benimle evlenir misin?

22K 1K 14
                                    



Dubai ihtişamlı,görkemli ve ışıl ışıldı. Mükemmeliyetin soğukluğu hakimdi.Yapay gülüşler,yapay bakışlar ilk anda gözüme çarpan detaylardı.Bir gün önce savaşın ortasında kalan ben birgün sonra sahte bir ihtişamın üstüne düşmüştüm.

Beş yıldızlı otele vardığımızda bizi kapıda müdür olduğunu anladığım bir adam karşıladı. Baran'ı tanıdığı her halinden belliydi. Baran'la odalarımız yan yanaydı,odaya girmeden Baran

"bir duş al istersen bir saat sonra seni almaya geleceğim bir şeyler yiyelim."

Onunla zorunlu olmadığı müddetçe baş başa kalmak istemiyordum.Beni geriyor, suçlayıcı bakışlarını üstümden çekmezdi,

"Ben bir şey yemeyeceğim,yatıp uyumak istiyorum."

"Hadi Ada mızıkçılık yapmak yok, Dubai'nin geceleri çok meşhurdur,sana göstermek istediğim bir sürü yer var.Hem dünden sonra biraz değişiklik fena olamaz"

"Peki o zaman bir saat sonra görüşürüz"

İçeriye girdiğimde dört bir tarafı camla çevrili, ışıl ışıl, son derece modern döşenmiş bir süitle karşılaştım.Bütün Dubai'yi ayaklarımın altına seren bu otel odası itiraf etmeliyim ki beni tavlamayı başarmıştı.Yatak neredeyse evimdeki yatağın üç katıydı. Hızlı bir duş alıp saçlarımı kuruladım tepeden topuz yaptım.Buranın yerel kadın kıyafetlerine uygun olsun diye siyah ,dizlerin altında biten tamamen kapalı bir elbise giydim,hafif bir makyajla geceye hazırdım.Koltuğa oturdum bir süre manzaranın keyfini çıkardım.

Işıltılı ülkeler,ışıltılı kentler kim bilir içinde ne hüzünler barındırıyordu,tıpkı insanlar gibi.Dışarıda ulaşılmaz,yıkılmaz görünen insanlar kim bilir içlerinde ne hayal kırıklıkları barındırıyordu.Düşüncelerimden kapının çalmasıyla sıyrıldım.Çantamı aldım aynada kendime son kez baktım.Kapıyı açmamla Baran her zamanki seksiliğiyle karşımda duruyordu. Bu defa acemi bir kız çocuğu gibi davranmayacaktım.

"Merhaba Baran bey"

Tepeden tırnağa beni süzen Baran beni duymamış olmalı ki hiçbir şey söylemedi.Yüzünde aptal bir sırıtışla bana bakmaya devam ediyordu.

"Baran bey ben hazırım,çıkabiliriz."

Ellerini saçlarının arasına daldıran Baran birkaç saniye düşündükten sonra

"eee şey istersen yemeği burada yiyebiliriz"

"yoo Dubai'yi görmek için sabırsızlanıyorum"

"pekala hanımlar önden"

Asansöre bindiğimizde yanımızda bir Arap çift vardı,Baran tam arkamda durdu

Başımı salladım "ama ilk önce sana birkaç kıyafet alalım sana"

"hiç gerek yok hem İstanbul'da bana bir sürü kıyafet aldırdınız zaten haberim olsayduı onlardan birkaç tane getirirdim ama ben sadece Suriye programına biliyorum"

"iyi bir asistan olsaydın programa hakim olurdun ama neyse Allahtan benim gibi bir hocan var"

Baran tam arkamda duruyordu nefesi enseme değiyordu

" biliyormusun bu gece harika gözüküyorsun ufaklık ve kokun,kokun tıpkı kır çiçekleri gibi"

Ne diyeceğimi bilmiyordum Allahtan yüzümü göremiyordu.Bir şey dememe gerek kalmadan asansör lobi katında durdu.Otelde bulunan iki ünlü mağazaya girdik birinden birkaç parça kıyafet diğerinden bir çift ayakkabı ve çanta aldık. Mağazaya girmemek eşyaları seçmemek için ne kadar dirensemde Baran Karlıdağ dediğini yaptırmak konusunda tam bir baş belasıydı. Baran'ın zorlaması ve esip gürlemesi yüzünden almak zorunda kalmıştım.

BEDELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin