A megmentőm mindenre felkészülten tanulmányozta a Hősgyilkos fegyverzetét, próbált rájönni a gyengéjére.
– Todoroki! – néztem fel a fiúra. – Ne hagyd, hogy megsebesítsen! Ha megízleli a véredet, azonnal megbénulsz! Így kapott el minket is! – infóztam neki sietve, hátha a vesztett helyzetemből még valamennyire a segítségére lehetek.
– Vért szív, hogy legyen ideje elintéznie az áldozatát. Aha, akkor ezért használ ennyi féle pengét? – összegezte a felemás srác. – Csak tartanom kell tőle a távolságot, és... – de már nem bírta befejezni az okfejtést, élesen félbeszakította a felé repülő késen megcsillanó fény, ami oly sebesen közeledett, hogy csak arra volt ideje, hogy fejét kissé megdöntve valamennyire elkerülje. Ő is jól tudta, hogy ez nem volt elég, rögtön érezte a fájdalmat, ahogy helyes arcát röptében megvágja a penge. Sebéből kibuggyant a vér, mire ellensége rácsapódott a kínálkozó lehetőségre, arra, hogy Todoroki nem figyel, kisebb tőrével nekitámadva méltatta a felemás fiút.
– Remek barátaid vannak, Ingenium! – kiáltotta suhintása közben.
Szerencsére Todoroki jege kivédte, ám meg nem állította Staint, aki már legalább két lépéssel előrébb járt nálunk.
Ámulattal néztem előrelátó harcmodorát, majd hördültem fel, ahogy nyelvét Todoroki sebe felé nyújtotta. Már láttam magam előtt, ahogy a srác erőtlenül eldől, amivel sorsunkat is megpecsételné de akkor vérével áztatott heges bőre körül felcsaptak a gyönyörű lángok és a Hősgyilkos visszavonólót fújt.
– Ez közel volt! – lihegett Todoroki és kezébe véve az irányítást, jobbnak látta ha folyamatosan ellentámad, jó sok helyet kiharcolva maga és a gonosztevő között, nehogy még egyszer ez a szerencsétlen helyzet előforduljon.
Iidát tehetetlensége egyre jobban frusztrálta. Sokkosan ismételgette, hogy hagyjuk őt, meg hogy ez az ő feladata és öröksége. Koncentrációmat megakasztva hallgattam, minden erőmmel mozdulni akartam, de Iida dühére előrébb való felelnem, ám Todoroki megelőzött.
– Ez fura. Az az Ingenium, akit sokszor láttam a tv-ben, sosem vágott ilyen képet. – mondta úgy, hogy támadásai nem lassultak. – De átérzem a dühödet... a Te családodban is történt sötét dolog... – és még folytatta volna, de Stain már nem csak védekezett, támadásba lendült.
– Szűkíted a saját látóteredet egy nálad gyorsabb ellenféllel küzdve...? Elég ostoba terv.
– Azt majd meglátjuk! – lángolt fel Todoroki bal fele, de hője nem állította meg a Hősgyilkos pengéit, amik így izzó alkarjába fúródtak.
Vére patakokba folyt végig a kézfején, ütemes csöpögéssel ért földet. A srác másik kezével szorítani próbálta sebét, felnyögve szemét egy pillanatra levette Stainről, aki ezt kihasználva, feje felől suhintva, kardját maga előtt tartva célozta be áldozatát.
BẠN ĐANG ĐỌC
Zöld Villám | BNHA | femDeku
FanfictionMidoriya Hisade 16 éves középiskolás lány, akit a legnagyobb Hős megment és ez a sorsszerű találkozás meghatározza mindkettőjük életét. All Might x femDeku /1.1-2.20/ Kacchan x femDeku /1.1-1.8/ Todoroki x femDeku /OVA-/ Shigaraki x femDeku /1.9,2.2...