Final Bölümüne geçmeden önce bilmeyenler için diğer hikayelerimin ilk bölümlerini de paylaşmak istedim belki okumak istersiniz ilk hikayem olması nedeniyle Bedel'i çok seviyorum ama bu hikayenin yeri bende çok ayrı bir şekilde yaralanmış örselenmiş ama dimdik ayakta durabilen tüm kadınlarımıza itafen
anne , kaç kez ölmeyi düşledin sen? ölmeden önce. ece temelkuran
Genç kadın hızlı adımlarla mekanda boş olan bar sandalyesine oturdu.Bitmek bilmeyen kabuslardan birini görmüş ve soluğu yine her zaman gittiği barda almıştı.Barmene başıyla bir selam verdikten sonra "her zamankinden" diye mırıldandı.Biraz kafayı bulursa uyumak onun için daha kolay olacaktı.Yanına yanaşan genç bir çocuk barmene "bu güzel kadının eğer müsaade ederse içkisini ben ısmarlamak istiyorum ." Genç kadın iğrenerek adama şöyle bir baktı kendisiyle sabahlamak isteyen adamlardan biriydi yine ama bugün kimseyi çekecek hali yoktu.
"al voltanı git" o kadar kısık sesle söylemişti ki adamın duyup duymadığından emin değildi.Adam sırıtarak kendisine bakmaya devam ediyordu.Barmenin uzattığı tekila bardağını aldı ve tek hamlede içti ve barmene uzattı.Adam biraz daha yanaşınca ahşap zemin üzerinde duran elinin kenarına çatalı sapladı.
"3. hamlende o çatalı karnına saplarım siktir git"
Şaşıran ve reddedilmenin öfkesini yaşayan adam "seni sürtük, sen beni nasıl tehdit edersin" ilerde duran Fırat ciddiyetle olup biteni izliyordu. Ezgi'yi tanırdı ve ağzının payını vereceğine emindi ama adamın elinin havalandığını görünce yavaş adımlarla bara yanaştı adamın elini tek hamlede bükerek
"hemen buradan defolup gidiyorsun"
Fırat'ı karşısında gören adamın yüzünde öfkeden çok artık korku almıştı.
"ama Fırat abi"
"aması maması yok lan defol git"
Adam erkeklik egosu zedelense de Fırat gibi biriyle baş edemeyeceğini biliyordu.Göz ucuyla olanı biteni izleyen Ezgi adam gittikten sonra önündeki bardakla oyalanmaya devam etti.
Bara yanaşan Fırat barmene içki söyledi Ezgiye şöyle bir baktı yıllar önceki çocuksu ifadesi gitmiş yerine kadınsı hatları daha belirgin olan bir afet gelmişti.
"bir teşekkürü hak ettim herhalde"
Ezgi fıratı tepeden tırnağa süzdü
"teşekkürü nasıl istersiniz Fırat bey evinizde mi benim evimde mi"
Fırat ezginin küçümseyen tavrından her zaman nefret ederdi
"ben yıllar önce senden alacağımı aldım aynı suda ikinci defa yıkanmam ben küçük hanım"
Ezgi şuh bir kahkaha attı Fırat ezginin neden böyle olduğuna bir türlü anlam veremiyordu.Yıllar öncede gerçi anlam verememişti.
"neden böylesin"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEDEL
Romanceeserin tüm hakları @duman2014 'e aittir. BARAN VE ADA'NIN HİKAYESİ YENİDEN YAZILIYOR :) BURADA OLAN PARMAK KALDIRSIN AŞK İÇİN NE KADAR İLERİ GİDERSİN? "Öyle mi benim küçük karıcım demek kendini öldürmeyeceksin" Sesi duymamla kapıya dönmem bir oldu...