YAKIN GELECEK
Bugün yataktan kalkmak istemiyordum nasılsa sabahtan toplantım yoktu biraz daha şekerleme yapabilirim diye düşündüm.Tam gözlerimi kapatıp kendimi uykuya verecektim ki oda kapısı açıldı 4-5 saniye sonrada iki küçük bücür yatağın üzerinde tepinmeye başladılar.
"hey durun anne biraz daha uyumak istiyor,lütfen"
Asya her zamanki bilgiçliğiyle
"hayıy,çocuklay katkımı anneleyde kalkay hadi benim kaynım çook acıktı."
Bunlara söylerken ikisi de yatakta tepinmeye devam ediyordu.
"iyi o zaman ama ilk önce ben karnımı doyuracağım iki küçük bücürü yiyeceğim" diyerek yataktan fırladım ikisini de yatağa düşürüp gıdıklamaya başladım.bir ara elim Civan'ın pijamasına değince altını ıslattığını fark ettim
"bir kaçak buldum galiba"
"ben yapmadım pipi yaptı"
"demek pipi yaptı"
Tekrardan ikisini gıdıklayıp geleneksel yatak eğlencemizi tamamladığımızda üçümüzde kan ter içerisinde kalmıştık
"hadi bakalım doğru odanıza soyunun geliyorum bıcı bıcı yapacağız"
Onların koridorda gidişini izledim Eva'ya kahvaltıyı hazırlamasını söyledim çocukların odasına gidip onları güzelce yıkadım ardından giyinmelerine yardım ettim.Güzel bir kahvaltının ardından odaya çıkıp bende duş aldım ve hazırlandım.Öğleden sonra otelin konseptini beğenen bir grup yatırımcıyla toplantım vardı Amerika'nın farklı tatil yerlerine de bu konsepti götürmek için ortaklık teklifi için gelmişlerdi.Otelin bütün sorumluluğu bendeydi.Baran yeni teknolojiye yatırım yaparken bana buranın yönetimini vermişti.
Gerçi biraz zorlu olmuştu zira beyefendi çalışmamı istemiyordu.Evde çocuklarla ilgilenmemi tercih ediyordu.Ama ben evde yapamazdım ikna etmem zor olsa da başarmıştım işte.Saçlarımı kurulurken telefonun yanıp sönen ışığını gördüm Baran arıyordu.Saç kurutma makinasını kapattım ve telefonu açtım
"günaydın sevgilim"
"günaydın"
kuru bir günaydınla geçiştirmem onu rahatsız etmiş olacak ki
"bir sorun mu var?
" bir sorun tabiî ki vardı yarın evlilik yıldönümümüzdü ve beyefendi bunu unutmuştu,unutmakla kalmamış birde çok lazımmış gibi iş seyahatine çıkmıştı ve Pazartesi gelecekti.bunun acısını ondan fena halde çıkarmayı planlıyordum.
"eee bugün ki programın ne?"
"hazırlanıyorum birazdan şirkete gideceğim çok önemli bir toplantım var.Akşam da senatörlerin katılacağı bir akşam yemeği var otelde."
"hım demek öyle, üzerinde ne var?"
"telefon fantezisi mi kuracaksın baran"
"üzerinde ne var sevgilim bütün bunları yapacağın sırada üzerinde hangi kıyafetin olacağını bilmek istiyorum"
"sanane bırakıp gitmeseydin de görseydin"
Onu uyuz etmenin tam zamanıydı
"hani geçenlerde davette giyerim diye aldığım siyah dantelli elbise var ya onu giyeceğim akşama"
"şu derin bacak yırtmacı olan ve göğüs dekolteli elbiseyi diyorsun değil mi?"
"evet sevgilim,şimdi de toplantıya giderken lacivert tulumu giymeyi planlıyorum"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEDEL
Romanceeserin tüm hakları @duman2014 'e aittir. BARAN VE ADA'NIN HİKAYESİ YENİDEN YAZILIYOR :) BURADA OLAN PARMAK KALDIRSIN AŞK İÇİN NE KADAR İLERİ GİDERSİN? "Öyle mi benim küçük karıcım demek kendini öldürmeyeceksin" Sesi duymamla kapıya dönmem bir oldu...