Felpattanva érzékeltem, hogy a jókötésű Gonosztevő egyre közelebb sétál és a porfelhőből tisztán kirajzolódott, hogy egy magatehetetlen testet vonszol maga után.
Tágra nyílt szemmel néztem és nem akartam elhinni, amit látok. Az nem lehet!
– Lehetetlen! – nyögtem ki. – Todoroki! – üvöltöttem oda neki és léptem egyet felé.
– Az osztály legerősebbikét... – hitetlenkedett Uraraka. A félelem a szemében jól látható volt. A többiek is megrettentek és félő volt, hogy összetörnek az újabb trauma súlya alatt.
– Gyorsan a tanárokhoz kell jutnunk! – mondta sürgetően Iida mire Ojiro rohanni kezdett. A távolból hallottam ahogy a két tanár a vészkijárat felé tereli.
Tőlünk balra egyre többen jelentek meg. Értem, a földrengésre előbújtak, hogy megnézzék mi történt.
– Na, azt már nem! Nem hagyom, hogy meglépjetek! Ez lesz a sírotok! – üvöltötte a Gonosztevő a maszkján keresztül, az eszméletlen Todorokit erősen fogva, dobbantott egyet a lábával. A következő pillanatban Mineta letett egy gömböt a földre és abba kapaszkodva, megfogta a karom és így nem vitt el az újabb széllökés.
– Kö-köszönöm... – köhögtem a portól, ahogy elült. Mindenkit méterekkel vitt odébb és pusztán a gonosztevő erejétől megrettentek, ami az eddig nem így kinéző, de most már sík környezet, jól mutatja.
– Jó, most már tiszta a terep. – mondta jól hallhatóan az ipse. – Senki sem menekülhet!
Erre pont Tizenhármas üvölteni kezdte, hogy „mindenki meneküljön!". Nem mozdult senki csak Kacchan, aki a semmiből előtűnve a Gonosztevőt kezdte el csépelni és szokásos hangvételt megütve megszólalt.
– Meneküljetek! Legalább nem zavartok! Majd én elintézem őt!
– Ostoba! Miért nem használja a fejét? Egyértelműm, hogy a gonosz erősebb nála. – sírt fel Mineta.
– Tévedsz. Kacchan nem az a fajta, aki nem gondolkodik. Azt teszi, amit tennie kell! Hisz ő nem mentési, hanem egy harcos hős! Az osztályban Ő a legalkalmasabb erre a feladatra, és ezt ő tudja a legjobban.
Pont végszóra bevitt egy tiszta találatot a Gonosztevőnek és Iida mellett ért földet.
– Hé, ne mások miatt aggódj! Ne csak álldogálj ott! Juttasd ki innen a puhányokat!
Válaszként Iida méregbe gurult de akkor Kirishima hangjától kezdett zengeni az USJ.
– Hé-hé, Bakugo! Kire céloztál puhányok alatt?
– Mi vagyunk az A-osztály húsz diákja! – folytatta Yaoyorozu.
– Egy nap mind hősök leszünk! – fejezte be Uraraka, akinek látszólag nem lett semmi baja, szemei most erőt sugároztak, nyoma sem volt már a félelemnek és mögöttük felsorakoztak a kissé poros társaink. Szívmelengető pillanat volt, hogy senki nem futamodott meg és mind jöttek segíteni.
– Milyen bátrak vagytok! Azonban... – dünnyögte a Gonosztevő, ahogy egyetlen csapással nagyobb kő és szikladarabokat küldött felénk.
– Intézem! – kiáltott fel Aoyama és a köldöklézerével apróbbra vágta a köveket, majd a maradékot, Kirishima és Sato ütötte szét.
Ezután mindenki támadásba lendül. Jiro a hanghullámaival, Sero a szalagjaival, Yaoyorozu elfogó hálóval próbálta mozgásképtelenné tenni a huligánt, hogy lehetőségünk legyen puszta erővel megtámadni. A helyzetet kihasználva eltökélten neki futottam, ahogy még Shoji, Tokoyami és Iida is tette.
ESTÁS LEYENDO
Zöld Villám | BNHA | femDeku
FanficMidoriya Hisade 16 éves középiskolás lány, akit a legnagyobb Hős megment és ez a sorsszerű találkozás meghatározza mindkettőjük életét. All Might x femDeku /1.1-2.20/ Kacchan x femDeku /1.1-1.8/ Todoroki x femDeku /OVA-/ Shigaraki x femDeku /1.9,2.2...