Merhaba arkadaşlar nasıl gidiyor karantina evde misin? yoksa çalışmak zorunda mısınız? Bir şeyi çok merak ediyorum bu hikayenin eski halini okuyup şimdiki haline göz atan kaç kişi var? eski ve yeni arasında bir kıyaslama yapmanızı istesem, beğeni ve yorumlarınızı eksik etmezseniz sevinirim iyi okumalar.
BARAN
Yazdıklarını hazmedebilmek için tekrar okudum.annem telaşla
"ne olmuş ne yazıyor?"
Anneme baktım
"Fırat gitmiş anne"
Masada oturan herkes ayaklanmıştı,masada duran telefonu aldım Fırat'ı aradım tamda tahmin ettiğim gibi telefon kapalıydı.Selim'i yanıma çağırttım
"dün geceki güvenlik kimse hemen gelsinler yanıma"
Başını sallayan Selim yerinden kıpırdamıyordu
"gitsene Selim adamları bulup getirsene"
Selim tereddütle bir bana bir Ada'ya baktı
"ne oldu Selim?"
"şey abi Yörükoğlullarının gelini "
"ee ne olmuş Yörükoğullarının gelinine"
"abi"
"çıldırtma Selim söyle ne söyleyeceksen"
"Sizlere ömür"
Ne demek istediğini anlayamamıştım
"ne demek sizlere ömür"
"dün gece kendini söğütlükte asmış abi"
ADA
Olan biteni anlamaya çalışırken Baran'la göz göze geldik Baran öfkeyle masadakileri ters düz etmişti.Öfkesi afallaması Aslı'nın'nın intiharı mıydı yoksa Fırat'ın gidişimi bilimiyordum.
Hızlı adımlarla aşağı indi ve evden çıktı.Herkes büyük bir şok içindeydi Zeynep anneye dönerek
"şimdi ne olacak anne"
"bilmiyorum kızım ne olacağını bende bilmiyorum"
Fırat neden bir mektupla kaçıp gitmişti? Aslı neden intihar etmişti? Ya Baran, Baran ne hissediyordu o kadını hala seviyor muydu? İlk aşkıydı, ilk aşklar unutulmaaz derler gerçi benim ilk aşkım Baran'dı, benden önce birilerinin olduğun elbette biliyordum ama bir aşkın varlığı içimi acıtmıştı. "başka bir yolu var ama Baran kabul eder mi bilmiyorum"
Zeynep anne "artık Baran eski hayatına dönemez"
"Ne demek dönemez"
"işlerinin başında kalmak zorunda burayı terk edemez sende bu fikre alışsan iyi edersin gelin hanım"
"Ben hiçbir şeye alışmayacağım, bu kadarı fazla artık"
Ada
Odaya çıktım Baran' ı aradım ,
"ne istiyorsun Ada çok işim var"
"Baran annenin dedikleri doğrumu"
"ne demiş annem"
"Fırat gittiği için burada kalmak zorundaymışız"
Sesi bıkkın ve çaresizdi "bilmiyorum Ada bilmiyorum"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEDEL
Romanceeserin tüm hakları @duman2014 'e aittir. BARAN VE ADA'NIN HİKAYESİ YENİDEN YAZILIYOR :) BURADA OLAN PARMAK KALDIRSIN AŞK İÇİN NE KADAR İLERİ GİDERSİN? "Öyle mi benim küçük karıcım demek kendini öldürmeyeceksin" Sesi duymamla kapıya dönmem bir oldu...