sırlar

14.1K 336 17
                                    

ADA

Gece 12 gibi Baran beni düğünümüzden kaçırdı.Aslında böyle olması daha iyiydi bütün gün çok yorulmuş,gerilmiş ve heyecanlanmıştık çok şükür bir aksilik çıkmadan,herkesin özellikle de Baran ve benim mutlu olduğum deli gibi eğlendiğimiz bir düğüne sahip olmuştuk.

Uzun bir balayı gerçekleştiremeyeceğimiz ve işlerin başına dönmemiz gerektiği için Baran'ın içi rahat etmedi ve iki günlüğüne İspanya'ya gittik rüya gibi bir iki günün ardından istemeye istemeye İspanya'dan döndük.

Eve vardığımda ilk iş olarak duşa girdim yol beni bunaltmıştı, Duştan çıkıp havluya sarıldım.Saçlarımı taradım ve hafif şekil verdim.Ardından yatağa yöneldim Baran bütün tatlılığıyla yatakta uyuyordu.Yavaşça yanına gittim arkadan sarıldım ve çıplak omzundan öptüm

"Baran uyansana,Baran"

yavaşça kıpırdandı kendine gelir gibi olduğunda "

ne yapmaya çalıştığını iyi biliyorum ufaklık.Ama ben kararlarına bağlı bir adamım hadi git üstünü giyin hasta olacaksın" oflayarak

"beni benim silahımla cezalandırıyorsun değil mi?" doğruldum

"İspanya'da da bunu yaptın zaten sen"

sırtı üstü yatarak ellerini kafasının arkasına koydu

" biz seninle doğru dürüst bir flört yaşamadık o yüzden şimdi flört zamanı. ben sabrımla sana sadece cinsel bir şey hissetmediğimi sana deli gibi aşık olduğumu göstermek istiyorum. Ve senin duygularından da emin olmak istiyorum."

Gözlerimi devirdim,Bir ay önce geçen bir konuşmayı bu kadar büyütmesi çocukçaydı artık evlenmiştik ve beni 3. Defa reddetmişti.Öfkeyle yataktan kalktım havluyu yere fırlattım beni izlediğini bilerek yavaş hareketlerle giyindim amacım ona acı vermekti ve yutkunmasından başardığımı anlamıştım.Sonunda kısa geceliğimi üzerime geçirdim.

"Sen bildiğim koca bir çocuksun.iyi keyfin bilir madem flört ediyoruz. O zaman aynı yatakta da yatmıyoruz.Ben yan odadayım.iyi geceler."

Sabah uyandığımda evin yeni görevlisi Nimet hanım çoktan kahvaltıyı hazırlamıştı Baran elindeki tabletten günlük gazetelere bakıyordu yanağına bir öpücük kondurarak günaydın sevgilim dedim.

Madem oyun istiyordu ben oyuna razıydım.Bir bardak çay istedim Nimet hanımdan, keyifle kahvaltımı yapmaya başladım.Gazeteleri okur gibi gözüken Baran'ın bir gözü de bendeydi

"Baran iş meselesini konuşmamız lazım?"

tek kaşını kaldıran Baran

" sorun mu var ?"

"hayır yokta ben tamamen haber serisinde çalışmak istiyorum, sen hem televizyonu hem gazeteyi rahatlıkla yönetiyorsun ama ya ben daha mesleğimin başındayım tecrübe kazanarak ilerlemek istiyorum ve ilk başta bunu yaparken televizyondan ilerlemek istiyorum televizyon muhabiri olmak istiyorum"

Elindeki tableti bırakan Baran

"benim asistanlığımdan boşta kalan zamanlarda yapabilirsin zaten."

Genzimi temizleyerek

" senin asistanlığından boşta kalan bir zaman dilimi ne yazıkki yok.o yüzden tam zamanlı olarak orada çalışmak istiyorum Evlenmeden önce tamam asistanın olmam sorun olmazdı ama şimdi herkes hakkımda çeşitli yorumlar yapmaya başlamıştır.Bende herkes gibi adım adım mesleğimde yükselmek istiyorum tıpkı diğer muhabirler gibi kimsenin beni kocası tarafından kayırılan, kocası tarafından hak etmediği bir konuma getirilen biri olarak anmasını istemiyorum"

BEDELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin