A tanítási idő alatti normális hangulat majdnem elfeledtette velem, hogy délután All Might-tal lesz gyakorlati óránk. Ebédnél, mikor Uraraka leszidott, majd áradozott egy sort Gunheadről csak akkor kezdett a bőröm alá mászni egy vegyes érzés; hevesebben dobogó szívvel végre újra láthatom Őt de ugyanakkor, nehéz lélekkel kell majd kimagyaráznom a dolgokat.
Öltözés után már a Gamma gyakorló pályán álltunk és vártuk az egyik kedvenc tanárunkat. Igaz, most az arcom halvány zöld színbe játszott, Uraraka nem értette min izgulok már.
Todoroki meg lassan mellém araszolva meresztgette a kétszínű szemét rám, majd csak annyit suttogott nekem:
– Csak csinálj úgy mindent, mint a Hősgyilkosos harcunk alatt... – biztatott kedvesen, bár Ő sem tudta, hogy miért ugrott össze a gyomrom apróra és miért is izgulok egy sima mentési gyakorlat miatt.
– Jó, most már én is itt vagyok! – hallottuk már messziről visszhangozni a nevetését a legnagyobb hősnek, majd elénk toppanva, hirtelen feltűnt teljes valójától, egyedül én felejtettem el tapsolni, ezzel kizökkentve Őt a műsorozásból.
– Mindegy! Kezdjük is el. Rendben! Ez a hősi alapkiképzés! Rég találkoztunk, fiúk és lányok! – nézett végig rajtunk egymás után, majd ahogy Iida tornaruhája alól kilátszó kötéseit meglátta, önkéntelenül kibukott belőle.
– Hogy vagytok? – kérdezte aggódva, tekintetével simán engem átugorva Todorokira meredt, de rá már nem aggódva, hanem kérdően, ahogy realizálta, hogy szorosan mellettem áll.
– A mai... – csuklott el a hangja de gyorsan ismét neki futott, csak most sokkal magabiztosabban. – A mai hősi alapkiképzés órán, mivel mind visszatértetek a gyakornoki hétről egyben, mókázunk egyet, egy mentő edzés versennyel!
Mókázunk? Az előbbi pillanattól mindenhez lett volna kedvem, de mókázni biztosan nem. Remélem csak én vettem észre, remélem csak én ismerem Őt annyira, hogy lássam az apró rezdülését még ebben a formájában is... Nem csak az fájt, hogy direkt rám sem nézett, hanem az a tekintet... Lehetséges lenne, hogy a kórházban mégsem Stainről beszélt?
– Ha mentő edzést tartunk, akkor miért nem a USJ-be mentünk? – kérdezte felemelt kézzel Iida, osztályelnöki minőségébe helyezve magát.
– Az a hely a katasztrófákra lett kialakítva. – fordult felé All Might. – Rémlik még, hogy mit mondtam? Úgy van! "Verseny!" Ez a Gamma pálya! Egy beépített terület, tele gyárakkal, igazi útvesztő az egész! Ötfős csapatokra fogtok oszlani... – kezdett bele a feladat részleteibe. – és egyszerre csak egy csapat vesz részt az edzésen. Mikor vészjelzést adok valahonnan, egyszerre elindultok a terület széléről! Ez egy verseny, amit az nyer, aki előbb érint meg, ezzel szabadítva ki engem! – emelte fel mutató ujját, hogy csak egy valaki lehet a győztes, majd hirtelen a Kirishima melletti állandóan dühös fiúra bökött vele. – Persze, az épületeknek a lehető legkevesebb sérülést kell elszenvedniük.
ESTÁS LEYENDO
Zöld Villám | BNHA | femDeku
FanficMidoriya Hisade 16 éves középiskolás lány, akit a legnagyobb Hős megment és ez a sorsszerű találkozás meghatározza mindkettőjük életét. All Might x femDeku /1.1-2.20/ Kacchan x femDeku /1.1-1.8/ Todoroki x femDeku /OVA-/ Shigaraki x femDeku /1.9,2.2...