✨48✨

333 18 2
                                    

Niedziela
Godz.
17:21

Przez te cholerne korki, wróciliśmy troche później niż mieliśmy. Moja dziewczyna zasnęła w aucie, podczas drogi, ale przebudziła się godzinę temu.

Zaparkowałem i zgasiłem auto, gdy byliśmy na parkingu, dla mieszkańców bloku. Wyszliśmy za auta, zabrałem torbę z naszymi ubraniami i zamknąłem auto.

Po kilkunastu minutach byliśmy już w mieszkaniu i zdejmowaliśmy buty. T/I odrazu ruszyła w stronę naszej sypialni i poszła się przebrać w wygodne dresy.

Natomiast ja, ruszyłem do salonu, gdzie był mój laptop, który odpaliłem i zacząłem przeglądać skrzynkę pocztową. Jedyna nowa wiadomość była od agencji, z którą pracowaliśmy rok czasu z podziękowaniami dla naszej firmy.

Przeglądałem także różne projekty i wzorowania na innych. Dużo osób lubiło gdy pojawiały się jakieś efekty specjalne. Zadanie nie wydawało się trudne, ale było cholernie długotrwałe.

Wyłączyłem laptopa i ruszyłem w stronę kuchni, by zrobić coś szybkiego na kolację. Po dłuższej analizie, doszłem do wniosku, że zrobię kanapki. Wyjąłem chleb, jakąś szynkę, sałatę, pomidory, ogórki i ser.

Kolacja była po chwili gotowa, zaniosłem do jadalni kolację i poszłem do sypialni po T/I. Zaśmialem się z widoku jaki tam zastałem. Moja dziewczyna siedziała zła przy szafie oraz trzymała moja dwie bluzy. Jedna czarna bez żadnych napisów ani nic, a druga była szara z kieszeniami.

-Co ty wyprawiasz?- spytałem z rozbawieniem w głosie.

-Nie mogę się zdecydować, którą bluzę nałoże- spojrzała na mnie i zrobiła podkówkę z ust.

-Skarbie, po co się teraz przebierać skoro zaraz musisz szykować się do spania?- zaśmiałem się i zbliżyłem do dziewczyny.

-W sumie racja- wzięła bluzy i wsadziła je spowrotem do szafy.

-Zawsze mam rację- pogłaskałem ją po policzku- chodź do jadalni coś zjeść. Zrobiłem dla nas kanapki.

-Oryginalnie widzę- zaśmialiśmy się.

Zlapałem młodszą za rękę i zaprowadziłem ją do jadalni, gdzie zjedliśmy zrobione przezemnie kanapki.

Godz.
21:50

Oglądaliśmy już nie wiem który odcinek dramy "Szybki kurs miłości". Na moim ramieniu zasneła młodsza, która mocno obejmowała mnie w pasie. Głaskałem ją po włosach, a gdy skończył się film, wyłączyłem telewizor i zaniosłem dziewczynę do łóżka.

Sam zdjąłem koszulkę i spodnie, by ubrać na siebie tylko koszulkę z bokserkami, położyłem się obok i zasnąłem wtulony w plecy mojej dziewczyny.

°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•
Hejka!

Kolejny rozdział wstawię MOŻE jutro, o ile będę się czuć dobrze psychicznie.

Niestety jutro mam pogrzeb ojca mojego znajomego..

Jeżeli nie wstawię w jutro to wstawię w sobotę lub niedzielę.

Miłego dnia/ wieczoru❤️


Stepbrother | Park JiminOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz