Dışarıya çıktım. Nereye gideceğimi unuttum. Utancımdan eve dönemedim. Saat geç oldu. Hava karardı. Köpekler havladı. Uykuya daldım. Ve uyandırdı beni ve köpekleri, rüzgarın dinmeyen uğultusu. Köpekler öfkelendi, beni kovaladılar. İzimi kaybettirdim. Kayboldum. Bir köşe başında ağladım. Dilenci peçete uzattı. Gözyaşlarımı sildim. Cebimdeki son parayı da ona verdim. Dua etti. Çok şaşırdım. Biraz daha yürüdüm. Yağmur yağdı. Bir dükkanın altına sığındım. Esnaf bir şeyler satmaya çalıştı. Camına taş attım. Peşimden sopayla koştu. Bir fahişenin arkasına saklandım. Esnafı dövdü. Bir iki tekme de ben attım. Fahişe beni pazarlamaya çalıştı. İçtiği sigarasını yüzünde söndürdüm. Küfür etti. Kaçtım. Sokaklardan korktum. Caddeye çıktım. Kalabalığın arasında sıkıştım. Nefes alamadım. Balonuyla oynayan çocuğu kıskandım. Balonunu patlattım. Ağladı. Gülerek koştum. Yemek yiyen insanları gördüm. Karnım acıktı. Yemek saatini kaçırdım. Annem kızdı. Çok sıkıldım. Karşı kaldırıma geçmek istedim. Arabalar korna çaldı. Melodisinde dans ettim. Müziği duymadılar beni deli sandılar. Biraz daha dolaştım. Üşüdüm. Evimi özledim. Eve dönmek istedim. Yolu bulamadım. Annem eve çağırdı. Dönemedim. Hava karardı. Uyuyamadım...