✨54✨

309 17 1
                                    

-Mówisz poważnie?- spytałem zaszokowany tą informacją.

-Tak Jimin, ale pamiętajcie, że będziemy tylko pracować do końca sierpnia. Mamy 3 tygodnie na współpracę.

-Chcą mieć lepszą reklamę?- spytała kobieta.

-Wygląda na to, że tak- uśmiechnął się- dla nas to czysty biznes pamiętajcie - zaśmialiśmy się.

Po trzydziestu minutach znaleźliśmy się na miejscu i szliśmy za ochroniarzami do sali, gdzie odbywały się wszystkie spotkania służbowe.

-Good morning, ladies and gentlemen. Nice to see you guys. (-Dzień dobry państwu. Miło mi państwa widzieć.)- powoedział mężczyzna w średnim wieku, który zapewnie jest szefem firmy.

-Good morning. Mutually (Dzień dobry. Wzajemnie)- odpoeiedział mu wujek z uśmiechem.

-Please take your seats and let's begin (Prosze zająć miejsca i zaczynamy)- zrobiliśmy to co kazał i rozpoczęliśmy spotkanie.

4 godziny później

Siedziałem i się serio nudziłem. Odzywałem się tylko, kiedy mi kazano a tak siedziałem sobie cicho jak mysz pod miotłą.

Spotkanie nadal trwało i dalej opracowywaliśmy projekt, który firma stara się wytłumaczyć.

Ciekawe co u T/I?

Dyskretnie wyjąłem telefon, odblokowałem go (dziękuje wszystkim niebiosom, że mam przyciemniony ekran) i wszedłem w ikonkę z kopertą. Miałem jedną nieodczytaną wiadomość.

Skarbek🥰

Hejka Chim. Powodzenia w projekcie❤️
Wysłano: 8:59
Odczytano:11:10

Dziękuje skarbie❤️. Nawet nie wiesz
jak tu jest nudno 😭
Wysłano:11:10
Odczytano:11:10

Sam wybrałeś sobie ten kierunek
to teraz nie narzekaj🤣
Wysłano: 11:11
Odczytano:11:11

No przecież wiem🙄
Wysłano:11:11
Odczytano: 11:11

Wiadomo kiedy skończysz to spotkanie?
Wysłano:11:12
Odczytano:11:12

Nie, a coś się stało?
Wysłano: 11:12
Odczytano: 11:12

Tęsknie za tobą i chciałabym się
do ciebie przytulić🥺❤️
Wysłano:11:12
Odczytano:11:12

Ja też za tobą tęsknię mała. Jak
spotkanie się skończy to do ciebie
napiszę. Dobrze?❤️
Wysłano:11:12
Odczytano:11:13

Dobrze❤️. W takim razie nie przeszkadzam!
Do zobaczenia kochanie i kocham cię!❤️
Wysłano:11:13
Odczytano:11:13

Do zobaczenia T/I i ja ciebie też kocham!❤️
Wysłano: 11:13
Odczytano:11:14

Uśmiech sam wkradł się na moje wargi po rozmowie z T/I. Ta kobieta jest w stanie nawet swoją obecnością sprawić, żeby z złego humoru zrobił się lepszy.

-Thank you for the meeting. I hope it will be the best cooperation. (Dziękujemy za spotkanie. Mam nadzieje, że to będzie najlepsza współpraca.)- uśmiechnął się i podał nam wszystkim dłoń.

-We thank you and hope so too (My również dziękujemy i również mamy taką nadzieję )- odpowiedzieliśmy wszyscy razem z uśmiechami.

-I will answer you (odpowadze was)-powiedział.

I tak było, mężczyzna odprowadził nas do samych drzwi wyjściowych, ponownie się pożegnaliśmy i wsiedliśmy do auta, które nas wcześniej tu przywiozło.

-Take us to SIXTY Beverly Hills, please (Proszę nas zawieść do SIXTY Beverly Hills)- powiedział mój wujek i kierowca ruszył.

Odetchnąłem z ulgą, wyciągnąłem swój telefon z kieszeni i napisałem wiadomość do T/I.

Skarbek🥰

Spotkanie się już skończyło i jadę
już do hotelu❤️
Wysłano: 11:45

Stepbrother | Park JiminOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz