BİR HAFTA SONRA
Duş aldıktan sonra hazırlanmaya başladım çocuklar bugün babaannelerinde kalacaklardı,bugün mekanın açılışı vardı ve heyecandan içim kıpır kıpırdı bütün bir hafta neredeyse günde 18 saat çalışmış çocuklara bile çok az zaman ayırabilmiştim.
Abartısız sade siyah straplez bi elbise giydim,hafif bir makyaj yaptım ve hiç sevmediğim ama bugün için katlanmak zorunda olduğum çivi topuklu stilettolarımı giydim.Odadan çıktığımda Eva beni bekliyordu
"harika görünüyorsun"
"abartma Eva"
"en sade halinle bile güneş gibi parlıyorsun Ada hanım"
"teşekkür ederim"
yanağından öptüm
"hadi ben bir yerlerimi kırmadan gideyim,geç gelirim beni bekleme sabahta çocuklar geldiğinde beni de uyandır"
"tamam Ada hanım bir şey sorabilir miyim?"
"elbette"
"bir arkadaşım İstanbul'daymış izniniz olursa onunla bu akşam dışarı çıkabilir miyim?"
*söz veriyorum sabah yedide evde olacağım"
Gülümsedim bizim Eva öyle kolay kolay dışarı çıkan biri değildi ve bu tanımadığım arkadaşla bir gece geçirecekti.
"şu tanımadığım arkadaş yeni bir başlangıç mı yok Eva"
ben öyle diyince kızardı
"yoo yanlış anladınız gerçekten bir arkadaş"
"iyi tamam ama yarın uzun uzun konuşacağız"
Yanağından makas aldım ve evden çıktım.
Arabayla ön giriş kapısın önüne gelince uzun kuyruğu göründüm. Arka kapıdan girmeye karar verdim.Zaten basında oradaydı ve onların sorularına muhatap olmak istemiyordum.
Uğur beyle kısa bir gözden geçirme toplantısının ardından eğlence mekanımızın kapıları ardına kadar açıldı.
Burası İstanbul'un gözde mekanlarından biriydi.Herkes eğlenmek için buraya gelir ve günler öncesinden rezervasyon yaptırırdı.Üç bölümden oluşan mekanın, bir kısmında benim özel kahve ve keklerimin sunulacağı cafe, orta kısımda resturant ve geri kalan bölümde de genelde djlerin sahne alacağı ve müşterilerin eğleneceği bölüm oluşturuyordu.
Eğer cafem üç ilde de beklediğim reaksiyonunu alırsa diğer illerde de kahve zinciri olarak açmayı planlıyordum o yüzden burası benim için çok önemliydi.
Mekan kısa sürede dolmuş ve dj kabinine geçerek benim hiç tarzım olmayan parçaları ardı ardına çalmaya başlamıştı.
Gecenin ilerleyen saatlerinde her şey yolunda giderken birden bir kargaşa oldu, kafamı çevirip arkama baktığımda insanlar kaçışmaya başlamış bir grupta kavgaya tutuşmuştu.Ama kavga gittikçe yatışacağı yerde her geçen saniye daha da büyüyordu.
UĞUR
Kısa süreliğine dinlenmek için ofisime çıkmıştım.Buraya sadece yılda bir defa konsept değişikliğinden sonraki ilk gün gelirdim.Ondan sonraki günler sadece ciroyu takip eder bir daha ayak basmazdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEDEL
Romanceeserin tüm hakları @duman2014 'e aittir. BARAN VE ADA'NIN HİKAYESİ YENİDEN YAZILIYOR :) BURADA OLAN PARMAK KALDIRSIN AŞK İÇİN NE KADAR İLERİ GİDERSİN? "Öyle mi benim küçük karıcım demek kendini öldürmeyeceksin" Sesi duymamla kapıya dönmem bir oldu...