Neye uğradığımı şaşırmıştım bir haftadır her gece rüyalarıma giren,rüyalarımdan kan ter içinde uyanmama sebep olan adam karşımdaydı.Bu güne kadar hiç aşık olmayan, erkek arkadaşı dahi olmayan ben her rüyada bu adamla ya öpüşüyor,ya sevişiyordum.Hatta bir gece bir kır düğününde evlendiğimi görmüştüm.Şimdi uykularımı mahveden adam karşımdaydı
"Hoş geldin Ada işe hemen bugün başlamanı istiyorum"
onun ne dediğini duymuyordum sadece mal mal yüzüne bakabiliyordum.
"Ada iyi misin?"
İyi miydim bilmiyordum kendimi zorlayarak "evet iyiyim" diyebildim. Bu yaşadıklarım büyük bir saçmalıktı beni nereden bulmuştu? Kendime hakim olamayarak
"sapık mısın sen?" diye sordum.Sorduğum soruyla şok olmuştu.Yüzü gerildi
" ne saçmaladığını anlamıyorum."
Birkaç saat gördüğüm bu adamdan etkilendiğim için kendime kızdım bütün hıncımı ondan çıkardım
"bir gece evinde sabahlamak zorunda kaldım,ertesi gün evimi elinle koymuş gibi buldun, giderken yine karşılaşacağız dedin,bir hafta sonrada karşıma patronum olarak çıkıyorsun bu kadar tesadüf fazla değil mi Baran?"
Yüzü iyice gerildi ama kendini kontrol altına almaya çalıştığı belliydi.Ellerini lacivert pantolonun cebine koydu
"bir asistana ihtiyacım vardı,Tarık abiyle laflarken iş arayan yeni mezun olan öğrencisinden bahsetti ve bende Tarık abinin referans olduğu o kızı yani seni işe aldım."
Yüzünde hafif bir tebessümle
"yani tamamen tesadüf ,sen ben zora gelemem, çalışamam.başaramam dersen şimdi çıkıp gidebilirsin."
Son söylediklerini bastıra bastıra söylemişti. Beni yine deli etmeyi başarmıştı. Masasına dayandı "ne diyorsun kalıyor musun,gidiyor musun?"
Bir işe ihtiyacım vardı,stajımı yapmam gerekiyordu, ayrıca zengin bir züppeye korktu kaçtı dedirtmeyecektim
"pekala Baran başlıyorum"
Baran dayandığı masadan doğrularak
" o zaman hemen başla aslında ben yönetim katıyla hiç ilgilenmem, bu işlere kardeşim bakar, ama bugün Fırat çok hasta ve mecburen onun yerine toplantılara gireceğim, benim işim malum muhabirlik sende bu işi en doğru kişiden yani benden öğreneceksin ama önümüzdeki birkaç gün bu işlerede bakmak zorundayım ve sende bana tıpkı diğer bütün asistanlarımın yaptığı gibi yardım edeceksin, yarın yapılacak çok önemli bir toplantım var, o toplantının notlarını sen tutacak bana rapor hazırlayacaksın, ayrıca bugün Suriye'de ki terör örgütleriyle alakalı ayrıntılı bir rapor hazırlamanı istiyorum haftaya orada çok önemli bir röportaj yapacağım ve soracağım bütün sorular kusursuz olmalı"
elindeki kitabı uzattı kitap neredeyse 600 sayfalık kalın bir kitaptı,
"Yarına kadar bu kitabı da okuyup özetlemeni istiyorum senden, benim okuyacak vaktim yok, ilk işin sorular,Suriye meselesi araştırması sonrasında da kitap"
Aklına bir şey gelmiş gibi elini şıklattı gözleri parladı " Ayrıca her gün 8'de işte oluyorum.Sen ben gelmeden önce yani 7:30 da burada olacaksın.Günlük iş akışı bana mail atacaksın, akşam yemekleri,kokteyl ve çeşitli davetlerde bana eşlik edeceğin ve beni temsil edeceğin için her zaman kişisel bakımına dikkat etmeni istiyorum.Bu yüzden şimdi Yeşim Hanım'ı çağıracağım bugün gidin üstüne uygun bir şeyler alın bunu dışında 1 hafta sonra Suriye'ye uçuyoruz, bu arada pasaportun var mı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEDEL
Romanceeserin tüm hakları @duman2014 'e aittir. BARAN VE ADA'NIN HİKAYESİ YENİDEN YAZILIYOR :) BURADA OLAN PARMAK KALDIRSIN AŞK İÇİN NE KADAR İLERİ GİDERSİN? "Öyle mi benim küçük karıcım demek kendini öldürmeyeceksin" Sesi duymamla kapıya dönmem bir oldu...