✨17✨

816 28 3
                                    

Godz. 18:50

-Wow- szepnąłem -a te zdjęcie? Kiedy było robione?- spytałem zaciekawiony, pokazując na jedno ze zdjęć.

Spytałem dziewczyny, czy pokazałaby mi zdjęcia z jasno-niebieskiego aparatu, a ona zgodziła się odrazu wyjmując album ze zdjęciami.

-To zdjęcie zrobił mój tata w grudniu 1999 roku - uśmiechneła się- tata zabrał wtedy mamę na randkę w góry. Mama była w ciąży i powiedziała mu o tym dzień przed zrobieniem tego zdjęcia.

-Musiało być tam naprawdę pięknie- mruknąłem, a dziewczyna przekręciła kartkę i zobaczyłem urocze zdjęcia- oo, jaki słodziak- rozczuliłem się nad zdjęciem dziecka.

-To jestem ja- zaśmiała się- tata zrobił zdjęcie dwie godziny po porodzie.

-Jesteś taka urocza- pogłaskałem młodszą po policzku, a ta jak na zawołanie mocno się zarumieniła.

- Ciekawi mnie jak ty wyglądałeś, gdy byłeś dzieckiem- uśmiechneła się.

-Obiecuje, że kiedyś zobaczysz- podniosłem się i zawisłem nad dziewczyną - Kocham Cię słonko.

-Ja Ciebie też kocham ChimChim- umieściła swoje dłonie na moim karku i lekko się zarumieniła.

Musnąłem delikatnie jej usta i uśmiechnąłem się lekko.

-Oglądamy film?- pogłaskałem dziewczynę po udzie.

-Tak, tylko muszę się przebrać w piżamę- chciała wstać z łóżka ale ja jej nie pozwoliłem.

-Dam ci jakiś swój podkoszulek i krótkie spodenki- pocałowałem nosek młodszej.

-No okey- podniosłem się by dać młodszej piżamę.

Godz. 23:30

Skończyliśmy oglądać dziewiąty odcinek jakiejś dramy, która już się skończyła. T/I odpłyneła do krainy Morfeusza pod koniec dziewiątego odcinka.

Wyłączyłem telewizor, przykryłem nas bardziej kołdrą, przyruliłem do sobie młodszą i pocałowałem ją delikatnie w czółko.

-Śpij dobrze mój skarbie- założyłem jej włosy na uszko- Kocham Cię.

Po kilku minutach sam zasnąłem.

To był najlepszy dzień i nigdy go nie zapomnę

Stepbrother | Park JiminOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz