2.18./2

31 7 8
                                    


Todoroki nyugodt pihenést biztosított számomra, reggelig elkerültek a rémálmok, teljesen addig, míg a nevem ismételgetésére fel nem ébredtem.

– Midorya! – kocogtatta meg a vállamat Todoroki még mindig mellettem, de most már ülve. Hangjára elmosolyodtam és talán még ásítottam is egy szolidat, mielőtt kinyitottam volna a szemem. – Itt van All Might.

– Mi??? – ültem fel helyből és ez az infó felért egy nyakamba zúdított jeges fürdővel. – Jó reggelt! – pánikoltam be egy pillanat alatt, ahogy megláttam az ágy végén állni a legnagyobb Hőst.

– Khm... – köszörülte meg a torkát zavarában de a szokásos műsorába azért belekezdett. – És itt vagyok! De most csak azért jöttem, hogy lássam, hogy vannak a diákjaim! – pózolt be, hogy oldja kissé a hangulatot.

Todoroki közben komótosan kikelt mellőlem és próbált a legtávolabb állni az ágyamtól, úgy dőlt neki a sajátjának, mintha mi sem történt volna

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Todoroki közben komótosan kikelt mellőlem és próbált a legtávolabb állni az ágyamtól, úgy dőlt neki a sajátjának, mintha mi sem történt volna. 

– Hallottam, hogy az ellenfeletek képességeihez mérten, mindenki úgy ahogy jól van. Őszintén örülök, hogy élve megúsztátok...

Iida rém gyorsan elvonta rólunk a figyelmet, ahogy szabadkozni kezdett és vagy ezerszer bocsánatot kért még All Might-tól is de én ezt a vörös fejemel és a mérhetetlen kínnal az agyamban, hogy ilyen borzasztóan intim helyzetben meglátott Todorokival, alig hallottam. Már csak az ütötte meg a fülemet, ahogy búcsúzni készült.

– A-All Might tanár úr, beszélhetnénk? A-a Mentoromról lenne szó!

– Majd az iskolában, Midorya! – válaszolta gyorsan de nem hagytam magam.

– Nem, ez nem várhat! – majd a fiúkra néztem. – Kimennétek egy kicsit? Nem lenne illendő mások előtt kibeszélni egy idős hőst, aki olyan sokat tett a társadalmunkért...

– Persze. – mondták majdnem egyszerre és már kint is voltak a folyosón.

– Mi a gond Gran Torinoval? – kérdezte még mindig All Mightként, a csukódó ajtó hangja után.

– Sajnálom! – és kapkodva kikeltem az ágyból. – Tudom, hogy dühös vagy! – léptem felé párat, próbáltam jobban terhelni a sérült lábamat de nem ment és a harmadik lépésnél majdnem elvágódtam, de Ő ott teremve elkapott és egy megfakult mosoly kiséretében felvett a karjaiba, hogy visszavigyen.

– Pihenned kellene... – szidott le, ahogy letett az ágyamra. – Kár volt idejönnöm.

– Nem! – kapaszkodtam görcsösen a hatalmas kezébe, mit nem voltam hajlandó elengedni.

– Csak aggódtam... – pillantott le a nevetséges béklyóként funkcionáló ujjaimra, majd megrázta a fejét. – De látom, hogy jól elvagytok.

– N-nem történt semmi... – suttogtam egyre kétségbeesetten, Todorokira utalva.

– Persze, hogy nem! – csattant fel, amin még Ő maga is meglepődött.

Zöld Villám | BNHA | femDekuOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz