Toshi tanári szobája előtt állva még vettem egy mély levegőt mielőtt bekopogtam volna.
– Elnézést! Bejövök!
Belépve a kanapéján ült, a teavíz gőzölgött a kannában és Ő most olyan másnak tűnt, annyira komoly volt.
– Zárd be, kérlek! Foglalj helyet! – mutatott oda, ahová mindig is ülni szoktam.
Gondterhelten ráncolta a homlokát a normális formájában, világító kék szemét vészjóslón le sem vette rólam, miközben remegő térdekkel helyet foglaltam. Még sosem ijesztett meg engem ennyire a kisugárzása.
– Sok dolgon vagy túl, mi? Staint igaz, hogy elkaptátok, de úgy tűnik már sosem szabadulunk meg tőle... Sajnálom, hogy nem voltam ott. Ott kellett volna lennem és akkor láttam volna, hogy milyen jól használod az OFA-t és akkor... a kórházban... én nem...
– Ez... ez nem olyasmi... Ezért nem kell bocsánatot kérned, Toshinori... Inkább nekem kellene...
– Várj, ez még várhat! Előbb beszéljünk a One For Allról... Úgy hallottam, hogy a Hősgyilkos megkóstolta a véredet.
– I-Igen... – lepett meg ez a hirtelen kérdés. – A képességével mozgásképtelenné tett vele. Miért?
– Emlékszel arra, mikor átadtam a képességemet, mit mondtam neked? – kérdezte érdeklődve de nekem erről csak az első és az egyetlen csókunk robbant be az agyamba, így elvörösödve megráztam a fejem. – Azt mondtam, hogy nem számít hogyan, de hozzá kell férned a DNS-emhez.
– A-Azt n-ne mondd, ho-hogy a Hősgyilkos megkaparintotta a One For Allt...?!
– Nem, erről szó sincs. – mosolyodott el és töltött egy kis teát előbb nekem majd magának is. – Gondoltam, talán aggódsz emiatt, de... értem... elfelejtetted, mi?
– Szörnyen sajnálom! – hajoltam meg kissé felé elszégyellve magam.
– A One For All nem adható át másnak, hacsak a tulajdonosa azt nem akarja. Erőszakkal nem lehet elvenni... Viszont erőszakkal tovább lehet adni... Ez egy csodálatos, na meg nagyon különleges képesség! – és egy pillanatra elmerengett ezen. Szemében megcsillant egy régi emlékkép de megrázva magát folytatta. – Bizony, és így jutunk el oda, hogy a One For All egy másik, a múltban létező bizonyos képességből származik.
– Egy múltban létező képességből?
– Ennek a képességnek a neve: All For One. Egy képesség, amivel ellopható mások képessége és a használójáévá válik, valamint amivel ezek a képességek másnak adhatók.
– "All"... mindent egy személynek...? – elvenni, megtartani vagy átadni? Cserélgetni a meglévőket? De akkor neki több is lehet egyszerre? Ez borzasztóan félelmetes... Én még ezzel az eggyel sem bírok, nem hogyha több lenne!
– Igyál! – nézett a kezembe tartott csészére. – Addig elmondok egy történetet. Mikor elkezdtek felbukkanni a szuperképességek, mielőtt a társadalom rájött volna, hogy mit kezdjen a változásokkal a törvények jelentéktelenné váltak és a civilizáció fejlődése hanyatlásnak indult. – itt ő is ivott egy kortyot de inkább csak kavargatta. – Folyamatos harcok voltak, háborúk. Borzalmas állapotokba süllyedtek a városok, országok. Ebben a káosz uralta időszakban felbukkant valaki, aki először egyesítette az embereket. Biztosan hallottál már róla. Képességeket lopott másoktól és elsöprő erejével növelte a befolyását. Ravasz módon terelte az embereket és kénye-kedve szerint követett el bűnöket. Egy szempillantás alatt a bűnözők vezetője lett és meghódította Japánt.
ESTÁS LEYENDO
Zöld Villám | BNHA | femDeku
FanficMidoriya Hisade 16 éves középiskolás lány, akit a legnagyobb Hős megment és ez a sorsszerű találkozás meghatározza mindkettőjük életét. All Might x femDeku /1.1-2.20/ Kacchan x femDeku /1.1-1.8/ Todoroki x femDeku /OVA-/ Shigaraki x femDeku /1.9,2.2...