✨29✨

667 23 0
                                    

Listopad
Sobota
Godz. 09:23

Obudziłem się bardzo wypiczęty. Przetarłem oczy i spojrzałem na swoją lewą stronę, gdzie spała moja kobieta. Uśmiechnąłem się, gdy przypomniałem sobie o wczorajszej zabawie. Pogłaskałem jej ramię i pocałowałem w czółko.

Wstałem z łóżka i ubrałem na sobie tylko czyste bokserki i spodnie. Zszedłem na dół do kuchni, by przygotować śniadanie dla mojego skarba.

Jako iż T/I lubiła gofry, postanowiłem je przygotować. Wyjąłem składniki, które są potrzebne na ciasto i zacząłem gotowanie. Po kilku minutach śniadanie było gotowe. Nalałem do szklanki soku truskawkowego, który dziewczyna uwielbia.

Dałem wszystko na tacę, wziąłem ją do ręki i ostrożnie zaniosłem do sypialni śniadanie. Otwierałem drzwi do pokoju i zobaczyłem T/I, która przeciągała się na łóżku.

-Dzień dobry księżniczko- uśmiechnąłem się, co młodsza odwzajemniła.

-Dzień dobry ChimChim- wystawiła łapki w moją stronę, a ja podszedłem do dziewczyny i położyłem na kolanach młodszej tacę z jedzeniem. Pochyliłem się i pocałowałem delikatnie jej usta.

-Wyspałaś się?- mruknąłem w jej usta.

-Oczywiście, że tak- musneła moje usta- bardzo mięciutkie łóżko tu jest.

-To akurat prawda- zaśmiałem się- a jak po wczoraj? Nic nie boli?

-Nie, tylko trochę pośladki, ale da się przeżyć- zachichotała.

-To dobrze. Przygotowałem śniadanko dla nas- uśmiechnąłem się.

-Aww, gofry- spojrzała na mnie- mówilam ci, że cię kocham?

- Mówiłaś- położylem się obok- smacznego skarbie.

-Wzajemnie.

Godz. 14:50

Dziewczyna mi obiecała, że zabierze mnie na sesję zdjęciową, na którą się zgodziłem. Takim oto sposobem pozowałem w różnich miejscach. Było przy tym dużo śmiechu i buziaków.

Teraz byliśmy przy jakimś moście i pozowałem, a moja kobieta robiła mi zdjęcia. Widziałem, że młodsza robi to co kocha, ale niestety przez jej matkę nie może zrealizować marzeń.

-Gotowę- powiedziała z uśmiechem.

-To gdzie teraz idziemy?- spytałem łapiąc dziewczynę za rękę i wsadziłem nasze złączone dłonie do kieszeni mojej kurtki.

-Teraz jedziemy na plażę, ale zanim tam dojedziemy to będzie zachód słońca i będzie pięknie- pokiwałem glową i poszliśmy do mojego auta, aby potem pojechać na plażę.

Godz. 17:30

Tak jak mówiła dziewczyna, dojechaliśmy gdy kończyl się zachód słońca więc szybko zapozowałem, a młodsza zrobiła mi zdjęcię. Potem złapalem młodszą za rękę i ruszyliśmy brzegiem morza na spacer.

-Mam to trakotować jak randkę?- spytała ze śmiechem, co odwzajemniłem.

-Możesz to tak traktować skarbie- musnąłem jej usta- nie mogę się doczekać, aż zobaczę te zdjęcia - uśmiechnąłem się.

-Ja też nie mogę się doczekać. Nie będziesz zły jak jutro pojadę do znajomej? Musimy zrobić projekt.

-Nie mam nic przeciwko. Zawiozę cię jutro do niej, jeśli chcesz- pokiwała glową z uśmiechem.

-Jasne, że chce- ponownie mnie pocałowała.

-Kocham Cię- objąłem młodszą ramieniem.

-Ja Ciebie też ChimChim- zaśmiała się gdy ją podniosłem i na rękach zaniosłem ją do auta.

-Jedziemy już do domu, bo zimno się robi.

Godz. 18:50

-Wow jakie piękne- westchnąłem rozmarzony- chciałbym umieć robić takie piękne zdjęcia.

-Dziękuje, starałam się- zarumieniła się lekko- ale miałam idealnego modela, więc sesja udana- pocałowała mnie w nos.

- Muszę tobie porobić dużo zdjęć- pogłaskalem młodszą po plecach.

-Nie musisz- zaśmiała się- nie jestem fotogeniczna- oparła się o oparcie kanapy.

-Zobaczymy - zaśmiała się- oglądamy coś?

-Jasne- wyłączyła laptopa i aparat.

Włączyłem jakąś dramę i położyłem się na uda młodszej, a ona głaskała mnie po głowie.

Jutro urodziny mojego skarba
Zrobię wszystko by ten dzień był udany i wyjątkowy.

Zdjęcia, które zrobiła T/I Jiminowi

Zdjęcia, które zrobiła T/I Jiminowi

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

_____________________________________________________

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

_____________________________________________________

16:52 ✓
19:50 ✓
22:09 ✓
23:50 ×
I dodatkowy rozdział o 00:30 ×
(Zmieniłam godzinę hah)

Stepbrother | Park JiminOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz