boşanma

6.7K 354 18
                                    

ADA

Uzun bir uçak yolculuğunun ardından nihayet kendimizi otel odasına atabilmiştik.Çocuklar ve Eva bir odada bende hemen yanlarındaki odada kalıyordum.Çocukları uyuttuktan sonra kendi odama geçtim sıcak bir banyo yapıp hemen pijamalarımı giydim.Tam yatmaya hazırlanırken kapı çalındı Eva'nın gelmiş olabileceğini düşündüğümden sorgusuz kapıyı açtım.Fırat gelmişti elimi kapının pervazına dayadım

"beni içeri almayacak mısın yenge?"

"Fırat hiç konuşacak havamda değilim hem sen beni nasıl buldun?"

"Karlıdağlar geri döndü "

Gülümsedi "lütfen"

kapıdan çekildim ve geçmesine izin verdim yatağın üstüne oturdum oda koltuğa oturdu

"hadi kalk eve gidelim"

"ne evi Fırat saçmalama biz böyle iyiyiz"

"sen abime sinirlisin Ada haklısın da benim, annemin ne suçu var? istersen anneme, istersen bana geçelim"

"olmaz Fırat bir kaç güne ev bulurum zaten oraya taşınırız"

"İstanbul'da o kadar ev varken neden bu inat"

"sizin haberiniz var mıydı bu durumdan?"

"Asla Ada olsa sana çıtlatmaz mıyız? hadi beni geç,annem sana söylemeden yapamaz"

Gözlerinin içine baktım

"yemin ederim Ada bir şüphem bile olmadı abimin yaşadığına dair sadece Ali biliyormuş"

Kafamı salladım

" insanlara hiç güven olmayacak değil mi?"

"abin sözleşmeyi imzalamaya razı geldi mi?"

"o nasıl bir sözleşme Ada, 5 yıldır bir kere şirkete uğramadın,daha önce boşanmak istediğinde tek bir kuruş istemedin şimdi ne oldu"

"abin kalbi atsada,nefes alsada benim için artık bir ölü ve o benim canımı nasıl acıttıysa ben de onun canını acıtacağım. Kurtulamayacak."

Evde kaldığı iki gün boyunca onunda mecburi olmadıkça konuşmamış,diyalog kurmamıştım ve bulduğum her fırsatı canını acıtarak geçirmiştim.Ama boşanma sözleşmesinin onu allak bullak ettiğine adım gibi emindim.

Canımı bu kadar acıttıktan,bana söylediği onca yalandan sonra onu affedebileceğimi nasıl düşünürdü?

Baran

Amerika'dan dönüşte ne kadar ısrar etsem de benimle gelmemişti iki gün boyunca benimle hiç konuşmamış yüzüme hiç bakmamıştı benimle konuşması gereken zamanlarda bile çocuklar yada Eva üzerinden mesaj veriyordu.

Otele geçtiğini öğrenir öğrenmez hemen Fırat'ı yolladım.

Evde volta atmaktan bacaklarıma ağrı girmişti iki saat geçmesine rağmen Fırat'tan bir haber yoktu. Kapı tıkırtısı duyar duymaz kapıyı açtım anahtarı deliğe sokmaya çalışan Fırat aniden benimle karşılaşınca

"aman abi unutmuşum evde olduğunu"

"ne oldu Fırat ikna edebildin mi?"

Başını salladı

"atomu parçalayabiliriz ama Ada'nın inadını asla sende biliyorsun çok kızgın çok öfkeli"

açık mutfağa yöneldi

"ben rakı içeceğim ister misin?"

"olur tabi"

"hevesini kırmak istemem ama Ada'yı bundan böyle rüyanda görürsün"

BEDELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin