Ada
Bizim için hazırlanan parti akşama kadar sürdü ve ben yorgunluktan öldüm.Bahçeye gittiğimde aklım çocuklarda kalıyordu,yukarıda çocuklarla ilgilendiğimde ise aşağıda bizim için gelenlere ayıp oluyordu.Sonuçta büyük hazırlıklar yapılmıştı ve herkes bizi görmeye gelmişti odada saatlerce vakit geçirmek olmazdı.
Herkes dağıldığında evde annemler Fırat Ezgi ve Baran kalmıştık.Hemen yukarıya çıkıp,çocuklara banyo yaptırmak ve uyumak istiyordum.Huzurlu bir uyku uyumayalı aylar olmuştu.
"her şey için teşekkür ederiz,her şey çok güzeldi ama ben geç olmadan çocuklara banyo yaptırmak ve uyumak istiyorum."
Ezgi "bende kalmak istiyorum ufaklıkların ilk banyosunu görmek istiyorum" başımı salladım.
Ayşe ye çocukların banyosunu hazırlamasını söyledim.Ayşe hazırlıklarını tamamladığında hep beraber yukarı çıktık.İlk Asya'yı ardından da Civan'ı banyo yaptırdık.Ezgi bütün banyo süresi boyunca doğum öncesinde aldığımız fotoğraf makinesiyle hem video çekti hemde fotoğraf.Büyümeye başladıkça ikisinin de kaşı gözü oturmaya başlamıştı.Daha çok değişeceğini söylemelerine rağmen Asya bana Civan babaya benzemişti.
Banyodan sonra sırayla emzirdim ikisi de çoktan uykularına dalmışlardı bile. Ayşe çocuklar toparlanana kadar odalarında kalacaktı.Yinede bebek telsizini son bir defa kontrol ettim. Nihayet kendime sıra gelmişti sıcak bir banyo bana da iyi gelecekti.Yatakta uzanan Baran beni görünce doğruldu
"hala evde olduğumuza inanamıyorum,rüya gibi çok şükür her şey yoluna girdi."
Yavaşça yanına yanaştım niyetim sadece dudaklarından ufacık bir öpücük almaktı ama Baran ani bir hareketle beni altına almıştı.
"seni çok özledim" dudaklarımdan öptü
"sen ve çocuklarım benim her şeyimsiniz"
Yavaşça boynumdan öpen Baran daha aşağı inmeye başladığından onu durdurdum
"banyo yapmam lazım lütfen"
Baran beni duymamazlığa geldi ve susturmak için tekrar dudaklarımdan öptü."lütfen" diye fısıldayabildim. Baran durdu
"artık beni istemiyor musun?"
"başka yöne çekme Baran lütfen sadece çok yorgunum aylardır doğru düzgün bir uyku çekmedim.Şu an tek isteğim sıcak bir banyo ve ardından da" elimi göğsüne koydum "tam burada uyumak,seni bende çok özledim ama şimdi hazır değilim"
Baran yana doğru kaydı doğruldum
"kırılmadın değil mi bana?" başını salladı oda doğruldu ayağa kalktı beni kucakladığı gibi banyoya götürdü
"hey ne yapıyorsun?" gülümseyerek
"yorgun küçük anneyi yıkıyorum" suyu açtı ,suyun sıcak olup olmadığını kontrol etti emin olduğunda
"sen bu kıyafetlerle sıkılmadın mı?"
"lütfen çık Baran ben kendim halledebilirim" gitmesi için gözlerinin içine baktım yavaşça beni kendine çekti
"utanınca çok tatlı olduğunu söylemiş miydim? Evet defalarca söylemiştim."
"lütfen geriliyorum"
"ama neden sadece seni yıkamak ve uyutmak istiyorum"
"uzun zaman oldu ben değiştim bedenim değişti,kilo aldım"
"şşş" diyerek beni susturdu "sen değişmedin sadece büyüyorsun...o ufaklık büyüdü olgunlaştı sadece ve bu kadın tıpkı diğeri gibi çok güzel hadi bu kadar yeter şimdi banyo zamanı"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEDEL
Romanceeserin tüm hakları @duman2014 'e aittir. BARAN VE ADA'NIN HİKAYESİ YENİDEN YAZILIYOR :) BURADA OLAN PARMAK KALDIRSIN AŞK İÇİN NE KADAR İLERİ GİDERSİN? "Öyle mi benim küçük karıcım demek kendini öldürmeyeceksin" Sesi duymamla kapıya dönmem bir oldu...