się do młodszej kobiety i zacząłem odwiazywać kokardę.

Odłożyłem ostrożnie czerwoną wstążkę i powoli otworzyłem górną część pudełka. Zajrzałem do środka i zobaczyłem różowy papier na samej górze, który zabrałem. Była to książka, ale nie taka zwykła. Był na niej napis "Choi T/I i Park Jimin". 

Spojrzałem na uśmiechniętą T/I, która nie mogła się doczekać aż otworze prezent. Później spojrzałem ponownie na książkę.

-Otwórz go- powiedziała młodsza.

Niepewnie otworzyłem książkę na pierwszej stronie. Widniał na nim drukowany napis "Wspomnienia z całego życia". Uśmiechnąłem się. To nie była książka. To był album.

Nie pomyliłem się, ponieważ gdy przekręcałem dalej kartki, były na nim nasze zdjęcia z okresu trzech lat. Były nawet zdjęcia, które zrobiła mi jako pierwsze.

Urocza.

-To jest najpiękniejszy prezent, jaki mogłem od ciebie dostać. Dziękuje aniołku - przytuliłem do sobie moją dziewczynę, która się we mnie wtuliła.

-Nie ma za co ChimChim- pocałowała mój policzek.

-Musimy porobić dużo zdjęć na naszej randce- pocałowałem jej czoło- pójdę na zakupy myszko,  a ty wybierz film dobrze?

-Mogę iść z tobą?- spytała wtulając się w moją dłoń.

-Zostań tutaj kochanie- uśmiechnąłem się- ja pójdę z wujkiem bo musimy jeszcze pogadać o tym projekcie. Za nudziłabyś się mała.

-Rozumiem- pokiwała głową- to leć i kup jakieś słodycze i podpaski- pogłaskała mnie po brodzie- musisz się ogolić Chim- zaśmiała się.

-Nie ma problemu- pocałowałem ją w czoło- ogolę się jak wrócę oki?

-Dobrze- uśmiechnęła się- kocham cię Chim.

-Ja ciebie też kocham T/I- wstałem z łóżka i ruszyłem do drzwi, gdzie zostawiłem buty.

Gdy nałożyłem buty, wziąłem telefon oraz portfel. Pożegnałem się z T/I czułym pocałunkiem i wyszłem z pokoju.

Szybkim krokiem znalazłem się przy pokoju mojego wujka i zapukałem. Otworzył mi we własnej osobie wujek.

-Jimin? Co ty tu robisz?- spytał zdziwiony.

-Potrzebuje twojej pomocy- powiedziałem szybko.

-Wejdź do środka i odpowiedz mi szybko.

Godz. 13:40

Wyszliśmy ze sklepu razem z reklamówką, na której było logo sklepu.

-Dziękuje ci za pomoc wujku- uśmiechnąłem się.

-Nie ma za co-  odwzajemnił mój uśmiech- teraz idziemy kupić słodycze i podpaski dla swojej dziewczyny.

Godz. 14:20

Wróciliśmy do hotelu i razem z wujkiem staliśmy przy drzwiach od mojego i T/I pokoju. Otworzyłem drzwi i głośno powiedziałem do wujka.

-Dziękuje wujku za pomoc- zobaczyłem rozbawienie na twarzy wujka.

-Nie ma za co Jimin. Kupno najlepszych podpasek to trudne zadanie- puścił mi porozumiewawcze oczko.

Pożegnałem się z wujkiem i zamknąłem drzwi, gdzie napotkałem wzrok mojej T/I.

-Serio twój wujek wykupywał z tobą dla mnie podpaski?- zaśmiała się.

-Tak wyszło- podrapałem się po karku-Mam słodycze- uśmiechnąłem się.

-Najpierw to zjedz obiad- powoedziała i zabrała reklamówki.

Całe szczęście, że tą ważną reklamówkę zabrał wujek.

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Ciekawe co Jimin kupił T/I🤔

Stepbrother | Park JiminOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz