'

30 4 0
                                    



Peki ya, öyleyse siz kimsiniz? Amacınız ne? Neden toplumda bir yer edinmek zorundayız, aykırı olamaz mıyız? Gerçekten de sürüden ayrılan koyunu kurt mu kapar? Kendimize farklı bir yol çizersek sonumuz hüsran mı olur? Neden şairler ve çocuklar dünyaya farklı bir pencereden bakar? Şairler mi çocuk ruhludur yoksa çocuklar mı şairlerdir? Bir fizikçi ve bir şair arasında en temel fark nedir? Evreni ayakta tutan fizik formülleri midir yoksa evrende yankılanan şiir dizeleri midir? Neden ruhumuzu melankoliye teslim ederiz? Ve neden liberallerin torunu olduğumuzu söylerken devrimden bu kadar korkarız? Bir kadın isyancı mı daha tehlikelidir yoksa bir erkek isyancı mı? Eskiler neden kadınları bu kadar hor gördü? Tarihte kadınların gücünü ispatlayan ilk olay neydi? Zeka mı daha önemlidir yoksa görünüş mü? Aptal erkekler aptal kızları severken neden zeki erkekler de aptal kızları sever ki? Bu durumda kimler gerçekten de sapyo ve sapyo olmayanlar bile aslında kimler? Kimseye karşı bir yakınlık duymamak tehlikeli mi, yalnız kalmaktan mutluyken neden zihnimizi boşaltmak için bir psikoloğa gideriz ki? Tahmin ettiğimizden daha fazla mı insanlara muhtacız? Yoksa bize bunu mu dayattılar?  Neden deli insanlardan bu kadar korkup onları hastaneye yatırıyorlar? Onlar hastane avlularında ayaklarında prangalarla dolaşırken, aristokratlar ipek çarşaflarında huzurlu mu uyuyorlar? Peki ya, deli tanımı tam olarak ne ki ve bunu ilk kim ortaya çıkardı? Belki de asıl deli olanlar herkesti ve farklı olanları deli kabul ettiler? Boş versene kimin ne düşündüğünün ne önemi var ki, nasıl olsa konuştukların dört duvar arasına hapsolup bir kutu hap bitirmeye devam edeceksin. Zamanın ötesine geçtiğinde ne hissedeceksin? Ruhun bedeninden ayrılırken de ağlayacak mısın? Tam olarak nesin ve kimlerdensin? Kimin için savaşıp, ne için kaybediyorsun? Ağladıkça gözyaşların seni teselli ediyor mu? Yoksa, büyükannen sana küçükken devrimcilik oyunu oynatmadı mı? Ondan mı hala bu kendini bilmez tavırların? Sistemlerin sana dayattıkları ile mi yetineceksin, nerede benim askerlerim? Meydan sizde artık, gazanız mübarek olsun. 

DKB ZihniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin