2.17./1

30 8 3
                                    


– Ketten egy ellen? Á, ez nem lesz könnyű. – recsegte a Hősgyilkos, miután két tiszta találatot is sikerült bevinnem neki.

Látszódott, hogy szándékában áll engem teljesen ignorálni, borzasztóan igyekezett figyelmen kívül hagyni a gyenge támadásaimat de folyton folyvást Todoroki védelme alatt lévők és közé ugrottam, ami idegesítően gátolta. Gyorsan belátta, hogy az új sebességemmel felveszem vele a harcot, így először engem kell félre állítania. Döntése után mozgása megváltozott, kapkodva üldözőbe vett, sietve próbált a véremhez jutni de csupán a végtagjaimra koncentrált, így egyre biztosabb voltam abban az elméletemben, hogy engem nem áll szándékában megölni.

– Ááá! – sikítottam, ahogy egy amatőr hibám után, megéreztem vádlimon éles kardjának nyomát majd azt, ahogy az erő elillan belőlem és tehetetlenül rogyok össze a falnak támaszkodva. – Todoroki, ne!

A felemás fiú kiabált valamit, miközben engem védett a jegével, elfelejtve, hogy előbb magát kéne. Ezt kihasználva Stain már Todoroki közvetlen közelében emelte véremmel áztatott fegyverét, a fiú mellkasát célozva. Ám ezzel egyidőben Iida turbója felbőgött, valamilyen újabb csoda folytán pont akkor mozdult meg és pont úgy, hogy lábpáncéljával kivédje a Todoroki elleni támadást, ezzel a lendülettel jó pár méterrel visszaverve a Hősgyilkost, megmentve az osztálytársát.

 Ám ezzel egyidőben Iida turbója felbőgött, valamilyen újabb csoda folytán pont akkor mozdult meg és pont úgy, hogy lábpáncéljával kivédje a Todoroki elleni támadást, ezzel a lendülettel jó pár méterrel visszaverve a Hősgyilkost, megmentve az oszt...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Mosoly kúszott az arcomra, ahogy a két barátom bátran, közepes sérülésekkel megvetették lábukat, mindenre elszántan.

– Végre lejárt Iidának is! – kiáltottam fel hirtelen rám törő örömömben, majd ugyanilyen gyorsan csüggedtem el. – De a karjaid! – néztem rá a vállból nem mozduló végtagjaira. Oka sok minden lehet, akár vérveszteség, vagy súlyosabb esetben idegi károsodás is.

– Ez a képesség nem annyira kemény, mint hittem. – elemezte tárgyilagos higgadtsággal Todoroki de a falfehér Iida már nem volt ennyire összeszedett.

– Todoroki, Midoriya, ne haragudjatok! Ehhez nektek semmi közötök mégis megsérültetek... – nézett a felemás srác új sötétkék jelmezén végig húzódó karcolásra. – Majdnem elkéstem, ha kicsit is lassabban mozdulok...

Én is rámeredtem a ruha anyagába vájt csíkra, megrendülve tudatosult bennem, hogy ha Iida nem téríti el, majd rúg bele Stan kardjába egy hatalmasat, milyen mélyen is vágja meg Todoroki mellkasát a lendület éle. Az már igazán életveszélyes lett volna. Szívembe nyilallt a fájdalom csupán már az elképzeléstől, hogy elveszíthetem az osztálytársamat. Nem! Ilyen nem fordulhat elő!

– Felesleges megjátszanod, hogy aggódsz értük, hogy hirtelen megváltoztál. Mindig is csak egy hamis hős leszel, aki előtérbe helyezi a saját, önző vágyait. – köpte a szavakat Stain. – Egy rákfene vagy a társadalomban, amely eltorzította a "hős" szó jelentését.

– Iida, ne hallgass egy gyilkos érveléseire! – próbálta Todoroki finomítani a pengeéles élét a lényegnek.

– Nem! Igaza van. Nincs jogom hősnek nevezni magam... De akkor sem... Egyszerűen nem tudom feladni! Ha feladom, Ingenium meghal! – folyt szemüvege mögül le végig az arcán a könny, egyszerre volt mérhetetlenül dühös és kétségbeesett, mitől csak későn látta meg, hogy Stain gyilkos kisugárzással újra meglódul felé.

Zöld Villám | BNHA | femDekuWhere stories live. Discover now