11. Tűz

297 16 0
                                    

Bucky szemszöge

Jobban örültem volna, ha Oliviát megint itt találom aludva Steve kanapéján.

- Na mi van? - kérdezte Steve.

- Azt mondja úton van.

Persze, úton. Vagyis csak most indult el. Már csak ő és Tony hiányzik. Mindkettő úton van. Remek.

De hét perccel később az ajtón rontott be Olivia.

- Itt vagyok! Mondtam, hogy pár perc.

Kissé lihegett, talán futott? Natasa és közém ült le.

- Nem én vagyok az utolsó? - kémlelt körbe.

- Nem. Stark-al nem tudom mi van.

Megvonta a vállát és Nathez fordult.

- Minek kellett máris jönni? - súgta neki.

- Passz. Rajtad miért van a tegnapi ruhád?

- Ez...nem a tegnapi.

- Hát persze.

Tényleg ez a ruha volt rajta tegnap. Csak ne csináljak semmit. Ennyi. Nem otthonról jött. Kivel volt? Egész éjszaka? Nem mondhatok semmit. Én is lefeküdtem egy lánnyal. Egy szőke lánnyal és nem élveztem. Vagyis jó volt, de amikor hirtelen ő ugrott be a szőke hajról...tudtam, hogy gondban vagyok. Így ledobtam magamról a csajt és szó nélkül felöltözve eljöttem. Szegénynek tényleg nem szóltam egy szót sem.

Ő pedig egy egész éjszakát töltött valakivel. Csak a kezem szorult ökölbe a testem mellett.

Végül berohant Stark is.

- Legalább itt van már mindenki - ült fel az asztalra. - Rogers, minek trombitáltál össze máris minket? És újra ide.

- Clintet Szokóviába küldtem.

- Mi? - egyenesedett ki Nat.

- Eddig Skócia partjain volt. Egy ottani helyet nézett meg. Figyelt és várt. De most muszáj volt máshova küldenem. Így is sok hasznos dolgot tud.

- Például? - kérdezte Thor.

- Nem mindenki megy. Tudom azt beszéltük pár nap pihenő. Olivia...

- Ne már? Megint én? - nyafogta hiszisen.

- Ne haragudj, Liliom, de az elmúlt két akción is te voltál sikeres.

De miért Liliom? Tegnap is ezt mondta neki.

- Mi az, hogy ő volt sikeres? - kissé ideges volt a hangom.

- Te is jössz és én. Holnap reggel.

- Már holnap? - kiált fel a lány.

- Igen. Clint addig veletek tartja a kapcsolatot, ha bármit talál.

Elkezdtünk finomítani a terven, mindenkinek volt ötlete. Egy óra múlva indult el az a csapat, aki itt marad.

- Jól van Steve. Akkor holnap - nyújtotta meg a lábait Olivia, milyen karcsú teste van.

- Aludj itt. Te túlságosan a város másik végén laksz. Hétkor indulunk.

- Jó, de hazaugrok. Majd este jövök.

- Írj előtte, mert még Fury-val is beszélnem kell.

- Rendben. Sziasztok.

Felállt és néztem ahogy kimegy, majd néztem még az ajtót.

- Te miért bámulod ennyire?

- Mi az, hogy Liliom? - fordulok felé, a kérdését figyelmen kívül hagyva.

Elemi erők (Marvel ff)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt